Het is echt heerlijk om in Ockenburg te lopen. Je kunt er echt alles vinden, zowel water als een groot grasveld en lekker door bossen en heuvels.estelle schreef:Mijn ouders wonen in Naaldwijk, als ik daar ben gaan we vrij veel naar Ockenburg, het strand en het prinsenbos.
Ockenburg vind ik altijd wel gaaf om die heuvels in het begin, laatst was ik er met Hera die vondt toen een labradorreu waar ze keihard die heuvels mee op en af racete (?? schrijf ik dat zo?). Ze was kapot daarna.
Ik ben geen strandmens en vind het strand met de honden ook niet echt leuk, ik ben meer een bossenmens.
En wat ik ook heel prettig vind is dat het zo ver van alle verkeer af is. Mocht er een keer eentje te ver weg lopen hoef je niet direct in paniek te zijn.
Vooral Buck vind de heuvels heerlijk en speelt altijd met Dino en andere honden.
Balou en Beer en Desi daar ga ik dan apart mee en die lopen meer gewoon een kabbelend rondje zeg maar, echt heel verschillend die twee groepen honden. Balou rent alleen maar achter een bal aan en gooit die voortdurend in de sloot, en die zijn er daar nogal veel...........

Maar ik ben erg blij met Ockenburg.......

Waar is het Prinsenbos eigenlijk, als ik vragen mag. Is dat ook zoiets als Ockenburg?