Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poedeltjes aller landen verenigt U

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

robcindy
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door robcindy »

nee,hij is bijna 2 ,hij komt uit het asiel :wink:
Saartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Saartje »

robcindy schreef:nee,hij is bijna 2 ,hij komt uit het asiel :wink:
Oh gelukkig maar :wink:
Heb je foto's van hem?
Afbeelding
robcindy
Vaste gebruiker

Jaaa !!
ik maakte ze toevallig net ;-)
ik weet niet hoe ik ze hierin kan voegen :denken:
hoe doe ik dat ?
Saartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door Saartje »

Je kan je aanmelden bij photobucket, ik vind het zelf in ieder geval heel makkelijk.
De link: http://www.photobucket.com
Als je de foto's al op je computer hebt opgeslagen op hetgoede formaat (gewoon niet loeigrote foto's dus :mrgreen: ) kan je ze daar uploaden.
Dan komt onder de foto al de goede url te staan die je zo hierheen kan kopieren en plakken :ok:
Afbeelding
robcindy
Vaste gebruiker

ik ga dat weer eens rustig op nmijn gemak proberen.Binnenkort post ik ze.
robcindy
Vaste gebruiker

http://i14.photobucket.com/albums/a310/ ... C01366.jpg

ik hoop dat het zo te zien is !
ik ben even aan het kijken of ik het goed doe.
Lukt dit dan stuur ik er wat meer.
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Afbeelding

Ik heb er nog even Afbeelding erachter. Dan kan je de foto meteen zien.
Afbeelding
robcindy
Vaste gebruiker

Dank je wel dus bij het plaatsen zet ik dat ervoor en achter en dan zie je het meteen ?

ik heb ook zo een link gemaakt : http://photobucket.com/albums/a310/robcindy/

Erg leuk om foto's te plaatsen :wink:

Enneh.... bedankt ! :ok:
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Dibbes schreef:Afbeelding

Ik heb er nog even Afbeelding erachter. Dan kan je de foto meteen zien.
Nou vergelijk maar es met Luka.
Die heeft een veel kortere snuit.op pag3
Mooi hond hoor :ok: :ok:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
robcindy
Vaste gebruiker

ja, dat is zo ,maar komt het ook niet dat haar snoetje niet zo kort is geschoren ?
Syban heeft pas sinds kort een heel stuk eraf en het viel mij meteen op dat zijn snuit opeens langer leek.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Afbeelding
Mama Sanneke
Zeer actief

Ik moet even gaan snollen, jippie :cheer:
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
robcindy
Vaste gebruiker

ik heb zelf ook even gekeken op de poedelpagina ,best een leuke pagina.
Ik zelf ben erg benieuwd wat de maten zijn van de koningspoedel,ik weet wel wat standaard wordt aangegeven zo'n 60 cm maar ik lees al veel over nog grotere maten.
Sanneke,heeft jouw poedel echt een baas of is ze een allemansvriendje ?
Mama Sanneke
Zeer actief

robcindy schreef:ik heb zelf ook even gekeken op de poedelpagina ,best een leuke pagina.
Ik zelf ben erg benieuwd wat de maten zijn van de koningspoedel,ik weet wel wat standaard wordt aangegeven zo'n 60 cm maar ik lees al veel over nog grotere maten.
Sanneke,heeft jouw poedel echt een baas of is ze een allemansvriendje ?
Luka hangt het meest rond mij. :wink:
Maar is ook dol op zijn baasje en zijn kleine baasje (mijn dochter)
Hij is vriendelijk voor iedereen die vriendelijk is voor hem.
Van zodra mensen roepen is hij ribbedebie.
Minst aantrek heeft hij voor mijn zoon.
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Demy
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Demy »

Hoi,

Ook ik ben in het bezit van een poedel, een grote.
Ze is nu ruim een jaar en het karakter is precies zoals ik gedacht had. Ook mijn man is nu helemaal om, ik denk dat er alleen nog maar poedels in huis komen.
Hij vond het in eerste instantie maar niks om een poedel te hebben, hij dacht dat het van die mutshondjes waren. Het model vind hij nog steeds niet helemaal geweldig, maar het karakter is het belangrijkste. En het is gewoon een hele fijne hond voor in huis, maar ook om mee te werken.

