Dog-out schreef:He Karen!
Dat tempo van jou kunnen we toch niet bijhouden

. Ik vind het niet erg om gewoon ergens te gaan zitten luieren en dan de honden uit hun dak te laten gaan met z'n allen. Daar is het Erkermederstrand heel geschikt voor. Voor ons zelf is het ook een redelijk eind rijden maar ik vind het een hele geschikte plek, zeker als het zo warm is.
Hoi Lindy,
Als ik een wandeling van een uurtje maak ofzo, hoeft er ook niet zo'n tempo in van mij, hoor. Dat vind ik alleen lekker als er lange afstandswandelingen gelopen worden.
Waarom ik het niet zo leuk vind om ergens te gaan zitten en te luieren, is omdat Lana en Levi dan bij me komen zitten of liggen en ook niets doen. Zij hebben die speelleeftijd gehad en voor hun wordt het dan een beetje een suffe wandeling. Vandaar dat ik het leuker vind om echt te lopen (en daarbij kan natuurlijk best ergens gezeten worden, hoor!

)
Maar met deze hitte vind ik het een heel ander verhaal. Dan vind ik het Erkermederstrand zeker wel geschikt, omdat je overdag toch niet kunt wandelen met de dogjes. Dan maken we er gewoon een doggenstranddagje van.

(Maar dan moet het wel lekker weer zijn natuurlijk!)