Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rust Reinheid en Regelmaat

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Rust Reinheid en Regelmaat

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ri@nne schreef: jij beschrijft Kai hier? :80:

Gaat t eens onverhoopt anders op een route dan pak ik m even op, gaat t lichtje aan, dan trekt hij het prima, gaat het lichtje niet aan ( je ziet het echt gebeuren) dan blijft hij maar op de arm, dan komen we niet ver.. :engel:

:LOL: Dacht dat er geen tweede Gieltje Debieltje zou bestaan.

Van de week stond er opeens een nieuw kunstwerk op de route. Hij had een paar minuten nodig om dat te bevatten :vaag:
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Aantal honden: 1

Re: Rust Reinheid en Regelmaat

Ongelezen bericht door Ri@nne »

dagmar88 schreef:
Ri@nne schreef: jij beschrijft Kai hier? :80:

Gaat t eens onverhoopt anders op een route dan pak ik m even op, gaat t lichtje aan, dan trekt hij het prima, gaat het lichtje niet aan ( je ziet het echt gebeuren) dan blijft hij maar op de arm, dan komen we niet ver.. :engel:

:LOL: Dacht dat er geen tweede Gieltje Debieltje zou bestaan.

Van de week stond er opeens een nieuw kunstwerk op de route. Hij had een paar minuten nodig om dat te bevatten :vaag:
Hou op schei uit.
Containers. vuilniszakken.. Auto's. Vanmorgen in het bos was er een boom omgewaaid.. nou, dat is me wat hoor. En dan zusje Pixie die op hem staat te wachten: " :roll: :roll: "
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”