Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dikke chihuahua's
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Dikke chihuahua's
Bas en Guus zouden ook kogelrond worden. Geen twijfel. Zeker Bas is een echte snoepert. Ze krijgen respectievelijk 100 en 150 gram kvv en als snoep stukjes gedroogde kipfilet of eendenborst. En zo nu en dan een kauwstaafje.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Erg dit, puur dierenmishandeling. Mijn beide chihuahua kruisingen van 4 en 2.2 kilo zijn prima op gewicht. Balou is niet zo'n vreetzak maar Lotus hier in tegen wel, zal ik haar haar gang laten gaan dan was ze ook zo tonnetje rond. Mijn honden krijgen hun eten afgewogen en niet meer dan drie kleine tussendoortjes op een dag, hierbij word er ook met ze gewandeld. Ik houd hun gewicht, vooral dat van Lotus die gecastreerd is goed in de gaten, met de hoeveelheid voeding die ze nu per dag krijgen is Balou al jaren en Lotus 1 jaar goed op gewicht. Ik ben lid van een chihuahua groep, je wil niet weten wat sommige chihuahua's allemaal te eten krijgen kaas, worst, cake, taart en ga zo maar door. Van veel wat in de mond van het baasje verdwijnt krijgt het hondenkind ook een stukje dus niet gek dat ze dan te dik maar ook kieskeurig worden.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Patricia.
- moderator
- Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren - Aantal honden: 4
Fire weegt rond de 21/22 kilo, gecastreerd en Jat als een raaf als hij de kans krijgt.
Ik vind dat er wel een kilo bij kan en mag, je ziet nl heel licht zijn ribben
Ik vind dat er wel een kilo bij kan en mag, je ziet nl heel licht zijn ribben

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Dat geldt helaas niet alleen voor chihuahuas hoorAntonetta schreef:Erg dit, puur dierenmishandeling. Ik ben lid van een chihuahua groep, je wil niet weten wat sommige chihuahua's allemaal te eten krijgen kaas, worst, cake, taart en ga zo maar door. Van veel wat in de mond van het baasje verdwijnt krijgt het hondenkind ook een stukje dus niet gek dat ze dan te dik maar ook kieskeurig worden.

Ik ben lid van dezelfde groepen denk ik.
Overigens krijgt Dex hier ook wel eens een stukje kaas, worst, toetje. Ook op de hondenschool wordt positief getraind. Maar we houden met zijn voer wel rekening. Minder beweging betekend ook minder eten. En op een trainingsdag slaan we een maaltijd over.
Maar mensen die zelf de hele dag zitten te snaaien zullen het zelf waarschijnlijk niet eens doorhebben. En als bij elk hapje ook deelt met je hond dan gaat het idd snel.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.