Heel februari krijg ik de Labradorreu van een vriendin te logeren dus voor die tijd moet het opgelost zijn, dat moet lukken

Gelukkig piest hij als een meisje

Moderator: moderatorteam
Oh dat scheelt die gaat in ieder geval niet tegen je bank staan zeiken maar gewoon bovenop je bankkussens zitten.Gollum schreef:Biotex heb ik in huis, azijn heb ik in huis dus ik ga vandaag maar eens flink aan de poets. Gelukkig is het 'maar' een tweedehands gratis bank dus als ik hem niet schoon krijg ga ik gewoon op zoek naar een andere zoveelste hands gratis bank. Nieuwe meubels kopen doe ik toch niet aan met drie honden in huis waarvan er twee oud zijn, ongelukjes in de toekomst zijn niet uitgesloten.
Heel februari krijg ik de Labradorreu van een vriendin te logeren dus voor die tijd moet het opgelost zijn, dat moet lukken![]()
Oh dat scheelt die gaat in ieder geval niet tegen je bank staan zeiken maar gewoon bovenop je bankkussens zitten.Gollum schreef:Biotex heb ik in huis, azijn heb ik in huis dus ik ga vandaag maar eens flink aan de poets. Gelukkig is het 'maar' een tweedehands gratis bank dus als ik hem niet schoon krijg ga ik gewoon op zoek naar een andere zoveelste hands gratis bank. Nieuwe meubels kopen doe ik toch niet aan met drie honden in huis waarvan er twee oud zijn, ongelukjes in de toekomst zijn niet uitgesloten.
Heel februari krijg ik de Labradorreu van een vriendin te logeren dus voor die tijd moet het opgelost zijn, dat moet lukken![]()
hahaha nee deze is goed opgevoedbouvierpoedel schreef:Oh dat scheelt die gaat in ieder geval niet tegen je bank staan zeiken maar gewoon bovenop je bankkussens zitten.Gollum schreef:Biotex heb ik in huis, azijn heb ik in huis dus ik ga vandaag maar eens flink aan de poets. Gelukkig is het 'maar' een tweedehands gratis bank dus als ik hem niet schoon krijg ga ik gewoon op zoek naar een andere zoveelste hands gratis bank. Nieuwe meubels kopen doe ik toch niet aan met drie honden in huis waarvan er twee oud zijn, ongelukjes in de toekomst zijn niet uitgesloten.
Gelukkig piest hij als een meisje![]()