Het beeld wat je van honden hebt, kan inderdaad heel erg afhankelijk zijn met wat voor hond je zelf looptmijke schreef:Ik vind het onwijs leuke honden en heb nog nooit een vervelend exemplaar ontmoet. Maar dat komt dus misschien ook omdat Oor hun stoere gedrag wel kan waarderen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ridgeback
Moderator: moderatorteam
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Re: Ridgeback

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Mijn jongens zijn opgegroeid met 3 RR, alle 3 hele lieve honden. En zo voorzichtig me5 die kleintjes van mij
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Klopt wel: Biet had een hekel aan RR's, zelfs teefjes vond ie niet tof.Paisley schreef:Het beeld wat je van honden hebt, kan inderdaad heel erg afhankelijk zijn met wat voor hond je zelf looptmijke schreef:Ik vind het onwijs leuke honden en heb nog nooit een vervelend exemplaar ontmoet. Maar dat komt dus misschien ook omdat Oor hun stoere gedrag wel kan waarderen.
Geen idee waarom, echte mot is d'r nooit geweest.
En voor @mijke, hier in Groningen ken ik d'r 2 waar ik toch liever uit de buurt blijf.
Maar die zitten daar dan ook voor de waak.
Wiel
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
JaaNanna schreef:Heb weleens het idee dat ze net zijn als Boxers, Sint bernards, Weimaraners of Berners.
Je hebt in die rassen vreselijk leuke en lieve exemplaren maar ook ronduit onbetrouwbare agressieve klootzakken. Je kan wel wat aflezen aan de ouders natuurlijk maar de kans dat het balletje de andere op rolt zou mij te groot zijn.
Verder vind ik ze wel prachtig om te zien, vooral die donkerrode exemplaren
Wellicht dat ik ooit de gok durf te nemen.
Het feit dat ze over het algemeen vrij relaxt zijn spreekt mij in ieder geval wel aan.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Ik ken er twee; een teef van 5 en een reu van 10.
Ze gedragen zich allebei als bejaarden...
De teef heeft af en toe wel momenten dat ze graag wil spelen, maar alleen één op één met een andere hond. Meerdere honden vindt ze niet leuk en dan gaat ze op een afstandje toekijken.
De reu was vroeger wel wat pittig naar andere reuen, maar niet overdreven.
Beide honden zijn sociaal naar mensen, maar geen knuffelkonten.
Ze gedragen zich allebei als bejaarden...
De teef heeft af en toe wel momenten dat ze graag wil spelen, maar alleen één op één met een andere hond. Meerdere honden vindt ze niet leuk en dan gaat ze op een afstandje toekijken.
De reu was vroeger wel wat pittig naar andere reuen, maar niet overdreven.
Beide honden zijn sociaal naar mensen, maar geen knuffelkonten.
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Voor mij geen ander ras
Maar zoals in elk ras heb je zowel leuke exemplaren als angsthazen en klootzakken.
Mocht je voor het ras kiezen adviseer ik je vooral heel erg goed te verdiepen in de lijnen.
Maar zoals in elk ras heb je zowel leuke exemplaren als angsthazen en klootzakken.
Mocht je voor het ras kiezen adviseer ik je vooral heel erg goed te verdiepen in de lijnen.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
-
incubi666
- Actief
- Mijn ras(sen): Raad maar eens.
24 oktober mag ik komen kijken dan zijn ze pas 4vweken oudZamunda schreef:.incubi666 schreef:Bij ons in het park loopt ook een ridgeback teefjes rond super lieve aanvankelijke hond. Doet geen vlieg kwaad. Ik zelf ga voor een reu. Prachtig karakter. Mooie beesten. En natuurlijk puur kvv voer wil niks anders. Alles wat hij vangt mag hij hebben.. Wanneer komt ie?
Vince mijn moeders blindegeleidehond
Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
-
incubi666
- Actief
- Mijn ras(sen): Raad maar eens.
Nog enkele weken en mijn reu mag ik komen halen vandaag weer g gezien wat een beauty en lief. Hondenschool gevonden. Huis gehuurd. Verhuizen en bingo... 1 dag raw vlees 5 dagen brokken. Is de bedoeling ng
Vince mijn moeders blindegeleidehond
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Heb je foto'sincubi666 schreef:24 oktober mag ik komen kijken dan zijn ze pas 4vweken oudZamunda schreef:.incubi666 schreef:Bij ons in het park loopt ook een ridgeback teefjes rond super lieve aanvankelijke hond. Doet geen vlieg kwaad. Ik zelf ga voor een reu. Prachtig karakter. Mooie beesten. En natuurlijk puur kvv voer wil niks anders. Alles wat hij vangt mag hij hebben.. Wanneer komt ie?