Mijn man doet g&g met haar en loop met haar behendigheid, wat ze erg snel leert. Ik hoop volgend jaar wedstrijden met haar te kunnen doen.
Dreminee
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Dreminee »

Hallo,

Wij hebben twee honden (waarvan er één als het goed is hier te zien is), een Franse Bulldog en een Groenendaeler. Allebei reutjes en een nogal apart setje, maar het gaat prima.
We zitten er over te denken om een derde hond in huis te halen. Ten eerste omdat ik er eigenlijk nooit genoeg van kan krijgen en ten tweede omdat ik graag met een wat grotere hond cursussen zou doen en zou willen trainen. Mijn bulletje heeft wel de puppencursus gedaan, maar daarin bleek ook dat zijn drang om een koekje te veroveren groter is dan zijn will to please. Ik doe hem daar niet echt een plezier mee.
Maar je snapt het misschien al, mijn hart gaat nu uit naar een Koningspoedel erbij. En dan is het niet eens zo zeer zijn uiterlijk (alhoewel ik Harlekijn kleur of grijs toch erg mooi vind) maar zijn intelligentie en zijn leuke sociale karakter die me over de streep trekken. De hond moet ook gewoon goed bij mij, en bij mij andere honden passen. Of ik dan voor een reu of voor een teefje zou moeten kiezen weet ik nog niet. Heeft iemand daar een idee over? Hoe dan ook, ik denk dat deze hond overladen wordt met vooroordelen die hij helemaal niet verdiend heeft. Smaken verschillen, en da's ook prima, maar ik vind het een hele leuke hond!
Mama Sanneke
Zeer actief

Dreminee schreef:Hallo,

Wij hebben twee honden (waarvan er één als het goed is hier te zien is), een Franse Bulldog en een Groenendaeler. Allebei reutjes en een nogal apart setje, maar het gaat prima.
We zitten er over te denken om een derde hond in huis te halen. Ten eerste omdat ik er eigenlijk nooit genoeg van kan krijgen en ten tweede omdat ik graag met een wat grotere hond cursussen zou doen en zou willen trainen. Mijn bulletje heeft wel de puppencursus gedaan, maar daarin bleek ook dat zijn drang om een koekje te veroveren groter is dan zijn will to please. Ik doe hem daar niet echt een plezier mee.
Maar je snapt het misschien al, mijn hart gaat nu uit naar een Koningspoedel erbij. En dan is het niet eens zo zeer zijn uiterlijk (alhoewel ik Harlekijn kleur of grijs toch erg mooi vind) maar zijn intelligentie en zijn leuke sociale karakter die me over de streep trekken. De hond moet ook gewoon goed bij mij, en bij mij andere honden passen. Of ik dan voor een reu of voor een teefje zou moeten kiezen weet ik nog niet. Heeft iemand daar een idee over? Hoe dan ook, ik denk dat deze hond overladen wordt met vooroordelen die hij helemaal niet verdiend heeft. Smaken verschillen, en da's ook prima, maar ik vind het een hele leuke hond!
Ja, ik krijg ook dikwijls opgetrokken wenkbrauwen als ik zeg dat hij
een poedel is.
Meeste mensen denken dat aan een hond met strikjes :wink:
Luka heeft een slechte start gehad, maar is een hele lieve hond.
Ik ben dol op hem.
Luka is zwart en dat is heel praktisch :mrgreen:
Kan ie lekker modder denderen.
Ik ga om de twee-drie maand naar de kapper.
Ik had deze week echt moeten gaan maar kapper is op vakantie.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem het mooist vind met zijn langer haar.
Dan heeft hij een heel hoog knuffelgehalte.
Hier nog een fotoke voor je van menne Luka
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Airedale
Actief

Ongelezen bericht door Airedale »

Hallo,

We hebben sinds oktober vorig jaar het poedeltje van mijn overleden moeder in huis. Het is een lief diertje en erg slim. Ze was snel overgewend naar onze gewoontes enzo. Ze kan het ook goed vinden met onze Airedale maar ze kenden elkaar natuurlijk al.

