Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BAA-A uitsmijters op de bres voor dieren

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: BAA-A uitsmijters op de bres voor dieren

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

fredje schreef:Heb de mannen van de BAAA gezien bij een demonstratie bij de oostvaardersplassen.Terwijl er kleine relletjes waren tussen sommige actievoerders en politie waren de bouncers erg rustig en hielden zich tamelijk op de achtergrond.Ik begrijp zo'n stichting wel,zeker omdat naar mijn mening de (dieren)politie wel tekortschiet.Maar ik denk dat ze wel vaak het verkeerde publiek aantrekken.
Dus jij bent op de hoogte van alle niet of wel succes verhalen van de dierenpolitie.?
Ken je dan ook al die mensen waar ze bij tekort schieten.? Knap.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

wauw, vroegah had je pistolen paultje.
en geen social media.
er is niks verandert. :80:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hoewel ik het ergens begrijp dat ze "iets" willen doen, keur ik eigen rechter spelen ten alle tijden af.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Budkes schreef:Mensen die niet tegen onrecht kunnen, o ja voor het gemak is hoor en wederhoor niet nodig. Ben jij gek, want de buurvrouw zei, en diens vriend daar het nichtje van.

In dit filmpje ook. Dierenpolitie is meermaals geweest, heeft de dieren gezien en gecontroleerd, en geconstateerd dat ze geen letsel hebben. Maar volgens die BAAAers moeten ze dan wel ondergronds gaan want die dierenpolitie treedt niet adequaat op.
Nou daar ben je dan lekker mee als je dit soort gasten gaat faciliteren.
Iedereen mag schelden op de politie wat ze willen, maar de dierenpolitie bestaat louter uit dierenliefhebbers die eruit proberen te halen wat ze kunnen. En ja hier in Nederland heb je dan nog steeds bewijs nodig, gelukkig.
In plaats van dat "hunnie zeiden" leidend is. Hunnie zullen maar net de pik op jou hebben, voor dat je het weet heb 8 man in je woonkamer staan, zonder camera.
Dit. Van die likkenbaardende uitsmijters die staan te po pe len om hun handjes te mogen gebruiken. Een beetje je dominantie laten gelden onder het motto van dierenwelzijn beschermen, haha!
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Rocco
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rocco »

Tja bij de (dieren) politie zullen heus wel dienders zijn die het heus goed bedoelen maar de realiteit blijkt vaak anders
dat ze hopeloos van hogerhand wetjes dit en wetjes dat niks mogen doen op eigen intiatief ,daarom zie je steeds vaker van dit soort instanties , maar de wetgeving is zo bedroevend in Nederland vol slappe vaatdoeken en rechters en achterlijke wetjes waar je de oorlog niet mee gaat winnen dat ze vanzelf ondergronds gaan enerzijds begrijpelijk er is vele malen meer leed dan wat we alleen maar zien in de media, en de politiek is meestal ook niet vol lof op eigen burger intiatief en rechter spelen zonder dat ze hiervoor op de vingers worden getikt

Denk niet dat deze heren zichzelf door middel van geweld hun eigen glazen gaan ingooien hoe ook goed bedoeld zou niet de eerste keer zijn dat de daders er mee weg komen en dat de goede bedoelden wel een fikse berisping krijgen maar dit weten deze heren ook donders goed.
bouvierpoedel
Zeer actief

Rocco schreef:Tja bij de (dieren) politie zullen heus wel dienders zijn die het heus goed bedoelen maar de realiteit blijkt vaak anders
dat ze hopeloos van hogerhand wetjes dit en wetjes dat niks mogen doen op eigen intiatief ,daarom zie je steeds vaker van dit soort instanties , maar de wetgeving is zo bedroevend in Nederland vol slappe vaatdoeken en rechters en achterlijke wetjes waar je de oorlog niet mee gaat winnen dat ze vanzelf ondergronds gaan enerzijds begrijpelijk er is vele malen meer leed dan wat we alleen maar zien in de media, en de politiek is meestal ook niet vol lof op eigen burger intiatief en rechter spelen zonder dat ze hiervoor op de vingers worden getikt

Denk niet dat deze heren zichzelf door middel van geweld hun eigen glazen gaan ingooien hoe ook goed bedoeld zou niet de eerste keer zijn dat de daders er mee weg komen en dat de goede bedoelden wel een fikse berisping krijgen maar dit weten deze heren ook donders goed.
Als ik morgen je hond uit de tuin jat omdat ik vind dat jouw hond niet goed verzorgd word en geloof wel geslagen en weinig voer krijgt .Gewoon omdat je buren dat hebben vertelt , dus ik heb bewijs . Wat zou je er van vinden .?
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Rocco schreef:Tja bij de politie zullen heus wel dienders zijn die het heus goed bedoelen maar de realiteit blijkt vaak anders
Je hebt gelijk Rocco, dankzij de positieve discriminatie wordt dat percentage steeds minder. Want net als bij de rest van de overheid, wordt helaas niet meer gekozen voor de besten.

