De eerste 11 dagen wilde onze reu nog niets van haar weten. Buiten rook hij wel dat er ergens een loopse teef was maar binnen had hij er nog geen idee van dat het zijn eigen teefje was.
Dit veranderde de van de ene op de andere dag vanaf dag 12 was het raak Lucky bood zich aan en hij dacht er ook van te kunnen profiteren. Ach arme hond hij snapte er niets van deed zijn best hoor maar als castraat valt het niet mee.
dag 16 was het plots over Spikey wilde nog wel maar Lucky niet meer en zo onverwacht als de loopsheid begon zo plots was het ook weer over.
Als ik 8 maanden verder tel vanaf deze loopsheid kom ik op juli 2020 uit. We zullen zien.
Ik kijk ook nog voor een leuke reu in Oostenrijk stiekem vind ik dat misschien wel leuker dan een reu uit Nederland. We zullen zien.
De uitslagen van de dna test zijn nog niet binnen die verwacht ik wel elk moment, de test is 10 november op de bus gegaan.
Gisteren is de aanvraag naar de rasvereniging gegaan om als aspirantfokker op hun site te mogen staan.
Dit heeft als voordeel dat daar dan ook de dekmelding en het nestje op komen te staan. Mensen die dan serieus opzoek zijn naar een Havanezer kijken daar toch vaak of er ergens een nestje geplant is of net geboren.
De voorpret is hier al begonnen