Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat voor brokken kun je bij Duck geven?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

de drentjes
Actief

Ongelezen bericht door de drentjes »

Jammer dat het zo lastig verkrijgbaar is....of is er inmiddels een site waar je het kan bestellen (en laten brengen)??

http://www.canidae-eu.com/

Hier kan je je postcode intikken en dan krijg je een dealer in de buurt en anders kun je het ook laten bezorgen volgens mij.

Wil
Rob*
Zeer actief

Re: reactie

Ongelezen bericht door Rob* »

Gerrit de Weerd schreef:
Orient schreef:Hallo,

Ik kom hier net kijkken maar kon het niet laten om te reageren.

Ik lees iets over drijven en over uit elkaar vallen.

Dit is waarschijnlijk het resultaat als je dit even voordoet in een bakje water.

Maar ik denk niet dat een brokje gaat drijven in maagzuur daar heeft hij de tijd niet voor.

hahahahh

Klaas :blah:
Hallo Klaas,

Omdat het te gevaarlijk is om te adviseren deze proef te doen met zoutzuur (maagsap) doen we dit met water. Het effect is bij zowel water als een zoutzuuroplossing (Ph 2) vrijwel identiek. Probeer maar eens (op eigen risico) en laat ons je bevindingen weten.

Groet,
Gerrit.
Water hetzelfde als zoutzuur? :denken:
Orient
Vaste gebruiker

Re: reactie

Ongelezen bericht door Orient »

Gerrit de Weerd schreef:
Orient schreef:Hallo,

Ik kom hier net kijkken maar kon het niet laten om te reageren.

Ik lees iets over drijven en over uit elkaar vallen.

Dit is waarschijnlijk het resultaat als je dit even voordoet in een bakje water.

Maar ik denk niet dat een brokje gaat drijven in maagzuur daar heeft hij de tijd niet voor.

hahahahh

Klaas :blah:

Hallo Klaas,

Omdat het te gevaarlijk is om te adviseren deze proef te doen met zoutzuur (maagsap) doen we dit met water. Het effect is bij zowel water als een zoutzuuroplossing (Ph 2) vrijwel identiek. Probeer maar eens (op eigen risico) en laat ons je bevindingen weten.

Groet,
Gerrit.
Hallo,

Soms geef jij wel eens goede antwoorden maar als mensen dit geloven dan wil ik wel eens zoutzuur uit jou douche zien stromen en kijkken of dit het zelfde is als water.l

En kijkken wat het verschil is,

Klaas

Nee dit een fout antwoord
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”