Heel veel succes en sterkte.

Moderator: moderatorteam
Dat wil ik niet weten want een ritje dierenarts was dan beter op zijn plaats geweestEinda schreef:P.S. even iets heel anders; mijn vriendin heeft een duitse herder-teef en die is per ongeluk gedekt door haar bordeaux-dog.
Enig idee wat daar uit zal komen :p:????
Is ook onnozel! Maar ik schijn nog onnozeler te zijn dat ik het je vraag nu mijn hond ziek is. Ik moest er gewoon aan denken omdat je schreef dat je duitse herders fokt.Canto schreef:Oei. Das niet zo best. Ik zou niet weten wat daar uit zal komen. Ik vind dat ook altijd zo snel makkelijk gezegd '' een ongelukje''.
Je weet toch wanneer je teef loops is? Dan hou je ze toch apart?
Ik vind het een beetje dom.
Maarre hou je me wel op de hoogte van je hondje???
Veel succes morgen en maar duimen dat het om iets onschuldigs gaat.
groetjes pamela
Dit vind ik dus echt niet leuk en helemaal niet op zijn plaats, ik mag toch tussendoor wel iets aan iemand vragen wat me te binnen schiet als diegene schrijft dat ze Duitse herders fokt???chrico schreef:Dat wil ik niet weten want een ritje dierenarts was dan beter op zijn plaats geweestEinda schreef:P.S. even iets heel anders; mijn vriendin heeft een duitse herder-teef en die is per ongeluk gedekt door haar bordeaux-dog.
In dit geval doelde ik met mijn antwoord op jouw vraag wat er uit zou komen bij deze zinloze, on- nadenkende dekking. Als zij na de dekking naar de dierearts was gegaan dan had er nameijk niets uitgekomen en was het een echt foutje geweest.Einda schreef:Dit vind ik dus echt niet leuk en helemaal niet op zijn plaats, ik mag toch tussendoor wel iets aan iemand vragen wat me te binnen schiet als diegene schrijft dat ze Duitse herders fokt???chrico schreef:Dat wil ik niet weten want een ritje dierenarts was dan beter op zijn plaats geweestEinda schreef:P.S. even iets heel anders; mijn vriendin heeft een duitse herder-teef en die is per ongeluk gedekt door haar bordeaux-dog.
Ik hoop dat je mijn twijfels om vanavond laat naar de DA te gaan enigszins kan begrijpen, aangezien het vandaag met poepen beter ging, totdat hij vanavond weer dunne kreeg.
wat is er niet op zijn plaats. ALS, ik schrijf ALS, ik mijn hond zo lang zou laten aanmodderen dat-ie kilo's afviel, dan zou ik toch geen plek meer in mijn gedachten hebben voor het stellen van zulke intens domme en niet ter zake doende vragen waar je overigens al lang en breed het antwoord op weet.Einda schreef:Dit vind ik dus echt niet leuk en helemaal niet op zijn plaats, ik mag toch tussendoor wel iets aan iemand vragen wat me te binnen schiet als diegene schrijft dat ze Duitse herders fokt???
Niets aan toe te voegen..........chrico schreef:In dit geval doelde ik met mijn antwoord op jouw vraag wat er uit zou komen bij deze zinloze, on- nadenkende dekking. Als zij na de dekking naar de dierearts was gegaan dan had er nameijk niets uitgekomen en was het een echt foutje geweest.Einda schreef:Dit vind ik dus echt niet leuk en helemaal niet op zijn plaats, ik mag toch tussendoor wel iets aan iemand vragen wat me te binnen schiet als diegene schrijft dat ze Duitse herders fokt???chrico schreef:Dat wil ik niet weten want een ritje dierenarts was dan beter op zijn plaats geweestEinda schreef:P.S. even iets heel anders; mijn vriendin heeft een duitse herder-teef en die is per ongeluk gedekt door haar bordeaux-dog.
Ik hoop dat je mijn twijfels om vanavond laat naar de DA te gaan enigszins kan begrijpen, aangezien het vandaag met poepen beter ging, totdat hij vanavond weer dunne kreeg.
Dat je je vraag in je topic steld en niet via een pb houd in dat een ieder hierop kan reageren.
Jouw twijfel begrijp ik op dit moment helemaal niet. Je hond is vanaf de 20e al ziek en heeft diarree, waarvan het wat ik begreep 1 dagje goed leek te gaan.
Had je de tweede of derde dag bij de dierenarts iets gehaald en hem na laten kijken dan was hij er nu allang vanaf geweest.
Dat je dan gisteravond niet gaat dat kan ik begrijpen want anders had je de week ervoor wel gegaan.
Rataplan schreef:Niets aan toe te voegen..........chrico schreef:In dit geval doelde ik met mijn antwoord op jouw vraag wat er uit zou komen bij deze zinloze, on- nadenkende dekking. Als zij na de dekking naar de dierearts was gegaan dan had er nameijk niets uitgekomen en was het een echt foutje geweest.Einda schreef:Dit vind ik dus echt niet leuk en helemaal niet op zijn plaats, ik mag toch tussendoor wel iets aan iemand vragen wat me te binnen schiet als diegene schrijft dat ze Duitse herders fokt???chrico schreef: Dat wil ik niet weten want een ritje dierenarts was dan beter op zijn plaats geweest
Dat je je vraag in je topic steld en niet via een pb houd in dat een ieder hierop kan reageren.
Jouw twijfel begrijp ik op dit moment helemaal niet. Je hond is vanaf de 20e al ziek en heeft diarree, waarvan het wat ik begreep 1 dagje goed leek te gaan.
Had je de tweede of derde dag bij de dierenarts iets gehaald en hem na laten kijken dan was hij er nu allang vanaf geweest.
Dat je dan gisteravond niet gaat dat kan ik begrijpen want anders had je de week ervoor wel gegaan.
oh ja nog een tip voor de vriendin. Kijk eens in het asiel waar honden van de "ongelukjes" terecht komen.
Leuk voorland he als de helft van je ongelukje daar terecht komt.![]()
Ok, misverstand van dat ritje naar de dierenarts
Fijn dat er ook mensen zijn die normaal kunnen reageren en niet overal op afgeven.Eveline schreef:JUIST! Daar ben ik veel benieuwder naar....Roelfien schreef:Maar....hoe is het nou? Hoe was het vanmorgen bij de dierenarts?
Gaat het al wat beter met Lothar?
Reageer toch niet zo overdreven joh!linlin schreef:wat is er niet op zijn plaats. ALS, ik schrijf ALS, ik mijn hond zo lang zou laten aanmodderen dat-ie kilo's afviel, dan zou ik toch geen plek meer in mijn gedachten hebben voor het stellen van zulke intens domme en niet ter zake doende vragen waar je overigens al lang en breed het antwoord op weet.Einda schreef:Dit vind ik dus echt niet leuk en helemaal niet op zijn plaats, ik mag toch tussendoor wel iets aan iemand vragen wat me te binnen schiet als diegene schrijft dat ze Duitse herders fokt???
't komt niet lekker over, hoor. maar enfin. daar word je hond niet beter van. ik hoop van harte dat de dierenarts wel van wanten weet.