Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi bedankt voor de reactie de website had ik al bezocht maar het ging mij erom of het ook elders te verkrijgen is dan via de site zelf. ik dacht dat misschien dierenspeciaalzaken het ook verkochten.
Hoi bedankt voor de reactie de website had ik al bezocht maar het ging mij erom of het ook elders te verkrijgen is dan via de site zelf. ik dacht dat misschien dierenspeciaalzaken het ook verkochten.
groetjes Dorien en Chivas
KIVO zit in Veldhoven. Je zou even moeten bellen, want ze bezorgen ook. Weet niet wat voor kosten daar aan verbonden zijn. Verder zou je ook kunnen vragen of er iemand bij je in de buurt woont, die zou het dan mee kunnen nemen.
Elvira schreef:Als ik op de verpakking van rodi kijk, heeft mijn hond daar veel meer van nodig dan van Carnibest of Duck. Van Carnibest krijgt hij ook iets minder dan van Duck.
Ik voer op het oog. Wat fabrikanten je hond van X kilo in gewicht toewensen is vaak teveel en soms te weinig.
qyan schreef:Ik betaalde voor duck uitmuntend 3,50 (geen grootverbruik)
Volgens mij betaal ik voor Duck uitmuntend iets rond de 3 euro.
Ik betaalde 1.89 per kilo Uitmuntend.
En in de winkel ongeveer 2.20 dacht ik kan ook 2.25 zijn.
Ik betaal 3,55 per kilo Duck Uitmuntend. Carnibest kost hier 3,20 per kilo (maar dan wel 2x 500 gram ipv 1 kilo). De grond zal wel duurder zijn hier ofzo
Lysette schreef:Ik betaal voor Kivo 1,00 per kilo.
En is dat voor de complete versie? Spotgoedkoop zeg. Veldhoven is nog niet eens zoo ver van hier.
Is Kivo goed versvlees? Wat kan je verwachten voor 1 euro/kg?
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
En is dat voor de complete versie? Spotgoedkoop zeg. Veldhoven is nog niet eens zoo ver van hier.
Tja.....ik kan alleen zeggen dat mijn honden het er prima op doen. Zij krijgen echter ook periodes met brokken, zeker omdat ik eerst nog geen extra vriezer had.
Ik ken wel mensen die alleen maar KIVO voeren en daar hartstikke tevreden over zijn, al jaren.
De kip is compleet. De kip-pens is zo goed als compleet volgens de maker. Die geef ik meestal. Dan heb je ook nog rund (niet compleet) en eentje met vis (niet compleet). De vis heb ik weleens als afwisseling, vinden ze ook lekker.
Tja.....ik kan alleen zeggen dat mijn honden het er prima op doen. Zij krijgen echter ook periodes met brokken, zeker omdat ik eerst nog geen extra vriezer had.
Ik ken wel mensen die alleen maar KIVO voeren en daar hartstikke tevreden over zijn, al jaren.
De kip is compleet. De kip-pens is zo goed als compleet volgens de maker. Die geef ik meestal. Dan heb je ook nog rund (niet compleet) en eentje met vis (niet compleet). De vis heb ik weleens als afwisseling, vinden ze ook lekker.
Zo na lang twijfelen of we helemaal over zouden op vers hebben we toch besloten om dit te gaan doen. Dus de stad maar in om een vriezer te kopen, die krijgen we straks. We hebben een rol carnibest opgemeten en een vriezer uitgezocht waar minimaal 100 kilo in kan. we kwamen nu op een uit waar 103 rollen in kunnen
Binnen zeker 2 jaar hebben we de vriezer er weer uit want 1 kilo kost 2.95 en per 100 kilo 2.30. Zit dan per rol 65 euro cent verschil in wat op per 100 kilo dus 65 euro is. Daarom een grote vriezer met a+ -klasse dus dat moet allemaal goed komen
gz schreef:Zo na lang twijfelen of we helemaal over zouden op vers hebben we toch besloten om dit te gaan doen. Dus de stad maar in om een vriezer te kopen, die krijgen we straks. We hebben een rol carnibest opgemeten en een vriezer uitgezocht waar minimaal 100 kilo in kan. we kwamen nu op een uit waar 103 rollen in kunnen
Binnen zeker 2 jaar hebben we de vriezer er weer uit want 1 kilo kost 2.95 en per 100 kilo 2.30. Zit dan per rol 65 euro cent verschil in wat op per 100 kilo dus 65 euro is. Daarom een grote vriezer met a+ -klasse dus dat moet allemaal goed komen
Hallo,
Ja dat betaal ik er ook voor.
En je kan natuurlijk ook met meerdere mensen tegelijk doen.
Zijn vast wel meer in friesland die het willen hebben.
Orient schreef:
Maar is het niet voordeliger om in friesland bij de fabriek van energique
op te halen?
Klaas
Geen idee, maar we hebben onze pup energique gegeven en ze kotste het weer uit na een paar minuten. Carnibest blijft binnen en ze vindt het heerlijk en hoor veel goede ervaringen vandaar.
groetjes Dorien en Chivas
Waar woon je?? Hier in Leleystad zit een fokker die het ook verkoopt.
gz schreef:We hebben een rol carnibest opgemeten en een vriezer uitgezocht waar minimaal 100 kilo in kan. we kwamen nu op een uit waar 103 rollen in kunnen
Helemaal goed!
Als je goed gemeten hebt, heb je dan een diepvries gekocht van 200 liter?
gz schreef:We hebben een rol carnibest opgemeten en een vriezer uitgezocht waar minimaal 100 kilo in kan. we kwamen nu op een uit waar 103 rollen in kunnen
Helemaal goed!
Als je goed gemeten hebt, heb je dan een diepvries gekocht van 200 liter?
Inmiddels staat de vriezer, we wilden hem op zolder kwijt maar paste niet naar boven Nu staat hij in de keuken en vanavond hebben we 100 rol Carnibest natuur ontvangen. De verkoopster bracht het even omdat ze toch in Dokkum moest zijn. We hebben toch wat verkeerd gemeten denk ik maar goed 100 rollen past en zouden zelfs nog wel 20 denk ik erbij kunnen. Maar ja dat maakt niet uit .... wat ruimte extra is nooit weg.
Heb maar even wat foto's gemaakt De Royal Canin Junior is vanaf morgen echt verleden tijd. Aan de ene kant jammer want was wel tevreden maar aan de andere kant ... dit vindt ze 100 keer lekkerder