Ik ga inderdaad ook vooral om opmerkingen als 'uitmuntend temperament', 'vriendelijke expressie', en vorig jaar in Rotterdam ging ik voor een positieve opmerking over de presentatie en dat is gelukt: goede presentatie. Ga ik dit jaar opnieuw proberen

Je moet toch
een haalbaar doel hebben voor zo'n show als je verder weinig tot geen concurrentie hebt

Vorig jaar 2e bij de Nederlandse rassen was wel een erg leuke bonus. Belangrijkste vind ik toch wel dat we er lol in hebben en een beetje reclame voor het ras maken. Dat laatste hangt wel een klein beetje af van de commentator. Vorig jaar werd er in ieder geval even wat extra aandacht op het Markiesje gericht bij het betreden van de erering voor de groepskeuring, want het was toch wel bijzonder dat er een Markiesje aanwezig was, de zwarte parel van de Nederlandse kynologie. Dit jaar zijn ze op beide dagen te bewonderen en dat is ook bijzonder

Egotripperij? Mwah, zo dol ben ik ook weer niet op in het middelpunt der belangstelling staan. Ben blij dat op zo'n moment de aandacht vooral bij de hond ligt, niet bij mij. Maar ik ben wel trots op mijn ras, ja