Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond wordt aangevallen door poesje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

janeway
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Hond wordt aangevallen door poesje

Ongelezen bericht door janeway »

Dit deed mijn schoonvader ooit bij onze teckel, er werd naar hem geblaft en hij hangt hem zo aan zijn halsband op door zijn arm boven zijn hoofd te strekken (grote man) Dus daar hing hij een wiebelende worst klaar voor de blaffende hond.. (het was geen kat dus)..
Schoonvader is een week van slag geweest dat ik pissig op hem werd..
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
Atiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shi'tzu
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Atiana »

Nanna schreef:
DeDiana schreef: Ik ken overigens ook wel katten die dit gedrag vertonen hoor, ze kunnen zeker wel territoriaal zijn.
Ik heb het één keer meegemaakt. dat is tientallen jaren geleden.
Die kat zat ook te sissen en ik moest er nog om lachen ook :engel: Maar daarna kwam ie aanzetten om het gesis over te laten gaan in een aanval :80:
Ja, heel aardig, maar niet bij tante Nanna :hmmm: Die heb ik dus heel simpel een enorme rotschop verkocht. Lullig, maar het is niet anders. Dan houd je je kat maar in de tuin, als je dat niet wilt. En ik moet zeggen, het maakte indruk want hij ging er meteen vandoor.
Ik zag het al dat ik met mijn Newfoundlander ging lopen zwieren :LOL:
:goeie: nou zeg dat wel, maar als zoiets mij ooit mocht overkomen til ik eerst mijn hond op en dan ging toch echt mijn maat 40 richting de terrorist hoor! die straatkatten kunnen van alles onder de leden hebben met die nagels en vieze tongen brrr

heb zelf een kat en die kan soms uit het niets zomaar Mientje aanvallen je ziet het aankomen krijgen ze zo'n rare blik met grote pupillen en Mientje is het liefste hondje wat ik ooit gehad heb maar als de kat in zo'n bui is word ze agressief, ik ben vaak gebeten door dieren maar 2 keer door een kat en alleen toen een zware infectie dus das niet niks.

wat die vrouw doet is gewoon idioot gedrag maar laten we het houden op: paniek.
Onderschift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Whoever said diamonds are a girl's best friend, never owned a dog
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pioenroos »

Die k*t katten kunnen wel razend snel zijn hoor. Tijdens een wandeling met mijn moeder zijn Mies en Diem ook eens door een roedel katten aangevallen. Doodeng vond mij moeder het en echt niet dat ze kon voorkomen dat beiden honden krassen kregen. Diem moest zelfs aan de antibiotica want een kras in zijn oor werd een lelijk abces.
Ik was er niet bij maar mijn moeder is geen hysterisch mens dus ze zal niet met de honden zijn gaan zwaaien. Maar anders dan proberen weg te komen kon ze niet, ze is niet goed genoeg ter been om raak te schoppen. Mies heeft het op een gillen gezet en dat trok de aandacht van andere mensen waardoor de katten weggingen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”