Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En weer : Agressieve hond valt meisje aan in Lelystad

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Desi&Bibi
Zeer actief
Aantal honden: 4

Re: En weer : Agressieve hond valt meisje aan in Lelystad

Ongelezen bericht door Desi&Bibi »

tbeast schreef:
Lanavandevledders schreef:stroomstoot apparaatje op zak, denk dat dat in zulke gevallen ook wel werkt.
Dat schijnt ze niet te deren, ze worden er zelfs feller van.
En krijgt het slachtoffer dan ook geen stroom?
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

Desi&Bibi schreef:
tbeast schreef:
Lanavandevledders schreef:stroomstoot apparaatje op zak, denk dat dat in zulke gevallen ook wel werkt.
het gaat mij om het feit, als je deze rechtstreeks op zijn neus plaatst, hij dan in ieder geval los laat,
of het slachtoffer stroom krijg is in zo'n situatie niet zo belangrijk, dat is gauw vergeten, die gaten van bijtwonden zit je langer mee.
Desi&Bibi
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Desi&Bibi »

Lanavandevledders schreef:
Desi&Bibi schreef:
tbeast schreef:
het gaat mij om het feit, als je deze rechtstreeks op zijn neus plaatst, hij dan in ieder geval los laat,
of het slachtoffer stroom krijg is in zo'n situatie niet zo belangrijk, dat is gauw vergeten, die gaten van bijtwonden zit je langer mee.
Snap ik. Ik heb namelijk een bijna doodgebeten hond gehad en nu een veedrijver gekocht maar ben bang dat mijn kleine hondjes er het loodje van zouden leggen (al is de kans dat ze een aanval van een klapkaak overleven heel klein)
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ja hoor, mag jij bij gebruik van dat ding aan de politie uitleggen waarom je een illegaal wapen op zak hebt. Slim :ok:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Desi&Bibi schreef:
tbeast schreef:
Heel goed idee, dan laat hij los om direct elders in te bijten vanwege re-directie :ok:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

blondie schreef: Heel goed idee, dan laat hij los om direct elders in te bijten vanwege re-directie :ok:
Als ie loslaat... ooit een 'gewoon' stel echt knokkende honden uit elkaar gehaald Lanavandevledders?
En dan hebben we t hier nog over wat graatjes erger.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita

Ongelezen bericht door Leanne »

Lees net dat er vorige week een meisje van 3 weken oud is doodgebeten in Amerika.
De ouders lieten haar even 5 min alleen in de kamer met 3 pitbulls.
Als je dan op de FB pagina van de moeder kijkt zie je ook weer zo'n typische foto dat er een baby (niet dit kindje) tegen een SPA moet aanliggen.
Ik kan echt de kriebels krijgen van die geforceerde leuke kiekjes. :schrik:
Afbeelding
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

malinois schreef:
blondie schreef: Heel goed idee, dan laat hij los om direct elders in te bijten vanwege re-directie :ok:
Als ie loslaat... ooit een 'gewoon' stel echt knokkende honden uit elkaar gehaald Lanavandevledders?
nee godzijdank nog nooit, maar ik zou op de een of andere manier proberen te helpen, [of dat afdoende is, geen flauw idee] je moet toch wat.
en uitleggen wat ik met zo'n ding op zak doe, zou ik dan met liefde doen, als ik daarmee het slachtoffer of mijzelf redt.
er mag zoveel niet, daar kan ik niet wakker van liggen
Cowboy_Bebop
Actief

Ongelezen bericht door Cowboy_Bebop »

Jonas26 schreef:
bouvierpoedel schreef: Want als hij of zijn hond het slachtoffer word van zo'n kutbeest dan koopt hij een pak kluifjes voor hem mag hij bij hemkomen wonen. Nog lang en gelukkig. :mann: :mann:
Niet zo dom doen, doelbewust met messen gaan lopen om er maar op los te steken is gestoord crimineel gedrag :hmmm:
Doelbewust met een onaangelijnde vechthond gaan lopen om er maar op los te bijten is ook gestoord crimineel gedrag.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

malinois schreef:
nee godzijdank nog nooit, maar ik zou op de een of andere manier proberen te helpen, [of dat afdoende is, geen flauw idee] je moet toch wat.
en uitleggen wat ik met zo'n ding op zak doe, zou ik dan met liefde doen, als ik daarmee het slachtoffer of mijzelf redt.
er mag zoveel niet, daar kan ik niet wakker van liggen
Maar dat lukt je niet... die honden zitten dan al zo hoog in hun adrenaline dat ze niets meer voelen. Ik heb een paar keer knokkende mechels, dobers en boeven uit elkaar moeten trekken en daar had ik elk spiertje in mn lichaam.voor nodig. En ik ben nou niet enorm klein en/of mager. Van ballen omdraaien tot schoppen tot je schenen alle kleuren van de regenboog hebben dat helpt gewoon echt niet. T enige wat helpt en wurgen...
En ik heb 1 x samen met anderen een pitbull van een labpup af moeten trekken, met 3 man kregen we hem er amper af... terwijl ik de bovengenoemde honden (wel met grote moeite) zelf uit elkaar kreeg.
Vwb stroom als je een hond een tt om hangt en je bent te laat dan werkt ie niet. Daar gaat een hond ook doorheen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Jonas26 schreef:
bouvierpoedel schreef: Want als hij of zijn hond het slachtoffer word van zo'n kutbeest dan koopt hij een pak kluifjes voor hem mag hij bij hemkomen wonen. Nog lang en gelukkig. :mann: :mann:
Niet zo dom doen, doelbewust met messen gaan lopen om er maar op los te steken is gestoord crimineel gedrag :hmmm:
Ook niet mijn idee maar kan mij voorstellen dat als er al een paar zaakjes lopen en hier hoor dat sommige honden nog gewoon loslopen die wat op hun kerfstok hebben dat mensen zich gaan bewapenen.
Dus wat dom.?
Staat toch los wat de wet daarvan zegt. Ze willen hond en/of kind beschermen en zolang er niets gebeurt zal het wapen ook op zijn plek blijven lijkt mij.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rocco »

Hoe lang gaat het nog duren voordat alles een keer rond is met de geplande maatregelen het wordt steeds erger heb ik het idee...

DE andere kant:

Zag onlangs wat voorbij komen dat een inbreker bij de hals gebeten wordt door 2 pit bulls op de grond met heel veel bloed, voor
wat ik zag zat er geen teken van leven meer in de de dader ik zal hem ook maar niet plaatsen. Op zich goede actie van de honden moet ie maar met zijn poten van ander zijn spullen afblijven maar het is wel wat extreem.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”