Jackira schreef:Ze moeten hier wel vaak zitten. Omdat ze daardoor wat rustiger zijn op dat moment. Zitten tijdens aanlijnen, zitten tijdens aflijnen in het bos. Zitten voor een koekje. Zitten voordat ik de bal gooi. Zitten bij het stoplicht als het rood is. Zit en blijf oefen ik regelmatig als ik de bal ga verstoppen. Zitten voordat ze mogen eten. En ik dacht nog wel dat ik makkelijk was eigenlijk

Nou ja dit dus
Alleen voor het eten hoeft het niet, maar wel als ze naast lopen ( korte stukjes ) en ik ga stil staan, moeten ze ook gaan zitten, voor de stoep met aan en aflijnen, voor we de auto ingaan enz enz

waarom

omdat er rust is zodra die kont naar beneden is en het werkt voor nu heel goed, als het allemaal beter gaat hoeft het allemaal niet meer zo strak en mogen ze ook wel blijven staan, maar het was een heel gedoe om ze samen mee te nemen, waarbij de ene druk werd en ging piepen en de andere een soort van bromtol nadeed

Nu kan ik al met allebei lekker wandelen, zonder dat gedoe

maar wel veel met zit en rust. Hoogtepunt was vandaag dat ze stil waren tegen de blafrat van de overbuurman en we zijn gaan fietsen, en ook dat ging goed, blij mee.