amy mag van mij met elke los lopende hond spelen ze heeft een heleboel vriendjes & vriendinnetjes de kleinste is een chiwawa en de grootste een duitse dog toch zijn er ook wel uitzonderingen ze mag van mij niet meer spelen met de border collie's hier in de buurt 1tje heeft haar tot 2 x toe gegrepen en niet meer willen stoppen

en de rest loopt zo gefocussed met een balletje rond dat ik het niet eens meer fijn vindt om haar uberhaupt erbij te laten :N: ik wil dat ze zoveel mogenlijk positieve ervaring op doet ook mag ze niet met meerdere leeftijd genootjes spelen 1 is prima maar zodra er meerdere komen gaat het er heel hard aan toe en amy wint mij te vaak ik wil dat ze niet teveel winaars ervaring opdoet dan moet er min. 1 volwassen hond bij zijn
monky die kan niet zo goed met andere honden al vindt ik dat hij het nog goed doet hoor

hij kan met bijna alle teven, puppy's, dominante reuen & gecastreerde reuen de laatste 2 alleen niet aan de lijn los gaat prima

monky is stoer & doet stoer maar daar blijft het ook bij 1 snauw en hij staat met zijn staart tussen zijn poten bij mij

maar het beste kan hij toch bij zijn vaste vrienden groep reuen & teven die kent hij al vanaf dat hij 8 maanden was en dat blijven zijn maatjes tot nu toe gaat hij daarmee elke confrontatie bij uit de weg maar owee owee als er ineens vreemde honden bij komen dan is ie ineens zo stoer met al zijn maatjes achter hem toch is er nog nooit iets gebeurt daardoor heeft hij nog nooit gevochten en hij is nu 5 jaar en in totaal 16 x gebeten monky kent de hondentaal niet zo goed :wink