Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe lang puppybrokjes??
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Contacteer:
Als je eens weet wat er op verschillende opleidingen aanl*lkoek verkocht wordt over voeding , het is om triest van te worden.Anouk99 schreef:ik doe de opleiding dierenartsassistente. En op school vertelde ze mij dat een pup pas over mag gaan op volwassenbrok als hij 80% van zijn volwassen lichaamsgewicht heeft bereikt.
maar zelf hebben wij onze honden ook niet zo lang op puppybrok gehouden hoor.
maar ze zeggen het.
groetjes Anouk

- wennepen32
- Vaste gebruiker
Re: hoe lang puppybrokjes??
Maar op welke leeftijd kan je dan beginnen met versvlees mijn "nieuwe" franse bulldog pup van bijna 11 weken vind een (thee) lepeltje versvlees erg lekker door z'n eten hij vind die brokken vreselijk en eet niet. Ik vind m ook niet echt lekker "dikkig" voor een pup.Als je vers vlees compleet geeft ben je van het dubben afAnne
o, ja ik geef RC junior medium
Don't drive faster than your guardian angel can fly..................
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Anouk,Anouk99 schreef:ik doe de opleiding dierenartsassistente. En op school vertelde ze mij dat een pup pas over mag gaan op volwassenbrok als hij 80% van zijn volwassen lichaamsgewicht heeft bereikt.
maar zelf hebben wij onze honden ook niet zo lang op puppybrok gehouden hoor.
maar ze zeggen het.
groetjes Anouk
Tja, ze kunnen zoveel zeggen.

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: hoe lang puppybrokjes??
Hoi,wennepen32 schreef:Maar op welke leeftijd kan je dan beginnen met versvlees mijn "nieuwe" franse bulldog pup van bijna 11 weken vind een (thee) lepeltje versvlees erg lekker door z'n eten hij vind die brokken vreselijk en eet niet. Ik vind m ook niet echt lekker "dikkig" voor een pup.Als je vers vlees compleet geeft ben je van het dubben afAnne
o, ja ik geef RC junior medium
Pups kunnen al vanaf vier weken over op vers vlees als ze afgespeend worden, dus jij kunt je pup prima volledig vers vlees gaan geven als je dat wilt.
Groetjes, Karen
- wennepen32
- Vaste gebruiker
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hoe lang puppybrok? helemaal geen..... hier krijgen ze meteen volwassenbrok als ze hier in huis komen. Met m'n eerste hond heb ik zoveel ellende gehad van die puppyzooi... nee hoor dat komt er hier niet meer in. 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Nee, zeker niet mengen. Gewoon in een keer geven. Heb ik ook bij mijn pup gedaan en is goed gegaanwennepen32 schreef:Hoe weet ik dan hoe veel vlees ik m moet geven? gewicht op het pakje aanhouden? en kan ik het eerst nog mengen met puppybrokken?

En vaak krijg je een voedingsadvies bij diegene waar je je versvlees koopt. Welke merk wil je gaan geven?