Ze heeft epilepsie maar dat is goed onder controle.

Nel
Lies en co
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lies en co »

Schiet me niet af maar... de enige poedel die ik goed ken (kende), was geen al te snugger beestje. Hij heeft hier in onze living ooit een kwartier (!!!) staan blaffen naar mijn computertas. Z'n baasje zei dat hij dacht dat het een kat was. Deze winter ging Pruts naar buiten, een piesje doen, en hij kwam niet terug toen baasje riep. Baasje ging tien minuutjes later eens kijken waar Pruts bleef (het had gesneeuwd en alles lag wit). Maar nergens een zwarte poedel te zien, tot ze in de vijver keek. Hij was verdronken en lag te drijven in de vijver. Ik mag er niet mee lachen... Maar doe het toch! :mrgreen:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Jip meld zich :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

hé sanne
onze buren hebben sinds kort er een poedeltje bij een zwart middenslag puppie van nu 9week oud

oh oh wat een ding :eek: brutaal als de neten

helaas heeft amos met hun vorige poedel geen goede ervaring dus deze heeft hij nog niet gezien :wink:

even het verhaal toen ze de vorige poedel namen werkten ze allebei nog veel en ik vond dat natuurlijk zielig en had de de hond als pup dus best wel veel in huis --met onze basco ging dat prima-- :wink:
maar toen kwam amos hier in huis en dacht de poedel van de buren dat onze tuin nog steeds haar tuin was en werd amos niet geduld door haar -amos dacht natuurlijk je kunt me wat en dus werd dat schelden door de heg en hekken heen poedel was beslist niet bang voor amos en beet hem gewoon in zijn neus door het gaas heen :mrgreen: ja en toen was het oorlog :boos:

we hebben de boel zoveel mogelijk dicht laten groeien inmiddels is die poedel overleden aan leukemie dit voorjaar op 9 jarige leeftijd en hebben ze eerst een teefje van 1 1/2 jaar genomen die bij de fokker niet tot haar recht kwam en nu dus de pup er bij
Fenneke en Baloe
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Lies en co schreef:Schiet me niet af maar... de enige poedel die ik goed ken (kende), was geen al te snugger beestje. Hij heeft hier in onze living ooit een kwartier (!!!) staan blaffen naar mijn computertas. Z'n baasje zei dat hij dacht dat het een kat was. Deze winter ging Pruts naar buiten, een piesje doen, en hij kwam niet terug toen baasje riep. Baasje ging tien minuutjes later eens kijken waar Pruts bleef (het had gesneeuwd en alles lag wit). Maar nergens een zwarte poedel te zien, tot ze in de vijver keek. Hij was verdronken en lag te drijven in de vijver. Ik mag er niet mee lachen... Maar doe het toch! :mrgreen:
nou haha :roll:

dus omdat een hond niet weet dat er onder dat witte spul een vijver ligt is de hond niet al te snugger? eerder erg domme baasjes die de hond in die omstandigheden daar laten lopen.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Lies en co schreef:Schiet me niet af maar... de enige poedel die ik goed ken (kende), was geen al te snugger beestje. Hij heeft hier in onze living ooit een kwartier (!!!) staan blaffen naar mijn computertas. Z'n baasje zei dat hij dacht dat het een kat was. Deze winter ging Pruts naar buiten, een piesje doen, en hij kwam niet terug toen baasje riep. Baasje ging tien minuutjes later eens kijken waar Pruts bleef (het had gesneeuwd en alles lag wit). Maar nergens een zwarte poedel te zien, tot ze in de vijver keek. Hij was verdronken en lag te drijven in de vijver. Ik mag er niet mee lachen... Maar doe het toch! :mrgreen:
ik vind dit niet leuk :boos: vooral die laatste zin--een domme reaktie
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Laila
Actief

Ongelezen bericht door Laila »

