Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Roos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roos »

Welkom Ignit :zwaai:
Afbeelding
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

#Wel meen ik te hebben gemerkt dat je zelf ook aardig van de tongriem bent gesneden en mijn ervaring heeft geleerd dat die mensen zich meestal aardig thuisvoelen hier op het forum... #

:mrgreen: :mrgreen:

Die zelfde tongriem heeft er voor gezorgd dat er nu 5 zeer capabele mensen in het bestuur zitten en dat ik beter aan de zijlijn kan blijven. Er zijn goede contacten met Nederland, er is een compleet bouwplan inclusief begroting voor een klein asiel, maar ja... er moeten 2 zaken gebeuren die niet zo 1,2,3 kunnen en dat is:

1. de wetgeving moet aangepast worden. Die dateert nog uit 1935 en gaat niet verder dan het bepalen van de lengte van de ketting waaraan de hond moet liggen, en

2. de overheid moet een stuk grond toewijzen en op naam van de Dierenbescherming overschrijven. Inmiddels zijn hier al onderhandelingen over gevoerd en de laatste berichten waren heel positief, dus wie weet wordt er in 2004 de eerste steen gelegd! :ok:

Dan zijn we weer net zo ver dan in 1980 trouwens.
Toen was er ook een Dierenbescherming die een stuk grond toegewezen had gekregen en bouwplannen had, maar de coupe van Bouterse heeft er voor gezorgd dat dit nooit door gegaan is en dat het stuk grond aan iemand anders is gegeven...

Ik zal heel graag eens wat meer vertellen over DB Suriname bij een andere gelegenheid. :ok:

Heerlijk werk, het opvangen van dieren... soms kost het heel veel moeite om hun vertrouwen te winnen en om ze op te lappen. Brengt geen rooie cent op en soms moet ik mijn eigen stukje vlees met ze delen om ze wat extra te geven, maar die erkentelijkheid, dat stukje vertrouwen dat je van ze krijgt... kan geen mens tegenop. ;)
snuffel11
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Hey Ignit..dat ik jou hier tegen kom :P Lang niets gelezen van je 8)
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:Hey Ignit..dat ik jou hier tegen kom :P Lang niets gelezen van je 8)
Lydia who? ... snuffel van doggynet van vroeger?? :mrgreen:

Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een aantal goede voornemens en een daarvan was, om me af te melden van groepen en forums waar ik toch bijna alle mails van weggooi en alleen nog maar aktief te zijn op vriendelijke, open forums en groepen, waar ook nog een goede uitwisseling van info kan plaats vinden zonder dat er onmiddellijk en meteen onder de buikriem geschopt wordt, want ik heb nog zoveel vragen... zoek nog zoveel antwoorden... :-D

Ignit.
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

:p: Welkom op het forum :ok:
snuffel11
Zeer actief

ignit schreef:
Lydia schreef:Hey Ignit..dat ik jou hier tegen kom :P Lang niets gelezen van je 8)
Lydia who? ... snuffel van doggynet van vroeger?? :mrgreen:

Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een aantal goede voornemens en een daarvan was, om me af te melden van groepen en forums waar ik toch bijna alle mails van weggooi en alleen nog maar aktief te zijn op vriendelijke, open forums en groepen, waar ook nog een goede uitwisseling van info kan plaats vinden zonder dat er onmiddellijk en meteen onder de buikriem geschopt wordt, want ik heb nog zoveel vragen... zoek nog zoveel antwoorden... :-D

Ignit.
Jaaaaaaaaa Snuffel van Doggynet voordat het veranderd was :mrgreen:

Gezellig meid :ok: Leuk om weer eens wat van je te lezen....Ik kom eigelijk nooit meer op Doggy...zins het veranderd is daar is er geen klap meer aan :?
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Szandor schreef::p: Welkom op het forum :ok:
TX Olga en Szandor! :-D
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Gezellig meid :ok: Leuk om weer eens wat van je te lezen....Ik kom eigelijk nooit meer op Doggy...zins het veranderd is daar is er geen klap meer aan :?
Wat leuk dat je ook hier bent! :P
hihi, ik meende je al te herkennen aan de 2 Duitse Herders en de Beagle, maarre.... wat zie ik daar rechts onderaan op de foto :mrgreen: :mrgreen: ... istie al aan het oefenen om de paashaas van 2004 te worden... wat een lieve scheet!

