Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

annepanne

Ongelezen bericht door annepanne »

Ik zou zeker altijd een bench aanschaffen, als je er even niet bent kan je hond niet in de verleiding komen tot het ondernemen van kattekwaad, wat de opvoeding verbeterd (hij heeft dan in ieder geval nog niet "van de taart gesnoept") Maar ik zou t alleen in noodgevallen gebruiken, hond moet zn energie kwijt! (en die hebben ze op die leeftijd te over... :wink: )
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

annepanne schreef:Ik zou zeker altijd een bench aanschaffen, als je er even niet bent kan je hond niet in de verleiding komen tot het ondernemen van kattekwaad, wat de opvoeding verbeterd (hij heeft dan in ieder geval nog niet "van de taart gesnoept") Maar ik zou t alleen in noodgevallen gebruiken, hond moet zn energie kwijt! (en die hebben ze op die leeftijd te over... :wink: )
Hou op! Zolang je zorgt dat er geen 220 V snoeren liggen die doorgeknaagd kunnen worden, mogen die van mij alle kattekwaad uithalen wat ze maar kunnen bedenken hoor. Daarvoor ga ik geen kooi aanschaffen.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

blinky schreef:Het gaat er bij mij niet in dat als je een jonge hond aanschaft dat je het slopen er bij moet nemen.
Hoezo niet?

Is het dan echt zo erg om elke drie maanden een nieuw interieur aan te moeten schaffen?

Dat hoort er gewoon bij hoor, als je je hond geen fatsoenlijke opvoeding wenst te geven die dit soort onzin voor een groot deel voorkomt.

Als je een puppie aanschaft moet je gewoon tegelijkertijd een vette lening afsluiten om alle sloop- en andere ongein mee te betalen.

Wist je dat niet? :mrgreen:
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Wil de hond schreef:
blinky schreef:Het gaat er bij mij niet in dat als je een jonge hond aanschaft dat je het slopen er bij moet nemen.
Hoezo niet?

Is het dan echt zo erg om elke drie maanden een nieuw interieur aan te moeten schaffen?

Dat hoort er gewoon bij hoor, als je je hond geen fatsoenlijke opvoeding wenst te geven die dit soort onzin voor een groot deel voorkomt.

Als je een puppie aanschaft moet je gewoon tegelijkertijd een vette lening afsluiten om alle sloop- en andere ongein mee te betalen.

Hittegolfje in Espagne Wil???? :smile:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Marion. schreef:Hou op! Zolang je zorgt dat er geen 220 V snoeren liggen die doorgeknaagd kunnen worden, mogen die van mij alle kattekwaad uithalen wat ze maar kunnen bedenken hoor. Daarvoor ga ik geen kooi aanschaffen.
Je weet dat ik geen benchvoorstander ben, maar een hond laten slopen tijdens het alleen zijn slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Je creeert inderdaad een gewoonte en niemand hier die nu met vriendelijke knipogen en een grote mond zegt dat hun hond mag slopen heeft een hond die in een uur tijd het kapok van de bank je huis doortrekt..en dat dagelijks..reken even uit hoeveel banken dat zijn er week en bedenk je dan even of je je hond nog los in huis zou laten. Nou ik niet.
Er is ook nog zoiets als grijs inplaats van alleen zwart en wit. Een bench is als je hem voor korte tijd inzet en gebruikt niet bij voorbaat een mishandelingsmiddel. Mensen maken dat ervan door hem te gebruiken om dingen af te dwingen die een pup nog niet kan, zoals 8 uur alleen blijven. Dan is er dus wel ineens heel erg veel mis met een bench.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Wil de hond schreef:
Hoezo niet?

Hee Ikea aandelen Wil :mrgreen:
Ach het is echt per hond verschillend wat en of ze slopen. Obelix valt op zich wel mee. Hij heeft nu zijn blijvende gebit :wink:
Zo lang in een bench vind ik echt verkeerd :neenee:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:niemand hier die nu met vriendelijke knipogen en een grote mond zegt dat hun hond mag slopen heeft een hond die in een uur tijd het kapok van de bank je huis doortrekt..en dat dagelijks..reken even uit hoeveel banken dat zijn er week en bedenk je dan even of je je hond nog los in huis zou laten. Nou ik niet.
Nou Eline,

Dan ben je dus géén echte hondenliefhebber. :neenee:

Was je dat wel dan vulde je met liefde de vuilniszakken met kapotgevreten rotzooi en ging je met een liefdevolle glimlach op het geraamte van je dure leren bankstelletje zitten te genieten met je beessie.