Lies en co schreef:Ik mag er niet mee lachen... Maar doe het toch! :mrgreen:
Zo te zien ben jij ook niet al te snugger! Iemand die zo reageert...
Afbeelding
Lies en co
Zeer actief

Ja sorry hoor, maar dit was gewoon een hele domme hond (en was er ook voor gekend). Heb nog nooit zo'n domme hond tegengekomen. Welke hond denkt nu dat een computertas een kat is? Dat terwijl een kwartiertje ervoor onze kat op nog geen twee meter van hem in de tuin passeerde, en hij die niet zag?? De vijver zag niet wit, die was helemaal niet bevroren ofzo. Hij is er gewoon in gegaan. Hij stak echt constant van die domme dingen uit. Het baasje was nu eenmaal niet echt hoogbegaafd geboren... Bestaat er zoiets als mentaal gehandicapt bij een hond? Dan was deze het wel zeker. (heb ooit een mentaal gehandicapte kat gehad, en die deed zowat dezelfde dingen)

Ik had wel héél veel compassie met de hond hoor. De stakker kreeg constant koekjes van z'n baas (géén hondenkoekjes), zodat z'n tanden helemaal slecht waren. Pfff, de eerste die Dinah een gewoon koekje geeft, schotel ik een stukje rodi-worst voor met een ajuintje erop!
Mama Sanneke
Zeer actief

Iemand op het forum zei hier ooit es :
er zijn geen domme honden, alleen maar domme baasjes. :wink:
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Mama Sanneke
Zeer actief

Verschrikkelijk mens ben je. :evil:
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Mama Sanneke
Zeer actief

Lies en co schreef:Ja sorry hoor, maar dit was gewoon een hele domme hond (en was er ook voor gekend). Heb nog nooit zo'n domme hond tegengekomen. Welke hond denkt nu dat een computertas een kat is? Dat terwijl een kwartiertje ervoor onze kat op nog geen twee meter van hem in de tuin passeerde, en hij die niet zag?? De vijver zag niet wit, die was helemaal niet bevroren ofzo. Hij is er gewoon in gegaan. Hij stak echt constant van die domme dingen uit. Het baasje was nu eenmaal niet echt hoogbegaafd geboren... Bestaat er zoiets als mentaal gehandicapt bij een hond? Dan was deze het wel zeker. (heb ooit een mentaal gehandicapte kat gehad, en die deed zowat dezelfde dingen)

Ik had wel héél veel compassie met de hond hoor. De stakker kreeg constant koekjes van z'n baas (géén hondenkoekjes), zodat z'n tanden helemaal slecht waren. Pfff, de eerste die Dinah een gewoon koekje geeft, schotel ik een stukje rodi-worst voor met een ajuintje erop!
Ge zijt van Belsele :smile: :smile:
Ik had het kunnen denken.
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik denk dat ik ook maar hard ga lachen mocht jouw hond verdrinken.Kijken of het dan nog zo leuk is.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Lies en co
Zeer actief

Mama Sanneke schreef:
Lies en co schreef:Ja sorry hoor, maar dit was gewoon een hele domme hond (en was er ook voor gekend). Heb nog nooit zo'n domme hond tegengekomen. Welke hond denkt nu dat een computertas een kat is? Dat terwijl een kwartiertje ervoor onze kat op nog geen twee meter van hem in de tuin passeerde, en hij die niet zag?? De vijver zag niet wit, die was helemaal niet bevroren ofzo. Hij is er gewoon in gegaan. Hij stak echt constant van die domme dingen uit. Het baasje was nu eenmaal niet echt hoogbegaafd geboren... Bestaat er zoiets als mentaal gehandicapt bij een hond? Dan was deze het wel zeker. (heb ooit een mentaal gehandicapte kat gehad, en die deed zowat dezelfde dingen)

Ge zijt van Belsele :smile: :smile:
Ik had het kunnen denken.
Hela, hela, wa is er mis met die van Belsele? :pffff: Euh... en eigenlijk, 't is nog erger: van Puyvelde :N:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”