Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

windhondenwandeling zo 18 sept 13.00 IJmuiden, Beach Inn

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

was zomaar een vraag hoor, kan me voorstellen dat jullie graag met alleen windhondjes willen wandelen!!

maar bij deze sluit ik me aan!

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Nee joh iedereen is toch welkom? en veel windhondjes zijn heel erg leuk natuurlijk maar andere honden zijn ook geweldig hoor, enne des te meer zielen des te meer vreugde.
Als ik jou was zou ik de topic starter ff pb-en en kan je met haar afspreken hoe of wat.

Jacqueline
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

laura23 schreef:was zomaar een vraag hoor, kan me voorstellen dat jullie graag met alleen windhondjes willen wandelen!!

maar bij deze sluit ik me aan!

gr laura
Nee hoor, waarom ? buiten mijn windekinders neem ik ook nog mijn duitse herder mee en een van de kleine muizen :wink:
charlo_tb
geregistreerd lid

toch the Beach Inn

Ongelezen bericht door charlo_tb »

Ik hoop niet dat ik jullie in verwarring breng met m'n stuiterbalgedrag :piew: , maar via een pm kreeg ik te horen dat the Beach Inn echt de allerleukste plek is om af te spreken. Daar mogen honden schijnbaar ALLES.

Een paar berichten eerder staat hoe je bij the Beach Inn komt (is vlakbij La Maranda).

En natuurlijk zijn andere hondenrassen ook welkom!
charlo_tb
geregistreerd lid

route naar de Beach Inn, IJmuiden

Ik heb even wat berichtjes aan elkaar geplakt, zodat iedereen weet waar 'ie moet zijn:

Via A2 naar A9 afslag IJmuiden, centrum aanhouden, bocht mee linksaf stadhuis, rechtdoor, einde weg rechtsaf, helemaal rechtdoor en aan het einde rij je zo het IJmuiderslag op.

Bovenop het duin staat restaurant La Maranda (beetje oubollig gebouw).

Voor de Beach Inn ga je langs het restaurant en dan naar beneden met het pad mee ff op een duinpad en op het strand heb je de Beach Inn.

Je kan daar makkelijk boven op de rondweg parkeren en het is wel betaald parkeren maar niet zo gillend duur hoor! :E:
charlo_tb
geregistreerd lid

tot zondag allemaal!

Wij hebben er al zin in! Jullie ook? :cheer:

Tot zondag 13.00 uur!!!!! (we proberen er een half uurtje eerder te zijn)

groetjes,
Charlotte, Arno, Tristan & Blue
Kira
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kira »

Wij vinden het erg jammer niet mee te kunnen. Maar ja, een nestje zien wij niet zitten... :neenee: dus beter van niet.
Volgende keer zullen wij wél van de partij zijn, hopen dat Kira dan natuurlijk niet loops is :wink: .

In ieder geval veel plezier zondag en wie weet tot een volgende keer.

Groetjes Maarten en Aafke (en Kira)
charlo_tb
geregistreerd lid

inderdaad niet verstandig

Ik begrijp het volkomen. Ik zie het al helemaal gebeuren: onze Tristan bovenop Kira. :N: Wel jammer, maar wie weet komt er een volgende keer!
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik ga niet mee, we gaan wandelen in het amsterdamse bos is iets dichterbij en ik vind het bos ook heel erg leuk.
Veel plezier allemaal en hopelijk tot een andere keer!

Groetjes Jacqueline
Afbeelding
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

hoop dat ik geen spelbreker ben, maar helaas kan ook ik niet mee!

Heb vreselijke rug pijn :boos: en moet erg oppassen met wat ik doe, dus helaas pindakaas!

Hoop dat ik een volgende keer wel mee kan! :cheer:

Evengoed heel veel plezier en maak leuke foto's zodat de thuisblijvers toch kunnen genieten!!!

gr Laura en Quireste
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
kattekop
Actief

Ongelezen bericht door kattekop »

Ben benieuwd wie er nu nog wel gaan? :denken:
Afbeelding
charlo_tb
geregistreerd lid

waar was iedereen?

We waren er al een beetje op voorbereid: een paar afmeldingen en een paar mensen die al hadden aangegeven te twijfelen. Toch stapten we vanmorgen vol goede moed in de auto en reden op ons gemakkie in twee uurtjes van Tilburg naar IJmuiderslag.

De Beach Inn was zo gevonden, de routebeschrijving klopte precies. En het was inderdaad een supergezellige tent. Overal banken, overal hondjes.

Toen we om 13.20 uur nog geen windhondje gesignaleerd hadden, legden we ons er maar bij neer dat we waarschijnlijk maar met drie hondjes zouden zijn. En gelukkig was hondje nummer drie, Luna, onderweg.

Kattekop had niet overdreven: Luna kan bijna zo hard rennen als een windhond! Samen met Tristan en Blue heeft ze heel wat kilometers gemaakt. Op het strand sloten de drie nog wat kortstondige vriendschappen, onder andere met twee Galgo's. De in onze ogen gevaarlijke karretjes die over het strand scheurden, vonden zij leuk aas om achteraan te rennen. :piew:

De hondjes liggen nu uitgeteld op de bank, te dromen van de avonturen die ze hebben beleefd. :slaap:

En wij? Wij vinden het leuk dat we IJmuiden eens hebben gezien. Maar als we hadden geweten dat er uiteindelijk niemand uit Amsterdam e.o. zou komen, hadden we wel een lokatie dichterbij huis gekozen! :boos:
kattekop
Actief

Ongelezen bericht door kattekop »

Toen ik vanmorgen de afzeggingen op het forum las, was ik al bang dat we maar met een klein groepje zouden zijn. Maar dat er behalve Charlotte, haar vriend en ik, verder niemand meer is gekomen had ik toch ook weer niet verwacht. Jammer! Maar zonder grote groep was het ook heel gezellig.

De Maranda kon ik heel makkelijk vinden, maar heb nog even rondgelopen voordat ik de Beach inn had gevonden. Gelukkig wist Charlotte dat ik onderweg was, dus heeft ze even gewacht.

Luna was gelijk dikke vriendjes met Tristan, die hebben heel wat afgerend samen. En hoewel haar pootjes een stuk korter zijn, kon ze hem nog redelijk bijhouden (ik denk dat ie zich wel inhield). Blue vond ze in het begin een beetje eng, want die deed wat kattig tegen haar, maar later hebben ze ook nog wel met z'n drieën geraced.

Ik vond het strand eigenlijk levensgevaarlijk daar, zowel voor mens als dier, met die karretjes die totaal niet opletten welke kant ze opgingen en toch een behoorlijke snelheid hadden (denk zo 50 km/u). Vaak waren de bestuurders nog te jong om een brommerrijbewijs te hebben.... :denken: Kan me niet voorstellen dat daar niet regelmatig ongelukken mee gebeuren.... Een volgende keer zou ik liever een rustiger stuk strand opzoeken.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”