Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
in lommel hoeven ze niet geënt te zijn tegen rabiës hoor, dat is alleen in de ardennen verplicht .
(behalve natuurlijk als ze daar een nederlandse hond grommend, en met het schuim op z'n lippen rond zien lopen )
Volgens mij wel. Als wij naar Nederland gaan moeten onze honden toch ook ingeënt worden tegen hondsdolheid? Ook al moet het in Vlaanderen zelf niet.
Als je hond een land-grens overschrijdt moet die normaal ingeënt worden (en in België dus al als ge naar de Ardennen gaat).
je kan gelijk hebben hoor, tine . ik lig zelf niet zo wakker van agenten in maliënkolder, dus ik veeg regelmatig mijn broek aan die wetten..........ik kom vast nog een keer in het gevang :N: (maar dan heb ik misschien devlin als room-meetje !)
Dan is het te hopen dat je van slobberkussen houdt
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Me is wel opgevallen dat er nu meer wordt geschreven dan voor de wandeling
Als iemand erheen wil, ik zou zeggen: Roep maar een datum, dan gaan we gewoon weer
Pascal schreef:Me is wel opgevallen dat er nu meer wordt geschreven dan voor de wandeling
Als iemand erheen wil, ik zou zeggen: Roep maar een datum, dan gaan we gewoon weer
Daar heb je weer helemaal gelijk in.
Helaas moet ik vooralsnog ff een slag om de arm houden, ik ben bang dat ik op dit moment beter wat rustiger aan kan doen.
Maar als ik weer een beetje vooruit kan ga ik graag (weer) mee
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Als jullie nog eens gaan laat dan even iets weten is op minder dan 10 km van mijn woonplaats. Gaan daar zelf ook regelmatig wandelen met Fozze, maar meestal niet in de vakantieperiodes omdat het er anders zo druk is.