Daarom ook dat er een groot verschil is tussen binnen en buiten de roedel. Binnen de roedel is totaal andere koek en heb ik veel liever twee vechtende reuen. Cleo en Eva die buiten nooit echt mot kregen konden dat bv onderling wel krijgen. Dat ging veel harder dan een woordenwisseling op straat met een vreemde hond.lieke schreef:laeken schreef:Toch herken ik dat niet hoor. Ik was er bij Cleo en Wuilus echt geen seconde echt ongerust over als ze met een normaal ras woorden kregen. Ze gingen in elk geval zeker de andere hond niks aan doen. Elke hond die met Wuilus of Cleo mot ging zoeken kon op een opgetrokken lip rekenen. Maar nooit op schade. Dus ik was nooit erg ongerust als die ruzie kregen met een hond.
Met mijn teven was ik ook nooit bang voor onenigheid buiten. Ik heb altijd heerlijke relaxte en gemoedelijke teven gehad.
Maar binnenshuis in een tevenroedel vind ik wel dat je altijd de boel in de gaten moet houden, zelfs met gemoedelijke rassen. En als je een paar gecastreerde en een paar intacte teven door elkaar hebt, dan krijg je toch een andere dynamiek.
Hormonen en zo.
Bas vecht ook met de Jr van de buren tegenwoordig. Maat dat gaat ook zonder echte bijterij. Gelukkig.