Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lommelse Saharah zondag

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

johan schreef:Wat een vreselijk risico heb ik gisteren gelopen dan zonder entingen en zonder autopapieren. :mrgreen:
Je moet blij zijn dat je weer in Nederland bent :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Inge O schreef:
~Tine~ schreef:
Inge O schreef:
Marie-Josée schreef: Omdat we een andere auto hebben maar de groene kaart nog niet binnen was :evil: Daarbij zijn ze niet geënt tegen rabiës en dat vond ik teveel van het ....verkeerde :neenee:
In België zijn ze niet zo coulant tegen buitenlanders :wink:
in lommel hoeven ze niet geënt te zijn tegen rabiës hoor, dat is alleen in de ardennen verplicht :wink: .

(behalve natuurlijk als ze daar een nederlandse hond grommend, en met het schuim op z'n lippen rond zien lopen :smile2: )
Volgens mij wel. Als wij naar Nederland gaan moeten onze honden toch ook ingeënt worden tegen hondsdolheid? Ook al moet het in Vlaanderen zelf niet.
Als je hond een land-grens overschrijdt moet die normaal ingeënt worden (en in België dus al als ge naar de Ardennen gaat).
je kan gelijk hebben hoor, tine :wink: . ik lig zelf niet zo wakker van agenten in maliënkolder, dus ik veeg regelmatig mijn broek aan die wetten..........ik kom vast nog een keer in het gevang :N: (maar dan heb ik misschien devlin als room-meetje :cheer: !)
Dan is het te hopen dat je van slobberkussen houdt :mrgreen:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Frederique schreef:
Inge O schreef:
Marie-Josée schreef: Ietsje ja :wink: Nou bedankt voor de info, dat weet ik dan voor een volgende keer :ok:
Wanneer gaan we weer? :mrgreen:
als fréderique's rug weer beter is :idea: ?
Durf je Doetje en Kwiebus dan nog mee te nemen :denken: :mrgreen:
wel als ik zo'n hovawartje of 35 mee heb hoor :tong: :pffff: !

OK, jij mag hun vreselijke lot bepalen : ééntje van de twee mag er maar mee, en jij mag kiezen wie :idea: .
En als we het nou zo doen; je neemt ze allebei mee, maar neemt er maar eentje mee terug? :idea: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pascal »

Me is wel opgevallen dat er nu meer wordt geschreven dan voor de wandeling :denken:
Als iemand erheen wil, ik zou zeggen: Roep maar een datum, dan gaan we gewoon weer :wink:
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Pascal schreef:Me is wel opgevallen dat er nu meer wordt geschreven dan voor de wandeling :denken:
Als iemand erheen wil, ik zou zeggen: Roep maar een datum, dan gaan we gewoon weer :wink:
Daar heb je weer helemaal gelijk in. :wink:
Helaas moet ik vooralsnog ff een slag om de arm houden, ik ben bang dat ik op dit moment beter wat rustiger aan kan doen.
Maar als ik weer een beetje vooruit kan ga ik graag (weer) mee :ok:
Fozze
Actief

Ongelezen bericht door Fozze »

Als jullie nog eens gaan laat dan even iets weten is op minder dan 10 km van mijn woonplaats. Gaan daar zelf ook regelmatig wandelen met Fozze, maar meestal niet in de vakantieperiodes omdat het er anders zo druk is.
Groetjes Veronique en ne dikke poot van Fozze

Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Wij hebben deze week nog verlof en het is maar een uurtje rijden voor ons dus wij willen ook graag weten wanneer er weer gewandeld wordt in Lommel

De weekenden kunnen we eigenlijk altijd wel.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”