Ignit.
snuffel11
Zeer actief

ignit schreef:

Wat leuk dat je ook hier bent! :P
hihi, ik meende je al te herkennen aan de 2 Duitse Herders en de Beagle, maarre.... wat zie ik daar rechts onderaan op de foto :mrgreen: :mrgreen: ... istie al aan het oefenen om de paashaas van 2004 te worden... wat een lieve scheet!

Ignit.
:? Beagle???? Tis een echte Bassethound hoor :roll:

Ja joh, dat is Shadow, onze benjamin van de fam. Super oren heeft ie :mrgreen: Komt helemaal goed als hij groter is :roll:

Je zal het tegenwoordig wel rustig hebben zo zonder Bertus en Paul achter je aan :mrgreen: Is zeker wel een stuk rustiger zonder je eigen steeds te hoeven verdedigen??? Ze zijn zo mak als een lammetje geworden...Bertus sowieso (hm, laag bij de grond grapje :oops:)
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef::? Beagle???? Tis een echte Bassethound hoor :roll:

Ja joh, dat is Shadow, onze benjamin van de fam. Super oren heeft ie :mrgreen: Komt helemaal goed als hij groter is :roll:

Je zal het tegenwoordig wel rustig hebben zo zonder Bertus en Paul achter je aan :mrgreen: Is zeker wel een stuk rustiger zonder je eigen steeds te hoeven verdedigen??? Ze zijn zo mak als een lammetje geworden...Bertus sowieso (hm, laag bij de grond grapje :oops:)
:oeps: :oops: ... er zijn hier geen Beagles en geen Bassthounds, :p:

De naweeen van toen zijn er nog wel want ik word nu door heel andere mensen van van alles en nog wat beticht, zelfs mensen die ik helemaal niet ken 8O ... ach, ze doen maar... zolang ze hun frustraties via het toetsenbord op mij kwijt kunnen, kunnen ze in ieder geval iemand anders geen kwaad aandoen. Heb een hele gladde rug gekregen. :mrgreen: :mrgreen:
Ignit.
snuffel11
Zeer actief

ignit schreef: :oeps: :oops: ... er zijn hier geen Beagles en geen Bassthounds, :p:

De naweeen van toen zijn er nog wel want ik word nu door heel andere mensen van van alles en nog wat beticht, zelfs mensen die ik helemaal niet ken 8O ... ach, ze doen maar... zolang ze hun frustraties via het toetsenbord op mij kwijt kunnen, kunnen ze in ieder geval iemand anders geen kwaad aandoen. Heb een hele gladde rug gekregen. :mrgreen: :mrgreen:
Ignit.
Beagles hebben minder grote oren enzo :mrgreen: Maakt niet uit :p:

Ja joh..nou nog steeds..tis al zo'n tijd geleden :? Zullen wel mensen zijn die van de BP afkomen dan denk ik...daar zit de andere kliek van Doggynet....Lees er wel, maar schrijf er weinig..voel geen "verbondenheid" meer met een hoop mensen....zijn een beetje veranderd.....Maar ach..life goes on zeg ik dan maar :roll: Die gladde rug moet jij wel hebben...k*lere, je heb wat voor je kiezen gehad zeg 8O Moest wel altijd lache om jou en Bertus...jullie leken wel een getrouwd stel af en toe :mrgreen:

Maar een nieuw forum nieuwe mensen en/dus nieuwe start :ok: Mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten (zeg ik nou heel stoer en wijs :roll: )

Ik zag trouwens Lupa ook voorbij komen net :p:
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ja Snuf, gewoon doorgaan, leren van je fouten, vallen en weer opstaan... c´est la vie! :ok:

(ben helemaal weg van Shadow..)
Ignit.
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvia »

:zwaai: Verdere welkom heb je al gehad :pffff:

En je zit WEER op je praatstoel :mrgreen: ;)
Groetjes Sylvia
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief

ignit schreef:Ja Snuf, gewoon doorgaan, leren van je fouten, vallen en weer opstaan... c´est la vie! :ok:

