Neeltje schreef:Denk je ook aan verantwoording en onderhouden, schoonhouden etc.Wolf77 schreef:Ja dat is zeker waar, en wil ik ook gaan peilen idd. Maar ik dacht, voordat ik zelf verder ga uitdenken, wil ik een beetje in kaart hebben of t beetje haalbaar is en wat erbij komt kijken, dat werkt meer voor mezelf zo, beetje kaders zoekenen dan kan ik de rest gaan invullen. En ik wil beetje weten in hoeverre de gemeente iets kan ( en wil ) doen voor een stukje grond, ik heb al gezien dat er hier wel burgerinitiatieven zijn, dat kun je indienen bij de gemeente, maar dan moet er al wel een soort kostenplaatje bijzitten, en 25 handtekeningen ( hihi..nou dat zal geen probleem zijn ). In mn hoofd heb ik natuurlijk een geweldig mooi stuk land in gedachten, met stuk bos, alles omheind, vijvertje etc etc..haha..maar eerst maar reëel blijven, vraag me ook af hoe je zo een hekwerk kan realiseren, zal meer doormiddel van sponsoring gaan lijkt me
jazeker, ik heb veel in mn hoofd zitten, maar ik moet eerst wat kaders hebben voordat ik dat wat preciezer kan gaan invullen.
Alleen kan ik dit nooit trekken lijkt me, ik zou wel het initiatief willen nemen, maar er zullen meer vrijwilligers in betrokken moeten worden om alles haalbaar te maken.