Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

me hond duld geen andere honden meer

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

starfleet
Erelid

Re: me hond duld geen andere honden meer

Ongelezen bericht door starfleet »

sypke schreef:
Als die teef gewoon zijn terrein binnewandelt [/quote]

Lerares Nederlands, zei je? :denken: :wink:[/quote]

Geen typemiep :wink:

Anne
Nanc
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Nanc »

Het is idendraad geod te lzeen, maar ites meoikijler om te tpijen...
Afbeelding
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

Dus als mijn vriendinnetje zich hier aanmeld zou ze dit ook over zich heen krijgen. Ze is namenlijk nogal dislectisch...
Het is altijd nog makkelijker kritiek te leveren op iemand zijn minpunten dan inhoudelijk ingaan op wat iemand te vragen heeft...
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Bernadette schreef:Dus als mijn vriendinnetje zich hier aanmeld zou ze dit ook over zich heen krijgen. Ze is namenlijk nogal dislectisch...
Het is altijd nog makkelijker kritiek te leveren op iemand zijn minpunten dan inhoudelijk ingaan op wat iemand te vragen heeft...
Er zijn ook een aantal dyslectische mensen op het forum en die krijgen daar vrij weinig reacties op. Zo wie zo wordt er niet veel op taalfouten gelet.
Maar dit topic lijkt door iemand gestart te zijn die geen last van dyslectie heeft. Die alleen op een manier schrijft wat meer spreektaal is i.p.v. schrijftaal, hetgeen niet altijd even prettig leest.
Afbeelding
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Branka schreef:
Bernadette schreef:Dus als mijn vriendinnetje zich hier aanmeld zou ze dit ook over zich heen krijgen. Ze is namenlijk nogal dislectisch...
Er zijn ook een aantal dyslectische mensen op het forum en die krijgen daar vrij weinig reacties op. Zo wie zo wordt er niet veel op taalfouten gelet.
Maar dit topic lijkt door iemand gestart te zijn die geen last van dyslectie heeft. Die alleen op een manier schrijft wat meer spreektaal is i.p.v. schrijftaal, hetgeen niet altijd even prettig leest.
Idd. Het is echt niet zo dat er gepest wordt. Maar net als Branka al aangeeft: spreektaal is weer het andere uiterste.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

sypke schreef:
doggystyle24 schreef:
sypke schreef:het is niet me hond, maar m'n hond of mijn hond.
pfff triest persoon, zeker niks beters te doen
Ik houd me al zolang ik lid ben erg in :mrgreen:
Ik erger me ontzettend aan berichten met teksten als: me hond hep een buldt. Maar ik heb er nog nooit iets van gezegd :mrgreen:
Of teksten als: k weet ook niet waar me hond last van heeft, k ga morgen even met um naar de dierenarts :roll:

Zo schrijven heel veel jonge mensen. Ik vind het werkelijk geen gezicht!
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ehh nou ja zeg, dan ik ook maar even: 'grammaticaal' met TWEE emmen (tja ik ben corrector dus zeker ik kan me nu ook niet meer inhouden en hier lijkt het te mogen) :wink:

(Ik noem geen namen hoor)
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Anna Penta schreef:Ehh nou ja zeg, dan ik ook maar even: 'grammaticaal' met TWEE emmen (tja ik ben corrector dus zeker ik kan me nu ook niet meer inhouden en hier lijkt het te mogen) :wink:

(Ik noem geen namen hoor)
emmen ?
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Branka schreef: Die alleen op een manier schrijft wat meer spreektaal is i.p.v. schrijftaal, hetgeen niet altijd even prettig leest.
Dit leest ook niet prettig, maar ik stel voor dat we zo snel mogelijk ophouden over elkaars taalgebruik opmerkingen te maken, want dan kunnen we wel aan de gang blijven. Zo lang je kunt volgen wat iemand bedoelt, is er geen probleem toch ?
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ja Jan, je hebt gelijk. Zou ik zelf ook niet leuk vinden om op mijn vingers getikt te worden.

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt maar nu kan ik het niet meer laten, en misschien krijg ik die kans nooit meer en ook misschien is het ook gewoon een aardig wetenswaardigheidje...

het is castreren en niet castereren.

Dit zie ik zo vaak fout geschreven dat het bijna de norm lijkt.

Maar nu houd ik op met corrigeren (ik heb nog vakantie) :wink:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Anna Penta schreef:Ja Jan, je hebt gelijk. Zou ik zelf ook niet leuk vinden om op mijn vingers g.

het is castreren en niet castereren.

Dit zie ik zo vaak fout geschreven dat het bijna de norm lijkt.
Puppercursus is er nog zo een. En laatst zag ik op marktplaats dat iemand een Yorkse sierterrie vroeg. Ik vind het wel vermakelijk. Maar eigenlijk heb ik altijd geleerd dat het op usenet (waartoe ik forums toch ook wel reken) not done is om te wijzen op taalfouten. Dus doen we ook niet vind ik :neenee:

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”