Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Agressie naar andere honden
Moderator: moderatorteam
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Leuk , ik ben benieuwd!! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- starfleet
- Erelid
Nou fijn dat het zo vlot geregeld kan worden. Veel succes met Leo. Ik had vroeger een hazelworm die Leo heette, dus ik vind het helemaal geen gekke naamSaartje schreef: Als ik iemand heb gevonden die kan rijden bel ik terug , we hebben namelijk zelf geen auto en het is met deze hond naast de fiets ofzo in ieder geval niet te doen.
Ik heb al iemand in m'n hoofd, ik hoop dat zij dan tijd heeft!
Ik heb er nu echt al helemaal zin in
Is hij te groot voor een fietsmand, of durf je dat ook niet aan?
Anne
- Saartje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Daar past hij niet instarfleet schreef:Nou fijn dat het zo vlot geregeld kan worden. Veel succes met Leo. Ik had vroeger een hazelworm die Leo heette, dus ik vind het helemaal geen gekke naamSaartje schreef: Als ik iemand heb gevonden die kan rijden bel ik terug , we hebben namelijk zelf geen auto en het is met deze hond naast de fiets ofzo in ieder geval niet te doen.
Ik heb al iemand in m'n hoofd, ik hoop dat zij dan tijd heeft!
Ik heb er nu echt al helemaal zin in![]()
Is hij te groot voor een fietsmand, of durf je dat ook niet aan?
Anne
En als hij er wel in zou passen is hij daar veel te wild voor, hij zou dan waarschijnlijk alle kanten op wiebelen en moeilijk doen, dus daar begin ik maar niet aan

- Saartje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Praktijk voor de behandeling van gedragsproblemen
Op onze praktijk voor de behandeling van gedragsproblemen is er dagelijks spreekuur op afspraak voor mensen die een probleem hebben met hun hond. Problemen zoals angst, agressie, scheidingsangst, blaffen, niet terugkomen, opspringen, hyperactiviteit, seniliteit etc. en bepaalde syndromen, vragen om veel extra aandacht en uitleg. Afhankelijk van de problematiek komen de mensen met hun hond naar ons toe of bezoeken wij de mensen en hun hond in de thuissituatie. Tijdens een consult wordt na het afnemen van een uitgebreide anamnese nagegaan hoe de problemen zijn ontstaan en hoe de eigenaar daar onbewust en onbedoeld een bekrachtigende rol in heeft gespeeld. Daarna gaan we de hond, indien mogelijk, in de probleemgevende situatie brengen. Hierna wordt een diagnose gesteld en een behandeling ingesteld die is toegesneden op de problematiek van de betreffende hond. In een aantal gevallen kan het nodig zijn dat de behandeling ondersteund wordt met medicatie. Een gedragsconsult duurt ongeveer drie uur. In de meeste gevallen kan worden volstaan met een consult. Het is ook mogelijk de behandeling in een groep voort te zetten Wij beschikken over een aantal perfect getrainde grote en kleine honden die ons dagelijks ondersteunen bij de behandeling van angst voor en agressie naar andere honden.
---
Dit is een sukje van de website van die hondenschool, klinkt goed toch?
Op onze praktijk voor de behandeling van gedragsproblemen is er dagelijks spreekuur op afspraak voor mensen die een probleem hebben met hun hond. Problemen zoals angst, agressie, scheidingsangst, blaffen, niet terugkomen, opspringen, hyperactiviteit, seniliteit etc. en bepaalde syndromen, vragen om veel extra aandacht en uitleg. Afhankelijk van de problematiek komen de mensen met hun hond naar ons toe of bezoeken wij de mensen en hun hond in de thuissituatie. Tijdens een consult wordt na het afnemen van een uitgebreide anamnese nagegaan hoe de problemen zijn ontstaan en hoe de eigenaar daar onbewust en onbedoeld een bekrachtigende rol in heeft gespeeld. Daarna gaan we de hond, indien mogelijk, in de probleemgevende situatie brengen. Hierna wordt een diagnose gesteld en een behandeling ingesteld die is toegesneden op de problematiek van de betreffende hond. In een aantal gevallen kan het nodig zijn dat de behandeling ondersteund wordt met medicatie. Een gedragsconsult duurt ongeveer drie uur. In de meeste gevallen kan worden volstaan met een consult. Het is ook mogelijk de behandeling in een groep voort te zetten Wij beschikken over een aantal perfect getrainde grote en kleine honden die ons dagelijks ondersteunen bij de behandeling van angst voor en agressie naar andere honden.
---
Dit is een sukje van de website van die hondenschool, klinkt goed toch?