hier luistert de hond naar iedereen in het gezin. Als ze de keus heeft zoekt ze mij of mijn dochter op. Aan het eind van de week mij meer, omdat dochter naar school gaat. In het weekend is ze meer op mijn dochter gericht omdat die dan ook het meeste met haar doet en piept als dochter de deur uitgaat op maandagochtend.
Volgens mijn dochter ben ik hier in huis de hoogste in rang voor haar (dat denk ik ook wel) , maar ze vindt mijn dochter het leukst. Dat is soms zelf net een jonge hond.
Anne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De roedelleider van het huis
Moderator: moderatorteam
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: De roedelleider van het huis
Ron (mijn vriend) en ik zijn de baas en de honden staan eronder.Reini schreef:Hoe is de rangorde bij jullie thuis geregeld?
Hebben jullie thuis bewust de rangen verdeeld ten opzichte van de hond? Is het altijd zo dat degene die het meeste met de hond onderneemt ook ranghoogste wordt binnen het gezin of werkt dat anders? Heeft het te maken met wie de hond zijn eten geeft?
Wie er dan eten geeft maakt niet uit. Soms trekken ze wel meer naar mij toe omdat ik het meeste bij ze ben, maar dat is niet omdat ze mij hoger zien dan ron....