hoewel ik het wel ken vanuit mijn opleiding is het bij honden toch weer anders
hopelijk is het inderdaad eenmalig
Moderator: moderatorteam

Of het nu daadwerkelijk een teratoom is gaan we denk ik niet achter komen. Het lijkt er wel op. Helemaal met al dat rare onregelmatige weefsel in die grote lap.fenneke schreef:wat een vreemd gezicht .
hoewel ik het wel ken vanuit mijn opleiding is het bij honden toch weer anders![]()
hopelijk is het inderdaad eenmalig
Breng naar Gonnie, die heeft Gerard ook al.dagmar88 schreef:Hij is zo zielig. Weg felle stoere rat die breeduit staat te kafferen en de andere honden alle hoeken van de kamer laat zien.Jion schreef:Ach gut dat koppetje...![]()
Fijn dat het achter de rug is. Op naar een spoedig herstel!
Z'n oortjes hangen sip omlaag.
Hij moet vastgehouden, zelfs op de wc

Machie schreef:een merle kees is toch ook nog geen rashond?Gewoon een ordinair mixje heb je.
Beterschap voor de kleine man!
Lieske_1977 schreef:Zo dan, wat een plek! Ik vind die teratomen maar enge dingen. En dan tóch afbeeldingen gaan googelen, hè. De horror
Gelukkig ie 'ie er vanaf en heeft hij niet al te veel last. Wel creatief, zijn manier van krabben
Dat is ook een soort teratoom, maar traag groeiend en ingesloten.Célie schreef:Is het geen dermoid?
Célie schreef:OK dat wist ik dus niet. Maar die dermoids heb ik dus wel vaker bij de blauwe gezien bij andere kleur franse eigenlijk niet.dagmar88 schreef:Dat is ook een soort teratoom, maar traag groeiend en ingesloten.Célie schreef:Is het geen dermoid?
Hij is al weer helemaal z'n lollige zelf
Gelukkig dat hij weer z'n lollig zelf is