Wat zullen we nou beleven, je hond mag toch nog wel gewoon hond zijn? Ben jij echt zo materialistisch ingesteld joh? :wink:

Van de week sprak ik een mevrouw die een labradorteefje heeft die haar hele dure keuken heeft opgevreten, terwijl ze nog niet eens alleen thuis was!

Ik heb haar gewoon aangeraden om er van te genieten, een hondeleven is erg kort en voor je het weet mis je je lieve drolletje. En wat heb je dan aan een ongeschonden interieur?
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Onze buren hadden vroeger een Mastino Bas..een knoeperd van een reu die ik met mijn 11 jaar elke middag uitliet, omdat de buren werken waren.
( :denken: correctie; hij liet mij uit..)
Maar goed, Bas had dus verlatingsangst en die heeft in 2 uur tijd 2 banken echt versnipperd tot zaagsel en sneeuw! :eek:
Het hele huis zag echt wit! Toen bestond de bench nog niet zo en sinds die keer lag Bas dus aan de ketting. Zo ging dat vroeger.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Wil de hond schreef:
Eline* schreef:niemand hier die nu met vriendelijke knipogen en een grote mond zegt dat hun hond mag slopen heeft een hond die in een uur tijd het kapok van de bank je huis doortrekt..en dat dagelijks..reken even uit hoeveel banken dat zijn er week en bedenk je dan even of je je hond nog los in huis zou laten. Nou ik niet.
Nou Eline,

Dan ben je dus géén echte hondenliefhebber. :neenee:

Was je dat wel dan vulde je met liefde de vuilniszakken met kapotgevreten rotzooi en ging je met een liefdevolle glimlach op het geraamte van je dure leren bankstelletje zitten te genieten met je beessie.

Wat zullen we nou beleven, je hond mag toch nog wel gewoon hond zijn? Ben jij echt zo materialistisch ingesteld joh? :wink:

Van de week sprak ik een mevrouw die een labradorteefje heeft die haar hele dure keuken heeft opgevreten, terwijl ze nog niet eens alleen thuis was!

Ik heb haar gewoon aangeraden om er van te genieten, een hondeleven is erg kort en voor je het weet mis je je lieve drolletje. En wat heb je dan aan een ongeschonden interieur?

Mooooooooooooi!! Mijn honden gaan deze zomer bij Wil logeren :smile:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Marja schreef: Mooooooooooooi!! Mijn honden gaan deze zomer bij Wil logeren :smile:
Hij zou blij zijn. Ik meen namelijk dat hij dan net klaar is met verbouwen!! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief

Ja ik heb meegemaakt dat een Dog zich door een betonnen muur vrat :N: maar ook een Jack die zijn leven slijtte 8 uur per dag aan een riem vast aan de verwarming (ja die hebben wij hier in de lage landen Wil :pffff: ) tot baasje het gesloop zo zat was en wij haar met een gebroken poot mochten ophalen bij de dierenkliniek.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Rataplan schreef:Ja ik heb meegemaakt dat een Dog zich door een betonnen muur vrat :N: maar ook een Jack die zijn leven slijtte 8 uur per dag aan een riem vast aan de verwarming (ja die hebben wij hier in de lage landen Wil :pffff: ) tot baasje het gesloop zo zat was en wij haar met een gebroken poot mochten ophalen bij de dierenkliniek.
Juist...doe dan toch maar gewoon een bench. :19:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:
Marja schreef: Mooooooooooooi!! Mijn honden gaan deze zomer bij Wil logeren :smile:
Hij zou blij zijn. Ik meen namelijk dat hij dan net klaar is met verbouwen!! :mrgreen:
Hahaha,