Afbeelding

Afbeelding
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Pendrag schreef:Zaterdag een afspraak met één van deze mannen. Leuke gespreksstof als er een stilte valt :LOL:
Heh?
Willemhond
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Willemhond »

Zag hier een stuk over op tv inderdaad, vind het niet ok wat deze gasten doen als ze alleen maar uitgaan van een "tip" gever.
Kan goed zijn dat tip gever bonje heeft met baasje en om te treiteren deze spierballen langs laat komen terwijl er niks met die hond aan de hand is.
Als ze het werkelijk op feiten kunnen aantonen etc.. dan vind ik wel ok maar dit is vaak lastig.. vandaar dat dierenpolitie etc. niet heel veel bereiken.
Hastur, The Unspeakable One, Assatur, Xastur, H'aaztre, Him Who Is Not to be Named and Kaiwan.
Hastur the king in yellow, have you seen the sign?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Pendrag schreef:
mijke schreef:
Pendrag schreef:Zaterdag een afspraak met één van deze mannen. Leuke gespreksstof als er een stilte valt :LOL:
Heh?
Ik ben wel nieuwsgierig wat de beste mijn drijft om hieraan mee te werken. Geen idee of het ter sprake komt maar dat zien we zaterdag wel :mrgreen:
De vraag is wat jij met die beste man moet :mrgreen:
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Wolfsblut schreef:
Rocco schreef:Tja bij de politie zullen heus wel dienders zijn die het heus goed bedoelen maar de realiteit blijkt vaak anders
Je hebt gelijk Rocco, dankzij de positieve discriminatie wordt dat percentage steeds minder. Want net als bij de rest van de overheid, wordt helaas niet meer gekozen voor de besten.

Afbeelding

Afbeelding
Dat zijn ook de jongens van Jan de Witt niet meer.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Pendrag schreef:
dagmar88 schreef:
Pendrag schreef: Ik ben wel nieuwsgierig wat de beste mijn drijft om hieraan mee te werken. Geen idee of het ter sprake komt maar dat zien we zaterdag wel :mrgreen:
De vraag is wat jij met die beste man moet :mrgreen:
Adult entertainment. Heeft niets met honden of BAA-A te maken. Ik ga geen tip geven ofzo :engel:
Nou maak je ons wel erg nieuwsgierig :O:
Gr. Aniek

Afbeelding
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

BAA-A... Dat klinkt als een haperend schaapje...

Ging toen ook eens een foto of filmpje ofzo rond op social media over een of ander clubje brede mannen die wel even zouden helpen bij het innen van te laat betaalde rekeningen, dat doet me hier wel een beetje aan denken.. Hoog knokploeg gehalte..
Laatst gewijzigd door grover op 11 jul 2018 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Crescent
Zeer actief

Pendrag schreef:
Adult entertainment. Heeft niets met honden of BAA-A te maken. Ik ga geen tip geven ofzo :engel:
Ahh! Adult entertainment, da's toch hypotheken afsluiten enzo?
-Nothing but the rain…
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

korthaar schreef:
Wolfsblut schreef:

Afbeelding

Afbeelding
Nee, helaas Korthaar. Echte helden van toen zoals o.a. Michiel de Ruyter, Johan Maurits, Jan Pieterszoon Coen, Tjerk Hiddes en Karel Doorman zijn vervangen door huidige nationale helden zoals o.a. Sylvana Simons, Kuzu, Anne Fleur Dekker en "ons nationaal" marokkaans-Indisch toppertje Yasser Feras van Groen links. Pinokkio Rutte onze allerbeste nationale beroepsleugenaar van de laatste zes eeuwen mogen we daarbij natuurlijk niet vergeten.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
bouvierpoedel
Zeer actief

Crescent schreef:
Pendrag schreef:
Nee joh Zij speelt het vrouwtje wat helemaal voor haar diertjes leeft en hij is gewoon zichzelf en komt langs met zijn 6 maten omdat er klachten waren . Ze vragen of ze haar gehandicapte poesje wil laten zien en dan komen ze er alle 8 achter dat het ding helemaal niet zo gehandicapt is. :engel:
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Angelique. schreef:Ik heb het daar (facebook) is een tijdje gevolgd, in eerste instantie stond ik :cheer: :cheer: wow dacht ik ....dat vergroot onze kansen iets geregeld te krijgen indien ECHT nodig :cheer: maar na wat langer meelezen kreeg ik steeds meer een onderbuik gevoel en ben weer vertrokken.
Ik geloof niet dat we dit moeten willen :blauwoog: hoe klote het soms ook is dat de dierenbescherming en/of de dierenpolitie niets kan :ugh:

