Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Westlanders...

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Baily

Ongelezen bericht door Baily »

estelle schreef:Mijn ouders wonen in Naaldwijk, als ik daar ben gaan we vrij veel naar Ockenburg, het strand en het prinsenbos.

Ockenburg vind ik altijd wel gaaf om die heuvels in het begin, laatst was ik er met Hera die vondt toen een labradorreu waar ze keihard die heuvels mee op en af racete (?? schrijf ik dat zo?). Ze was kapot daarna.

Ik ben geen strandmens en vind het strand met de honden ook niet echt leuk, ik ben meer een bossenmens. :mrgreen:
Het is echt heerlijk om in Ockenburg te lopen. Je kunt er echt alles vinden, zowel water als een groot grasveld en lekker door bossen en heuvels.

En wat ik ook heel prettig vind is dat het zo ver van alle verkeer af is. Mocht er een keer eentje te ver weg lopen hoef je niet direct in paniek te zijn.

Vooral Buck vind de heuvels heerlijk en speelt altijd met Dino en andere honden.

Balou en Beer en Desi daar ga ik dan apart mee en die lopen meer gewoon een kabbelend rondje zeg maar, echt heel verschillend die twee groepen honden. Balou rent alleen maar achter een bal aan en gooit die voortdurend in de sloot, en die zijn er daar nogal veel........... :denken:

Maar ik ben erg blij met Ockenburg....... :ok: ik vind het ook leuker als het strand.

Waar is het Prinsenbos eigenlijk, als ik vragen mag. Is dat ook zoiets als Ockenburg?
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door monica »

Het prinsebos is in Naaldwijk aan de Grote achterweg :wink:

en het ockenburg is in Den haag.. ( zoals je al wist. )
en het prinsenbos kan je totaal niet vergelijken met het ockenburg bos.. het is vele male kleiner en je loopt daar eigenlijk alleen maar om een meertje heen.. ( is niet zo spectaculair vind ik )
Ockenb is vele malen leuker om te wandelen :cheer:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

monica schreef:Het prinsebos is in Naaldwijk aan de Grote achterweg :wink:

en het ockenburg is in Den haag.. ( zoals je al wist. )
en het prinsenbos kan je totaal niet vergelijken met het ockenburg bos.. het is vele male kleiner en je loopt daar eigenlijk alleen maar om een meertje heen.. ( is niet zo spectaculair vind ik )
Ockenb is vele malen leuker om te wandelen :cheer:
Wanneer gaan we :mrgreen:
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's

Ongelezen bericht door monica »

Maakt niet uit.. dat weet je :ok: :ok: :ok:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

monica schreef:Maakt niet uit.. dat weet je :ok: :ok: :ok:
Spreken we morgen wel af :mrgreen:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Prinsebos is idd alles behalve spectaculair, gewoon een groot meer waar je omheen wandelt.
maar het is op wandelafstand van m'n ouders en de honden vinden het toch wel prachtig, vooral Hera en Ghaya want da tzijn echte waterratten.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”