Dan ben ik toch heel erg blij met mijn oppasadresjes

Moderator: moderatorteam
Uniek , de pensionhoer .M@scha schreef:Wat erg! Gelukkig is hoer een pension waar ik zelfs Sam met een goed gevoel heen bracht. Willem zal niet snel hoeven want die kan met ons mee maar als het eens zover komt geef ik hem daar zo af!
Je was me voorbouvierpoedel schreef:Uniek , de pensionhoer .M@scha schreef:Wat erg! Gelukkig is hoer een pension waar ik zelfs Sam met een goed gevoel heen bracht. Willem zal niet snel hoeven want die kan met ons mee maar als het eens zover komt geef ik hem daar zo af!
het eerste wat ik dacht! Wat een idiote reactie van die pensionhouder.Shiloh86 schreef:"Voor ons was het erger, we hebben het zien gebeuren"
Meen je dat nou serieus![]()
![]()
![]()
Wat een mongool!!
Voordat de computer er was haalde een bedrijf uit Budel regelmatig de kranten. Afspraken niet nakomen, zieke pups afleveren en dat soort toestanden. Mensen werden gewaarschuwd om daar niet te kopen. Zou me niets verbazen als het om hetzelfde bedrijf gaat. Ongetwijfeld overgegaan van ouders naar een van de kinderen. Maar dan wel met hetzelfde zakelijke inzicht. Wat betreft de "vakbekwaamheid" is er dan niet veel veranderd.Tedzy. schreef:hakunamatata schreef:Echt bizar zeg.Hoop echt dat het pension hier een flinke optater van krijgt.
Ik werd er wel nieuwsgierig van en ging even op de website kijken.
http://psychologischcentrumvoorhondenbrabant.nl/
Dit zinnetje komt niet heel toevallig:
'Werkwijze van Ceasar Millan vanaf 2009 bestudeerd en met succes meerdere malen in de praktijk toegepast.'
Een aantal dingen in het CV op de website ook![]()
'2004 - Het roedelgedrag van vierentwintig verschillende rassen van honden onderzocht.'
en
'1996 – Heb ik mijn roedel honden uitgebreid en studeerde het gedrag'
Ja, zo kan ik het ook.![]()
'2017 - gewandeld met oppashond en gedrag bestudeerd'
'2016 - hond geadopteerd en gedrag bestudeerd'
'2015 - veel verschillende rassen onderzocht door lezen hondenencyclopedie'
![]()
![]()
![]()
Het is bijna lachwekkend dit.
Mijn hemel. Dat is toch te debiel voor woorden?!hakunamatata schreef:Echt bizar zeg.Hoop echt dat het pension hier een flinke optater van krijgt.
'Werkwijze van Ceasar Millan vanaf 2009 bestudeerd en met succes meerdere malen in de praktijk toegepast.'
'2004 - Het roedelgedrag van vierentwintig verschillende rassen van honden onderzocht.'
en
Viezerik.mosquito1980 schreef:Je was me voorbouvierpoedel schreef:Uniek , de pensionhoer .M@scha schreef:Wat erg! Gelukkig is hoer een pension waar ik zelfs Sam met een goed gevoel heen bracht. Willem zal niet snel hoeven want die kan met ons mee maar als het eens zover komt geef ik hem daar zo af!
Zelfs CM laat geen twee problematische Duitse Doggen los bij een klein hondje.hakunamatata schreef:Dit zinnetje komt niet heel toevallig:
Geen enkel bewijs voor maar dit was het eerste waar ik aan dacht.Wolfsblut schreef:Voordat de computer er was haalde een bedrijf uit Budel regelmatig de kranten. Afspraken niet nakomen, zieke pups afleveren en dat soort toestanden. Mensen werden gewaarschuwd om daar niet te kopen. Zou me niets verbazen als het om hetzelfde bedrijf gaat. Ongetwijfeld overgegaan van ouders naar een van de kinderen. Maar dan wel met hetzelfde zakelijke inzicht. Wat betreft de "vakbekwaamheid" is er dan niet veel veranderd.Tedzy. schreef:hakunamatata schreef:Echt bizar zeg.Hoop echt dat het pension hier een flinke optater van krijgt.
en
![]()
![]()
![]()
Het is bijna lachwekkend dit.
Vooral dat dikgedrukte. Je moet het maar uit je strot durven trekken
Pension Budel-Dorplein betaalt schadevergoeding na dood hondje Paco
HELMOND/BUDEL-DORPLEIN - Jack Russel Paco werd tijdens een verblijf in een hondenpension doodgebeten toen hij bij een hondentraining stond. Het pension in Budel-Dorplein heeft een schadevergoeding van 500 euro betaald.
De baasjes van het doodgebeten hondje Paco hebben vijfhonderd euro schadevergoeding gekregen van het pension in Budel-Dorplein waar het beestje verbleef. De eigenaren van het pension namen de Jack Russel ruim een halfjaar geleden mee naar een gedragstraining. Daar ging het vreselijk mis.
