Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bas Rouge schreef:Heb je al iets besloten w.b. Levi en de kou.
Wellicht dat je gewoon kunt komen en halverwege als het Levi toch te koud is met de ploeg met de kortere route meelopen.
Hoi Sieneke,
Ja, ik kom wel gewoon, hoor. We moeten maar flink doorstappen, want ik heb wel zin in een lekkere lange wandeling!
Scooby schreef:Ja, ik kom wel gewoon, hoor. We moeten maar flink doorstappen, want ik heb wel zin in een lekkere lange wandeling!
Gelukkig maar! Ik heb Pieter net ook even gevraagd of hij een Groesbeeks weerbericht wil maken voor morgen, maar volgens mij wordt het wel mooi weer.
Op 19 januari schreven wij:
Scooby schreef:
Marion. schreef:Mooi weer? Dik pak sneeuw of een stralend blauwe voorjaarshemel hebben mijn voorkeur
Als het maar droog is!
Volgens mij gaan onze wensen aardig verhoord worden
Ik ben er overigens klaar voor. Plattegrondjes geprint, rugzak voor Maureen zit in de auto, foon en accu voor de video zijn aan het opladen. En oja, de leverkoekjes zijn gesneden.
Neemt 1 van jullie een fototoestel mee, ik neem de video mee dus.
Scooby schreef:Ja, ik kom wel gewoon, hoor. We moeten maar flink doorstappen, want ik heb wel zin in een lekkere lange wandeling!
Gelukkig maar! Ik heb Pieter net ook even gevraagd of hij een Groesbeeks weerbericht wil maken voor morgen, maar volgens mij wordt het wel mooi weer.
Op 19 januari schreven wij:
Scooby schreef:
Marion. schreef:Mooi weer? Dik pak sneeuw of een stralend blauwe voorjaarshemel hebben mijn voorkeur
Als het maar droog is!
Volgens mij gaan onze wensen aardig verhoord worden .
Hoi Marion,
Ja, volgens mij blijft het morgen ook wel droog met af en toe een zonnetje, maar wel koud...:
"Morgen is er ook nog enige neerslag mogelijk. De kans daarop is het grootst in de kustgebieden. Er staat niet veel wind. Boven land is deze zwak; aan zee matig. De wind komt uit noordoostelijke richting. In de loop van de dag draait de wind geleidelijk naar het noordwesten. De middagtemperatuur weet ook zondag niet veel hoger uit te komen dan 0-3 graden. "
Als het weer morgen net zo is als vandaag in de omgeving van Nijmegen, is het prima wandelweer. Ik ben net terug van de dagelijkse wandeling en het is lekker buiten. Fris, maar niet te koud, de sneeuw ligt er nog en is mooi droog.
Ik neem wel een fles water mee, want Belle is gewend uit de sloten en plassen te drinken en dat kan nu niet.
Ik heb wel een fototoestel, maar ben vergeten batterijen te kopen. Zouden ze die bij de pomp hebben?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:Als het weer morgen net zo is als vandaag in de omgeving van Nijmegen, is het prima wandelweer. Ik ben net terug van de dagelijkse wandeling en het is lekker buiten. Fris, maar niet te koud, de sneeuw ligt er nog en is mooi droog.
Ik neem wel een fles water mee, want Belle is gewend uit de sloten en plassen te drinken en dat kan nu niet.
Ik heb wel een fototoestel, maar ben vergeten batterijen te kopen. Zouden ze die bij de pomp hebben?
Ik denk het wel.
Maar er zijn nog genoeg supermarkten open toch?
Belle schreef:Als het weer morgen net zo is als vandaag in de omgeving van Nijmegen, is het prima wandelweer. Ik ben net terug van de dagelijkse wandeling en het is lekker buiten. Fris, maar niet te koud, de sneeuw ligt er nog en is mooi droog.
Ik denk het wel.
Na vijf uur nog? Waar?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Ik denk het wel.
Na vijf uur nog? Waar?
Supermarkt in centrum, die daar bij Kroese, is volgens mij zondags de hele dag open??
Ik denk het wel.
Na vijf uur nog? Waar?
Hoi,
Volgens mij zijn alle supermarkten tegenwoordig op zaterdag tot minimaal 18:00 uur open, hoor. Sommigen nog wel langer. Helemaal in de stad.
Belle schreef:Ik neem wel een fles water mee, want Belle is gewend uit de sloten en plassen te drinken en dat kan nu niet.
Hoi,
Denk je niet dat het water in je rugzak net zo koud wordt als het water wat buiten in de plassen ligt nu?
IJskoud water drinkt ze wel vaker uit de sloot, maar nu is alles bevroren en kan ze helemaal niet drinken. Het zal toch niet bevriezen in m'n rugzak?
Belle schreef:Ik heb wel een fototoestel, maar ben vergeten batterijen te kopen. Zouden ze die bij de pomp hebben?
Wat voor batterijen moet je hebben, Marjolein? Moet ik opgeladen penlites meenemen?
Er moeten AA alkaline batterijen in. Anders rij ik morgen nog wel even langs de pomp.
Ik heb overigens weinig fotografentalent, dus verwacht van mij geen mooie foto's. Maar als ik hem meeneem, kan iemand met meer misschien ook af en toe een plaatje schieten.
Belle schreef:Er moeten AA alkaline batterijen in. Anders rij ik morgen nog wel even langs de pomp.
Ik heb overigens weinig fotografentalent, dus verwacht van mij geen mooie foto's. Maar als ik hem meeneem, kan iemand met meer misschien ook af en toe een plaatje schieten.
AA is penlite volgens mij. Ik heb sterke fotocamera-oplaadbare, dus die neem ik wel mee. Die zwakke batterijtjes van de pomp moet je niet kopen.
Ik denk het wel.
Na vijf uur nog? Waar?
Bijna alle grote COOP's en alle Appies. En voor noodgevallen hebben we de kiosk op de Groebeekseweg nog met zijn uitgebreide assortiment.
M@ri@nne schreef:Bijna alle grote COOP's en alle Appies. En voor noodgevallen hebben we de kiosk op de Groebeekseweg nog met zijn uitgebreide assortiment.
Met de ballen uit de jus toch? Hihi, ben er gisteren nog geweest (ze hebben nl ook echte mayo i.p.v. fritesaus )
M@ri@nne schreef:Bijna alle grote COOP's en alle Appies. En voor noodgevallen hebben we de kiosk op de Groebeekseweg nog met zijn uitgebreide assortiment.
Met de ballen uit de jus toch? Hihi, ben er gisteren nog geweest (ze hebben nl ook echte mayo i.p.v. fritesaus )
De plek om, ook nog goede, wijn te kopen voor als je ineens zonder zit.
johan schreef:Hoi, kunnen ik en mijn maffe herder ook nog mee? En is het beginpunt een beetje makkelijk te vinden, want ik ben daar nog nooit geweest.
Ja, natuurlijk! Gezellig.
Is het beginpunt makkelijk te vinden? Ehmmmm, dat weet ik niet hahaha. Marianne????
Volgens mij A73, afslag Malden. Oostwaarts rijden. Ergens rij je dan Groesbeek in, en dan zie je misschien bordjes Hotel 't Wolfsberg. Daar is een parkeerplaats vlakbij, daar moet je zijn.
M@ri@nne schreef:Hier http://www.dewolfsberg.nl/ kun je een route naar de Wolfsberg vinden. De parkeerplaats waar je moet zijn ligt iets verderop de weg het bos in.
Kiek. Hebben we toch nog wat aan de Nijmegenaren hier