Moderator: moderatorteam
Echt hè. Ik moest gewoon het roze tuigje voor haar kiezen, té schattigS@ndr@ schreef:ow dat roze ook![]()
schattig
Nee nog niemand. Wel paar mensen die 'erover nadenken', maar ik verwacht daar eigenlijk niks van. Ik wil eerlijk gezegd ook niet iemand die haar wil omdat ze klein en schattig is. Ze is gek op gezelschap en samen spelen, maar het is denk ik geen echt troetelhondje. Eerder een erg leuk sportiever hondje die lekker mee wil wandelen en samen dingen doen en daarnaast dol is op je gezelschap.Tamara81 schreef:Ja... ik vind ook dat je moet stoppen met fotos plaatsen van Iep. Cuteness overload!
Hoe ging het in de puppy speeltuin?
Ik blijf verliefd op haarzucht zucht
Heb je inmiddels al reactie binnen van een potentieel nieuw baasje?
Nog bijna nergensZamunda schreef:Waar heb je haar staan eigenlijk? Staat ze al in de overplaatsingshoek, of weet ik wat voor puppyplaats oid?
Heel erg goed!Tamara81 schreef:Hoe ging het in de puppy speeltuin?
hakunamatata schreef:Ik wil eerlijk gezegd ook niet iemand die haar wil omdat ze klein en schattig is. Ze is gek op gezelschap en samen spelen, maar het is denk ik geen echt troetelhondje. Eerder een erg leuk sportiever hondje die lekker mee wil wandelen en samen dingen doen en daarnaast dol is op je gezelschap.
hakunamatata schreef:Ik ben nu een paar dagen met het spul in Brabant bij familie
Jaaaa, leuk! Ik kan op zich vanavond of morgenochtend nog wel. Dus als je wil!veertje schreef:hakunamatata schreef:Ik ben nu een paar dagen met het spul in Brabant bij familie![]()
Wandelen! Ik draag Iep wel