(ben helemaal weg van Shadow..)
Ignit.
Zo ist maar net....ben blij dat je het allemaal nog zo positief inziet en je eigen nooit uit het veld heb laten slaan :p:

Ik ben zelf ook weg van em hoor..Hij is alweer heel erg veranderd...die foto in m'n onderschrift, daar had ik em net...Hij is nou 8 mnd al (gaat veel te snel :cry: )
snuffel11
Zeer actief

ff off topic...wil em ff showen aan je....zo is hij nou (sorry dat ik je topic gebruik...maar ben zo trots op em :mrgreen: )

Afbeelding

Ja, z'n oren zijn nog iets wat aan de grote kant :mrgreen: Komt helemaal goed..heb er de volste vertrouwen in :-D
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:ff off topic...wil em ff showen aan je....zo is hij nou (sorry dat ik je topic gebruik...maar ben zo trots op em :mrgreen: )

Afbeelding

Ja, z'n oren zijn nog iets wat aan de grote kant :mrgreen: Komt helemaal goed..heb er de volste vertrouwen in :-D
Wil je dat nooit meer doen :twisted:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief

Sylvia schreef:Wil je dat nooit meer doen :twisted:
*zucht* kom ik je hier nou ook al tegen 8O
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:
Pas een bericht of 10.000 en zoveel :roll: Dacht dus dat het eerder andersom is :twisted:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief

Sylvia schreef:
Lydia schreef:
Pas een bericht of 10.000 en zoveel :roll: Dacht dus dat het eerder andersom is :twisted:
Ik had je overal verwacht, maar niet in het voorstelhoekje.... :mrgreen: Maar ik vind je wel lief hoor :roll:
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:
Sylvia schreef:
Lydia schreef:
Ik had je overal verwacht, maar niet in het voorstelhoekje.... :mrgreen: Maar ik vind je wel lief hoor :roll:
:pffff:

Zo zie je maar weer hoe onverwacht ik ben.

Maar het zal er nog eens bij moeten komen dat je me niet lief vind :twisted:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Sylvia schreef::zwaai: Verdere welkom heb je al gehad :pffff:

:p: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ok:
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

ignit schreef:
Sylvia schreef::zwaai: Verdere welkom heb je al gehad :pffff:

:p: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ok:
Gelukkig valt het niet zo op tussen de rest he :p:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief

Sylvia schreef: :pffff:

:pffff: Ik zit hier gewoon rustig met een ouwe bekende te ouwehoeren en ff m'n hond te showen ja :tong:
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:
Sylvia schreef: :pffff:

:pffff: Ik zit hier gewoon rustig met een ouwe bekende te ouwehoeren en ff m'n hond te showen ja :tong:
Ok ik ga alweer hoor :cry:

:jank:

:cry2:

Dan praat ik verderop wel verder met een oude bekende van je :pffff:
Is ook nog veel interessanter dan jou :tong:

En toch vind ik jou ook lief :mrgreen:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:ff off topic...wil em ff showen aan je....zo is hij nou (sorry dat ik je topic gebruik...maar ben zo trots op em :mrgreen: )

Afbeelding

... hij is mooooooooi.....

Zet maar op het vliegtuig naar Suriname als je genoeg van hem hebt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ignit.
snuffel11
Zeer actief

Sylvia schreef:
:roll: :mrgreen:
snuffel11
Zeer actief

ignit schreef: ... hij is mooooooooi.....

Zet maar op het vliegtuig naar Suriname als je genoeg van hem hebt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ignit.
Hihihi tnx :-D

Genoeg krijg ik denk nooit van hem...(weet het eigelijk wel zeker) :mrgreen:
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Lydia schreef:
Sylvia schreef:
:roll: :mrgreen:
Je moet nu niet gaan overdrijven hoor :roll:
Groetjes Sylvia
Afbeelding
snuffel11
Zeer actief

Sylvia schreef:Je moet nu niet gaan overdrijven hoor :roll:
Afbeelding
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

weet je wel zeker dat het goed komt met die oren? ;) ;)
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”