Doodgebeten
De baasjes van Paco, Ivar en Sandra Bressers uit Helmond, zijn in april vorig jaar op vakantie op Aruba als ze bericht krijgen van het dierenpension: hun hondje Paco is doodgebeten. In eerste instantie krijgen ze te horen dat onbekende honden het op hun geweten hebben. Maar de politie achterhaalt dat het tijdens een gedragstraining is gebeurd. Op het verkeerde moment op de verkeerde plek is Paco doodgebeten door twee Duitse Dogs.
Aanvankelijk krijgen de baasjes weinig medewerking als ze het pension aansprakelijk stellen. ,,Je merkt dat er in Nederland over een dode hond hetzelfde wordt gedacht als over een gebroken vaas of een kapotte stoel", zegt Ivar Bressers. ,,Uiteindelijk is het met behulp van een jurist alsnog gelukt de aantoonbare financiële kosten, zoals die van de crematie, te verhalen op het pension", vertelt hij. In totaal gaat het om vijfhonderd euro.
Zaak afgedaan
Voor Heinz Blank van het pension in Budel-Dorplein, het Psychologisch Centrum voor Honden Brabant (PCvHB), is daarmee de zaak afgedaan. De pensioneigenaren blijven erbij dat het incident zich net zo goed tijdens een wandeling had kunnen voordoen. Punt van discussie blijft of Paco is ingezet voor de gedragstraining voor problematische honden, of enkel 'toeschouwer' was.
De baasjes van Paco en de pensioneigenaar proberen het voorval te vergeten en de blik op de toekomst te richten. Bij de familie Bressers loopt inmiddels een nieuw hondje rond: Miles. ,,Het is erg fijn om weer zo'n diertje rond te hebben lopen maar het is ook confronterend. En je gaat toch vergelijken. Miles is geen Paco."
https://www.ed.nl/cranendonck/pension-b ... ~a9aa3413/
Terugkijken op het jaar 2017!
PSYCHOLOGISCH CENTRUM VOOR HONDEN BRABANT·VRIJDAG 29 DECEMBER 2017
Wij willen jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling wensen en een gezond en gelukkig 2018! Even een terugkijk op 2017! Het einde van het jaar is weer in zicht en voor mij/ons betekent dat weer even terugkijken op dit jaar. Dit is ook een verdieping in onze relatie, onze zaak en een mooie gelegenheid om tot de kern te komen.
We hadden een succesvol jaar, een beetje stressvol, vele momenten van geluk maar ook trieste situaties. We konden met groot succes hondenbezitters helpen met het probleemgedrag van hun honden.
Sinds oktober 2015 zijn wij met succes een erkend leerbedrijf. Met het hele schooljaar stagiaires. Stagiaires die inmiddels bijna allemaal hun diploma behaald hebben.
Onze website is een groot succes en ten opzichte van 2016 steeg het aantal klanten met meer dan 44%. We hebben flinke investeringen gedaan zoals ons nieuwe kantoor wat tevens een opslag plek is en wat ook onze nieuwe ontvangstruimte is.
We maken ook een nieuw lijstje voor het komend jaar 2018. Het leven is eigenlijk een school en daar leren we lessen. Onze lessen zijn vaak vermomd in de dagelijkse incidenten.
Wat is er niet goed gegaan? Dit is het moment om het jaar achter te laten. Het moment om (emotionele) bagage van het verleden los te laten en gevoelens een plek te geven en je klaar te stomen voor 2018!
Onze Focus
In dit geval maak ik/wij een routekaart met waar zijn wij nu? Waar willen wij naar toe? En hoe gaan wij ervoor zorgen dat we op die bestemming komen? Ook in 2018 zal ik mijn favoriete vak “psychologie van honden” voort zetten en me gaan verdiepen in nieuwe trainingsmethoden voor honden en dit in de praktijk toe gaan passen.
Verder gaan we nieuwe workshops van SBB volgen om kwalitatief goed opgeleide vakmensen klaar te stomen voor de toekomst De vragen voor 2018 Wat willen wij volgend jaar bereiken zodat 2018 ook het beste jaar ooit word?
Welke stappen gaan wij in 2018 maken? We gaan in nieuwe kussens investeren voor honden die HD (heupdysplasie), ED (elleboogdysplasie), artrose, hernia of reuma hebben. Er komt een serre aan het kantoor waar de honden in en uit kunnen lopen wanneer ze willen. En er komt ook een serre aan het huis.
Een grote dank aan onze dames voor de onvermoeibare steun voor het vrijwillig uitlaten van onze honden in 2017. Jullie zijn onmisbaar!
Dus wij zijn klaar voor het nieuwe jaar 2018! Zijn jullie klaar voor een geweldig, sprankelend jaar met nieuwe uitdagingen?
Psychologisch Centrum voor Honden Brabant wenst u een fijne jaarwisseling!