Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
#Wel meen ik te hebben gemerkt dat je zelf ook aardig van de tongriem bent gesneden en mijn ervaring heeft geleerd dat die mensen zich meestal aardig thuisvoelen hier op het forum... #
Die zelfde tongriem heeft er voor gezorgd dat er nu 5 zeer capabele mensen in het bestuur zitten en dat ik beter aan de zijlijn kan blijven. Er zijn goede contacten met Nederland, er is een compleet bouwplan inclusief begroting voor een klein asiel, maar ja... er moeten 2 zaken gebeuren die niet zo 1,2,3 kunnen en dat is:
1. de wetgeving moet aangepast worden. Die dateert nog uit 1935 en gaat niet verder dan het bepalen van de lengte van de ketting waaraan de hond moet liggen, en
2. de overheid moet een stuk grond toewijzen en op naam van de Dierenbescherming overschrijven. Inmiddels zijn hier al onderhandelingen over gevoerd en de laatste berichten waren heel positief, dus wie weet wordt er in 2004 de eerste steen gelegd!
Dan zijn we weer net zo ver dan in 1980 trouwens.
Toen was er ook een Dierenbescherming die een stuk grond toegewezen had gekregen en bouwplannen had, maar de coupe van Bouterse heeft er voor gezorgd dat dit nooit door gegaan is en dat het stuk grond aan iemand anders is gegeven...
Ik zal heel graag eens wat meer vertellen over DB Suriname bij een andere gelegenheid.
Heerlijk werk, het opvangen van dieren... soms kost het heel veel moeite om hun vertrouwen te winnen en om ze op te lappen. Brengt geen rooie cent op en soms moet ik mijn eigen stukje vlees met ze delen om ze wat extra te geven, maar die erkentelijkheid, dat stukje vertrouwen dat je van ze krijgt... kan geen mens tegenop.
Die zelfde tongriem heeft er voor gezorgd dat er nu 5 zeer capabele mensen in het bestuur zitten en dat ik beter aan de zijlijn kan blijven. Er zijn goede contacten met Nederland, er is een compleet bouwplan inclusief begroting voor een klein asiel, maar ja... er moeten 2 zaken gebeuren die niet zo 1,2,3 kunnen en dat is:
1. de wetgeving moet aangepast worden. Die dateert nog uit 1935 en gaat niet verder dan het bepalen van de lengte van de ketting waaraan de hond moet liggen, en
2. de overheid moet een stuk grond toewijzen en op naam van de Dierenbescherming overschrijven. Inmiddels zijn hier al onderhandelingen over gevoerd en de laatste berichten waren heel positief, dus wie weet wordt er in 2004 de eerste steen gelegd!
Dan zijn we weer net zo ver dan in 1980 trouwens.
Toen was er ook een Dierenbescherming die een stuk grond toegewezen had gekregen en bouwplannen had, maar de coupe van Bouterse heeft er voor gezorgd dat dit nooit door gegaan is en dat het stuk grond aan iemand anders is gegeven...
Ik zal heel graag eens wat meer vertellen over DB Suriname bij een andere gelegenheid.
Heerlijk werk, het opvangen van dieren... soms kost het heel veel moeite om hun vertrouwen te winnen en om ze op te lappen. Brengt geen rooie cent op en soms moet ik mijn eigen stukje vlees met ze delen om ze wat extra te geven, maar die erkentelijkheid, dat stukje vertrouwen dat je van ze krijgt... kan geen mens tegenop.
-
snuffel11
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Lydia who? ... snuffel van doggynet van vroeger??Lydia schreef:Hey Ignit..dat ik jou hier tegen komLang niets gelezen van je
Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een aantal goede voornemens en een daarvan was, om me af te melden van groepen en forums waar ik toch bijna alle mails van weggooi en alleen nog maar aktief te zijn op vriendelijke, open forums en groepen, waar ook nog een goede uitwisseling van info kan plaats vinden zonder dat er onmiddellijk en meteen onder de buikriem geschopt wordt, want ik heb nog zoveel vragen... zoek nog zoveel antwoorden...
Ignit.
-
snuffel11
- Zeer actief
Jaaaaaaaaa Snuffel van Doggynet voordat het veranderd wasignit schreef:Lydia who? ... snuffel van doggynet van vroeger??Lydia schreef:Hey Ignit..dat ik jou hier tegen komLang niets gelezen van je
![]()
Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een aantal goede voornemens en een daarvan was, om me af te melden van groepen en forums waar ik toch bijna alle mails van weggooi en alleen nog maar aktief te zijn op vriendelijke, open forums en groepen, waar ook nog een goede uitwisseling van info kan plaats vinden zonder dat er onmiddellijk en meteen onder de buikriem geschopt wordt, want ik heb nog zoveel vragen... zoek nog zoveel antwoorden...![]()
Ignit.
Gezellig meid
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat leuk dat je ook hier bent!Jaaaaaaaaa Snuffel van Doggynet voordat het veranderd was![]()
Gezellig meidLeuk om weer eens wat van je te lezen....Ik kom eigelijk nooit meer op Doggy...zins het veranderd is daar is er geen klap meer aan
hihi, ik meende je al te herkennen aan de 2 Duitse Herders en de Beagle, maarre.... wat zie ik daar rechts onderaan op de foto
Ignit.