Precies dit.
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
mijke
Zeer actief

kooi heeft gewoon een booty date dus :P
Joey.K
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Joey.K »

Ze hebben een VOGje , wauw ja dan ben je super netjes.. je kan zo crimineel zijn als je wilt, zolang je maar nooit gepakt word krijg je gewoon een VOG...
bouvierpoedel
Zeer actief

Joey.K schreef:Ze hebben een VOGje , wauw ja dan ben je super netjes.. je kan zo crimineel zijn als je wilt, zolang je maar nooit gepakt word krijg je gewoon een VOG...
Ze hebben ook een legale stichting dus voor vele beperkte is dan gelijk hun handelen ook wettig/legaal. :LOL:
bouvierpoedel
Zeer actief

mijke schreef:kooi heeft gewoon een booty date dus :P
Die ook al. Pendrag ook misschien wel met dezelfde.
Rocco
Zeer actief

Wolfsblut schreef:
korthaar schreef:
Wolfsblut schreef:

Afbeelding

Exact tegenwoordig bestaan de "helden " uit politiek correcte slapjanussen uitzonderingen daar gelaten,net als de keyboard hooligans die geen ene vinger uitsteken maar veilig achter hun toetsenboardje blijven en dom maar commentaar leveren. :kotz:

Nou zag ik 2 weken geleden een HR achter een een paar geiten aanjagen in een kinderboerderij de eigenaar kon de hond niet te pakken krijgen, en deze persoon geholpen en na een half uur de hond aan de riem mee gekregen samen. Zaten weer 15 toeschouwers veilig achter het hekje dom toe te kijken en commentaar leveren maar geen vinger uitsteken dit is weer een goed voorbeeld hoe het er aan toe is in Nederland. Niet zeggende dat ik zo,n geweldige held ben maar waar hulp gewenst is probeer ik toch mee te helpen of een oplossing te bedenken

Afbeelding
Nee, helaas Korthaar. Echte helden van toen zoals o.a. Michiel de Ruyter, Johan Maurits, Jan Pieterszoon Coen, Tjerk Hiddes en Karel Doorman zijn vervangen door huidige nationale helden zoals o.a. Sylvana Simons, Kuzu, Anne Fleur Dekker en "ons nationaal" marokkaans-Indisch toppertje Yasser Feras van Groen links. Pinokkio Rutte onze allerbeste nationale beroepsleugenaar van de laatste zes eeuwen mogen we daarbij natuurlijk niet vergeten.
Laatst gewijzigd door Rocco op 12 jul 2018 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Rocco
Zeer actief

/
bouvierpoedel
Zeer actief

Pendrag schreef:
bouvierpoedel schreef:
Niet op hetzelfde moment in ieder geval :neenee:
Ach meid als je maar schik hebt . 3 kan ook heel leuk zijn. :balon:
mijke
Zeer actief

Pendrag schreef:
bouvierpoedel schreef:
Niet op hetzelfde moment in ieder geval :neenee:
:LOL: oeps, hoe kom ik nou weer bij kooi :P
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

mijke schreef::LOL: oeps, hoe kom ik nou weer bij kooi :P
Je gunde het haar zo :engel:
mijke
Zeer actief

dagmar88 schreef:
:LOL:
bouvierpoedel
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Die seksuele fantasien doen wat met een mens. :mann:
Ze ziet het wel zitten met Kooi , Pendrag en die meneer de uitsmijter . :engel:
Crescent
Zeer actief

Pendrag schreef:
bouvierpoedel schreef:
Crescent schreef:
Pendrag schreef:
Nee joh Zij speelt het vrouwtje wat helemaal voor haar diertjes leeft en hij is gewoon zichzelf en komt langs met zijn 6 maten omdat er klachten waren . Ze vragen of ze haar gehandicapte poesje wil laten zien en dan komen ze er alle 8 achter dat het ding helemaal niet zo gehandicapt is. :engel:
Mijn poes is niet gehandicapt! en er komt er maar eentje :engel: :engel: Hypotheken gaat absoluut geen onderwerp van gesprek zijn!
En waar heb je de Fin gelaten?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
-Nothing but the rain…
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

bouvierpoedel schreef:
dagmar88 schreef: