Ik denk wel dat als je zelf rustig bent, dat de hond zich aanpast. Alle honden die ik tot nu toe heb gehad zijn rustig. In ieder geval in huis. Ook Catootje, die in het begin toch een aardige druktemaakster was, is nu heel rustig. Maar ik ga wel heel regelmatig naar buiten waar ze mogen rennen en spelen.
Laatst zei iemand me nog dat Belle zo actief was voor een kruising st Bernard. Zij kende een st. Bernard die echt niet verder wilde dan een blokje om de flat en de baas daarvan had gezegd dat dat echt typisch voor een st Bernard is. Dan denk ik dat het meer het baasje is dat niet verder wil, want naast dat ik altijd rustige honden binnen heb, heb ik nog nooit een hond gehad die niet blij was met een flinke wandeling.
Ik denk dat veel honden best wel kunnen wennen aan een heel rustig bestaan, en zich aanpassen aan de omstandigheden. Ik zie er genoeg in de buurt die alleen maar drie maal daags een plas- en poeprondje lopen, maar of ze daar nou zo gelukkig mee zijn.....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als je zelf rustig (niet aktief) bent...
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3