-
snuffel11
- Zeer actief
ignit schreef:Wat leuk dat je ook hier bent!Jaaaaaaaaa Snuffel van Doggynet voordat het veranderd was![]()
Gezellig meidLeuk om weer eens wat van je te lezen....Ik kom eigelijk nooit meer op Doggy...zins het veranderd is daar is er geen klap meer aan
![]()
hihi, ik meende je al te herkennen aan de 2 Duitse Herders en de Beagle, maarre.... wat zie ik daar rechts onderaan op de foto![]()
... istie al aan het oefenen om de paashaas van 2004 te worden... wat een lieve scheet!
Ignit.
Ja joh, dat is Shadow, onze benjamin van de fam. Super oren heeft ie
Je zal het tegenwoordig wel rustig hebben zo zonder Bertus en Paul achter je aan
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Lydia schreef:Beagle???? Tis een echte Bassethound hoor
![]()
Ja joh, dat is Shadow, onze benjamin van de fam. Super oren heeft ieKomt helemaal goed als hij groter is
![]()
Je zal het tegenwoordig wel rustig hebben zo zonder Bertus en Paul achter je aanIs zeker wel een stuk rustiger zonder je eigen steeds te hoeven verdedigen??? Ze zijn zo mak als een lammetje geworden...Bertus sowieso (hm, laag bij de grond grapje
)
De naweeen van toen zijn er nog wel want ik word nu door heel andere mensen van van alles en nog wat beticht, zelfs mensen die ik helemaal niet ken 8O ... ach, ze doen maar... zolang ze hun frustraties via het toetsenbord op mij kwijt kunnen, kunnen ze in ieder geval iemand anders geen kwaad aandoen. Heb een hele gladde rug gekregen.
Ignit.
-
snuffel11
- Zeer actief
Beagles hebben minder grote oren enzoignit schreef:![]()
... er zijn hier geen Beagles en geen Bassthounds, :p:
De naweeen van toen zijn er nog wel want ik word nu door heel andere mensen van van alles en nog wat beticht, zelfs mensen die ik helemaal niet ken 8O ... ach, ze doen maar... zolang ze hun frustraties via het toetsenbord op mij kwijt kunnen, kunnen ze in ieder geval iemand anders geen kwaad aandoen. Heb een hele gladde rug gekregen.![]()
![]()
Ignit.
Ja joh..nou nog steeds..tis al zo'n tijd geleden
Maar een nieuw forum nieuwe mensen en/dus nieuwe start
Ik zag trouwens Lupa ook voorbij komen net :p:
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
snuffel11
- Zeer actief
Zo ist maar net....ben blij dat je het allemaal nog zo positief inziet en je eigen nooit uit het veld heb laten slaan :p:ignit schreef:Ja Snuf, gewoon doorgaan, leren van je fouten, vallen en weer opstaan... c´est la vie!![]()
(ben helemaal weg van Shadow..)
Ignit.
Ik ben zelf ook weg van em hoor..Hij is alweer heel erg veranderd...die foto in m'n onderschrift, daar had ik em net...Hij is nou 8 mnd al (gaat veel te snel
-
snuffel11
- Zeer actief
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
snuffel11
- Zeer actief
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
snuffel11
- Zeer actief
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Lydia schreef:Ik had je overal verwacht, maar niet in het voorstelhoekje....Sylvia schreef:Pas een bericht of 10.000 en zoveelLydia schreef:*zucht* kom ik je hier nou ook al tegen 8OSylvia schreef:Wil je dat nooit meer doenDacht dus dat het eerder andersom is
Maar ik vind je wel lief hoor
Zo zie je maar weer hoe onverwacht ik ben.
Maar het zal er nog eens bij moeten komen dat je me niet lief vind
Groetjes Sylvia

-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
snuffel11
- Zeer actief
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ok ik ga alweer hoorLydia schreef:Sylvia schreef:![]()
Zo zie je maar weer hoe onverwacht ik ben.
Maar het zal er nog eens bij moeten komen dat je me niet lief vindIk zit hier gewoon rustig met een ouwe bekende te ouwehoeren en ff m'n hond te showen ja
:cry2:
Dan praat ik verderop wel verder met een oude bekende van je
Is ook nog veel interessanter dan jou
En toch vind ik jou ook lief
Groetjes Sylvia

-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
... hij is mooooooooi.....Lydia schreef:ff off topic...wil em ff showen aan je....zo is hij nou (sorry dat ik je topic gebruik...maar ben zo trots op em)
Ja, z'n oren zijn nog iets wat aan de grote kantKomt helemaal goed..heb er de volste vertrouwen in
Zet maar op het vliegtuig naar Suriname als je genoeg van hem hebt.
Ignit.
-
snuffel11
- Zeer actief
-
snuffel11
- Zeer actief
-
Sylvia
- Zeer actief