Ik sta me alle dagen het schompes te werken om voor de kerst al klaar te zijn. En dat gaat ook lukken, denk ik. Moet ook wel, we zitten al helemaal vol gereserveerd. :ok:
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef: Ik sta me alle dagen het schompes te werken om voor de kerst al klaar te zijn. En dat gaat ook lukken, denk ik. Moet ook wel, we zitten al helemaal vol gereserveerd. :ok:
:ok: Top Wil, wat zalig zou het zijn als je inderdaad voor de kerst de boel af zou hebben!! Leuk dat er zoveel animo is!! :wink: Moet je goed doen!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Nou Eline,

Ã
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

[quote="Wil de hond"]Nou Eline,

Ã
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:Maar uhmm... :offt: :hmmm:
Wat geeft dat nou joh?

Er staan hier in de topic volgens mij wel ergere zaken, en daar hoor je Mokka toch ook niet over klagen? :wink:
Rataplan
Zeer actief

Wil de hond schreef:
Wat geeft dat nou joh?

Er staan hier in de topic volgens mij wel ergere zaken, en daar hoor je Mokka toch ook niet over klagen? :wink:
Tis niet alleen off topic maar ook nog eens sluipreclame :boos: :mrgreen:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Rataplan schreef:
Wil de hond schreef:
Wat geeft dat nou joh?

volgens mij is het zelfs sluikreclame :neenee:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Zoie schreef:
Rataplan schreef:
Wil de hond schreef:
Wat geeft dat nou joh?

Ja , dat klopt! Ik ga volgend jaar op vakantie naar de Veluwe en ik heb al geboekt bij Wil in het pension voor 2 honden. :piew:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Eline* schreef:
Zoie schreef:
Rataplan schreef:
Wil de hond schreef: Wat geeft dat nou joh?

Ja , dat klopt! Ik ga volgend jaar op vakantie naar de Veluwe en ik heb al geboekt bij Wil in het pension voor 2 honden. :piew:
voor een goed pension mag je best wat verder kijken. :smile:
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Daan schreef:voor een goed pension mag je best wat verder kijken. :smile:
Ach ja, het is maar een week omrijden! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik vind het wel leuke reclame hoor. Leuk Wil, succes straks met je hotel! :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Roelfien schreef:Ik vind het wel leuke reclame hoor. Leuk Wil, succes straks met je hotel! :ok:
Haha , en ja , reken er maar op dat we allemaal langs komen :ok:
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Oh ik dacht dat ie het over een restaurant had :roll:
Maar ik begrijp dat hij dus een hondenpension gaat openen??
Waar is dat????????????
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Eline* schreef:..en dat dagelijks..reken even uit hoeveel banken dat zijn er week en bedenk je dan even of je je hond nog los in huis zou laten. Nou ik niet.
Nee, ik ook niet. Maar ik zou wel iets anders kunnen bedenken dan een kooitje van 1.20 bij 0.90 (centimeter) :wink:

Edit: ik bedoel natuurlijk meters :mrgreen:
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Marja schreef:Oh ik dacht dat ie het over een restaurant had :roll:
Waar is dat????????????
Zuid-Spanje! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief

Eline* schreef:
Marja schreef:Oh ik dacht dat ie het over een restaurant had :roll:
Waar is dat????????????
Zuid-Spanje! :mrgreen:
Volgens mij mag je wel blijven eten hoor Marja als je je honden bij Wil onderbrengt :mrgreen:
Marja
Zeer actief

Ik was toch van plan om zelf vakantie in Spanje te vieren :pffff:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ik had al een jaar of zes een hondenpension, we zijn alleen onlangs verhuisd, en nu moet ik de kennels opnieuw opbouwen. Daar ben ik dan ook druk mee bezig. Ik doe alles zelf, valt niet mee hoor, is heel zwaar werk, metselen, betonstorten e.d. Maar wel erg leuk.

Als ik met de hondenkennels klaar ben ga ik nog een kattenverbijf bouwen, dus als er nog iemand een plekkie zoekt voor zijn/haar katten...

Inderdaad is het zo dat wij klanten die van verder als 2000 km. komen een gratis etentje van de zaak aanbieden. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”