Van het idee zonder klikgesp ben ik maar afgestapt, niet te vinden in haar maat.
De van MAG vind ik mooi, maar zijn veel te groot.
Ik wil er nu een op maat laten maken, zodat het zeker goed zit.
Die van Blaire het x-geschirre vind ik er mooi uit zien, maar daar geef je alleen maar de borstomvang door?
Verder heb ik 4dox gevonden, daar geef je alles door.
Zijn er nog meer goede die mooie tuigen op maat maken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tuig zonder klikgesp
Moderator: moderatorteam
- Linda3
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Re: Tuig zonder klikgesp
Groetjes Linda en Puck
Die blik van Saartje
(de chihuahua bedoel ik)

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Ja het is een echte dame, toen al Pff...
Ik vind bij Dex de Susan lanci instap echt geweldig zitten. Je hebt ze ook helemaal kraal zonder dingen erop. En ze kunnen in de was.
Saartje draagt nu een buddybelt vind ik ook echt fijne tuigen. Helaas zit Dex tussen 2 maten in van die bbs en past hij die dus niet.
O ja tre ponti hebben we zelf niet. Ken wel veel mensen met kleine hondjes waar ik de tre ponti tuigen echt goed bij vind zitten. Bij echte ukken zoals die van mij vind ik ze minder.
Het is een klein hondje. Ik zou eens naar Renee van der westen gaan in Den Haag. Daar kun je diverse merken passen. Die hebben echt van alles en kun je zelf ook zien wat goed zit. Want een tuig vind ik moet goed zitten.
Ik vind bij Dex de Susan lanci instap echt geweldig zitten. Je hebt ze ook helemaal kraal zonder dingen erop. En ze kunnen in de was.
Saartje draagt nu een buddybelt vind ik ook echt fijne tuigen. Helaas zit Dex tussen 2 maten in van die bbs en past hij die dus niet.
O ja tre ponti hebben we zelf niet. Ken wel veel mensen met kleine hondjes waar ik de tre ponti tuigen echt goed bij vind zitten. Bij echte ukken zoals die van mij vind ik ze minder.
Het is een klein hondje. Ik zou eens naar Renee van der westen gaan in Den Haag. Daar kun je diverse merken passen. Die hebben echt van alles en kun je zelf ook zien wat goed zit. Want een tuig vind ik moet goed zitten.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Extreme dog gear maakt tuigen op maat, de ‘standaard’ tuigen zijn met gespen voor en eentje voor de buikband maar heb voor muis toen eentje met enkel buikband laten maken. Voorkant 1 maat, niet aanpasbaar.
Verder heb je er nog wel meer hoor met enkel gespen, leren kan Corina voor je maken van Dogshome of eh, the doglounge kan ze bestellen bij mag bestellen op maat denk ik, wel lange levertijd.
Verder heb je er nog wel meer hoor met enkel gespen, leren kan Corina voor je maken van Dogshome of eh, the doglounge kan ze bestellen bij mag bestellen op maat denk ik, wel lange levertijd.