Da's MiepDaan schreef:kruising tussen saar en Diesel.

Moderator: moderatorteam
Maar ja, een dogo heeft ook veel rassen in zich......zoals ook een Boxertoran schreef:een chihuahua met het karakter van een dogo :N:
Nee sorry geintje ff sirieus,
Euhm ik denk dat ik dan toch voor een dogo ga zonder enige toevoegingen van andere rassen, omdat het uiterlijk en het rastypische van de dogo mij gewoon heel erg aanspreekt, ik vind de dogo gewoon het mooiste hondenras dat er is
Geen idee.. niet het karakter van één van de twee in ieder geval, maar de mate van 'goed luisteren'.Angel-eyes schreef:Dogo is een mooi ras, welke Collie bedoel je dan??Border of schotse herder?Tarz schreef:Een Dogo Argentino met de volgzaamheid van een collie-achtige en een iets gematigder temperament naar andere honden.
Ja zie haarCa Cajuina schreef:Het uiterlijk van een Saarloos, de drive van een Pitt, de sociale vaardigheden en communicatie van een Mechelaar, het baasgerichte van een Engelse Staff en de gereserveerdheid van een Presa Canario.
Zie je hem, zie je hem???? Of liever gezegd haar. (ik ben meer een teven teef)
Is dit fantasie genoeg
Dat is wel heel apart, maar wel een leuke fantasieSietske* schreef:Ik ben eigenlijk ook zo'n oersaai persoontje dat helemaal verliefd is op haar eigen ras. Het Markiesje is voor mij perfect. Zowel qua uiterlijk als qua karakter.
Maar goed, ik zal mijn fantasie eens even de vrije loop laten gaan en een paar van mijn favoriete rassen verenigen:
Eens even zien.... het bijzondere, elegante uiterlijk van de Chinese Naakthond, gecombineerd met de werklust van de IJslandse Herder, de jachtcapaciteiten van de Perdiguero Portugues en het open en tegelijk baasgerichte karakter van het Markiesje.
Zo goed?
en er totaal niet uit zietReini schreef:hier komt mijn fantasie:
De trotse uitstraling van een Mastiff met het gespierde lichaam van een Am. staff, de grote van een Duitse Dog met de vacht van een Leonberger, de baasgerichtheid van een rottweiler met het temperament van een engelse staff en het hoofd van een Fila brasileiro. Hahaha, ik ben zelf al de kluts kwijt hoe dat eruit zou zien en zich zou gedragen.Ik denk dat deze hond veeeel problemen zal geven
:N:
Bestaat er dan een kruising met deze honden?Mol schreef:en er totaal niet uit zietReini schreef:hier komt mijn fantasie:
De trotse uitstraling van een Mastiff met het gespierde lichaam van een Am. staff, de grote van een Duitse Dog met de vacht van een Leonberger, de baasgerichtheid van een rottweiler met het temperament van een engelse staff en het hoofd van een Fila brasileiro. Hahaha, ik ben zelf al de kluts kwijt hoe dat eruit zou zien en zich zou gedragen.Ik denk dat deze hond veeeel problemen zal geven
mol
nee maar wel zo'n uiterlijk.Angel-eyes schreef:Bestaat er dan een kruising met deze honden?Mol schreef:en er totaal niet uit zietReini schreef:hier komt mijn fantasie:
mol