Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gaan:
Domor (Noa)
Ptje (Ziggy en Rasta)
Bp (4x poedel toch?)
Sandra (minimiesje)
Judith (Dana)
Guido en Eliane (geen hf'ers, wel poedel en boefpoedel) (Benthe en Bowie)
Sandra (Lola zusje Dana en Lily)
Laatst gewijzigd door Judith op 18 mar 2017 21:04, 5 keer totaal gewijzigd.
Ziggy wou een pluutje mee maar ik zei hem niet aan te stellen, nou hoopt ie maar dat het morgen droog blijft, watje.leuk dat die Belgische mensen ook komen, heb ze toen ontmoet bij de poedelmeeting en heb nog ff met ze gekletst, leuke mensen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ptje schreef:Ziggy wou een pluutje mee maar ik zei hem niet aan te stellen, nou hoopt ie maar dat het morgen droog blijft, watje.leuk dat die Belgische mensen ook komen, heb ze toen ontmoet bij de poedelmeeting en heb nog ff met ze gekletst, leuke mensen.
Ja leuk he?! Dat ze die afstand willen afleggen is echt leuk!
Morgen is er in principe alleen kans op miezer.
Ach ik droog thuis wel weer haha
Ptje schreef:Ziggy wou een pluutje mee maar ik zei hem niet aan te stellen, nou hoopt ie maar dat het morgen droog blijft, watje.leuk dat die Belgische mensen ook komen, heb ze toen ontmoet bij de poedelmeeting en heb nog ff met ze gekletst, leuke mensen.
Slijmjurk ben je ook hé , Je lieve hondjes , je schatjes , je allesjes door storm en regen trekken om een paar buitenlanders te ontmoeten. Pas maar op je bent zo je schatjes kwijt , ik blijf bij ze uit de buurt .Voor dat ik het weet zit Loesje in het buitenland.
Slijmjurk ben je ook hé , Je lieve hondjes , je schatjes , je allesjes door storm en regen trekken om een paar buitenlanders te ontmoeten. Pas maar op je bent zo je schatjes kwijt , ik blijf bij ze uit de buurt .Voor dat ik het weet zit Loesje in het buitenland.
Ben je nou niet mans genoeg om zelf op je poedelewoepsies te letten dan?
Iedereen die zijn klauwtjes naar Rasta uitsteekt krijgt met Ziggy te maken dus ik ben niet bang dat ze gejat worden.
Tas ingepakt, Ziggy snapt er allemaal niks meer van en Rasta vindt het allemaal best.
Mobieltje ligt aan de lader, (memo aan mezelf NIET vergeten mee te nemen want ik ben er toe in staat).
Kortom ik ben er klaar voor.
Ptje schreef:Tas ingepakt, Ziggy snapt er allemaal niks meer van en Rasta vindt het allemaal best.
Mobieltje ligt aan de lader, (memo aan mezelf NIET vergeten mee te nemen want ik ben er toe in staat).
Super voorbereid ben jij!
Tot straks! Fijne treinreis
Ptje schreef:Tas ingepakt, Ziggy snapt er allemaal niks meer van en Rasta vindt het allemaal best.
Je weet dat vandaag het treinen traject is omgelegd .? Je moet nu vanaf jou via Rotterdam , dan Zwolle , daarna Arnhem en daar overstappen op Ede ,Wageningen . Als je het vraagt aan de conducteur zetten ze je er ook graag uit halverwege het traject dicht bij de ginkelse heide. en vergeet je telefoon niet.