Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benchtraining

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

Als de hond even de bench inmoet terwijl jij dan effe snel gaat schonmaken, geef de pup dan iets te doen in de bench, een kluif/bot lekkere gevulde kong iets wat die leuk vind en zich er even mee kan vermaken.
eefje
Actief

Ongelezen bericht door eefje »

Het gaat lekker met spike
Toch maar vol gehouden en het geluid genegeerd,wat niet makkelijk is want de kids vinden het zielig. Hij heeft vanmorgen zelfs met deur open in de bench gelegen terwijl ik ging stofzuigen en dweilen en voor een hond die hier net een weekje is vind ik dat knap( of toeval)
Morgen gewoon weer proberen, mijn bedoeling is dus ook dat hij leert om in de bench te blijven wanneer ik dat zeg.Met de deur open, en dit zal ik hem toch echt moeten aanleren! Wij hebben standaard drie speeltjes in de bench die we ook in de bench laten zodat dat er altijd ligt en hij zich niet kan vervelen. De tip van het voeren terwijl wij eten werkt ook prima, hij piept nog wel maar joelt niet meer zo hard en ik heb goede hoop dat dit ook gaat lukken met de deur open!! Maar dat zal tijd nodig hebben.
Vanacht heeft hij voor het eerst beneden in de bench geslapen en dat ging helemaal zonder gepiep en heb ik zelf meneertje wakker gemaakt om 7 uur. We gaan in ieder geval lekker door zo! :zwaai:
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

eefje schreef:Het gaat lekker met spike
Toch maar vol gehouden en het geluid genegeerd,wat niet makkelijk is want de kids vinden het zielig. Hij heeft vanmorgen zelfs met deur open in de bench gelegen terwijl ik ging stofzuigen en dweilen en voor een hond die hier net een weekje is vind ik dat knap( of toeval)
Morgen gewoon weer proberen, mijn bedoeling is dus ook dat hij leert om in de bench te blijven wanneer ik dat zeg.Met de deur open, en dit zal ik hem toch echt moeten aanleren! Wij hebben standaard drie speeltjes in de bench die we ook in de bench laten zodat dat er altijd ligt en hij zich niet kan vervelen. De tip van het voeren terwijl wij eten werkt ook prima, hij piept nog wel maar joelt niet meer zo hard en ik heb goede hoop dat dit ook gaat lukken met de deur open!! Maar dat zal tijd nodig hebben.
Vanacht heeft hij voor het eerst beneden in de bench geslapen en dat ging helemaal zonder gepiep en heb ik zelf meneertje wakker gemaakt om 7 uur. We gaan in ieder geval lekker door zo! :zwaai:
heel goed.
Enne, een bench met de deur open is geen bench, maar een hondenmand van apart formaat. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”