Dat is ook een beetje de bedoeling. Een hondje met meer pit dan een gemiddelde Maltezer.mytwodogs schreef:Krijgt je moeder een Coton de Tulear? De Cotons zijn leuke maar wel behoorlijke pittige honden.
Groetjes Angela
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
reu/teef en dan?
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Ja, kan d'r ook niks aan doen. Er bestaat volgens mij geen patent op de naam Miep. We zullen d'r geen Miepert de piepert gaan noemen goed?Marion. schreef:Ik weet nog niet of ik het heel erg leuk vindMoos schreef:Ja, zo dachten wij er ook overZoek stok! schreef:Dolly?Moos schreef: Nee, dat heeft ie helemaal zelf verzonnen (hij kent Miep en Saar van Marion niet eens). En hoe hij erop kwam geen idee. We waren aan het winkelen en opeens riep hij "Miep!"
En na de Dolly's en de Daisy's riepen mijn moeder en ik meteen "Jaaa, leuk, Miep!"
Daisy?
:N:
Miep!![]()
![]()
"Mieperdepiep hoera!", wordt hier het meest geroepen. Daarna komt "Miepert de piepert". "Mopert de slopert". En "Moep moet op de stoep"

-
Marion.
- Moos
- Zeer actief
Nee, van mij mag je het niet leuk vinden hoor. Ik zal aan mijn broertje doorgeven dat Marion die ook een Miep heeft het niet leuk vindt als zijn hond Miep gaat heten.Marion. schreef:En volgens mij bestaat er ook geen verbod op dat ik iets niet leuk mag vindenMoos schreef:Ja, kan d'r ook niks aan doen. Er bestaat volgens mij geen patent op de naam Miep. We zullen d'r geen Miepert de piepert gaan noemen goed?
Het is toch niet mijn hond? Ik heb nu niet ook opeens een Saar en een Miep. Ik heb een Saar, mijn moeder en broertje krijgen een Miep. Door mijn broertje bedacht zonder dat hij uberhaupt ooit van jouw honden gehoord heeft. En na de nodige Daisy's en Dolly's kunnen wij Miep alleen maar aanmoedigen

-
mytwodogs
- Actief
Oke, dacht ik zeg het maar even, kan ze er in de opvoeding rekening mee houdenMoos schreef:Dat is ook een beetje de bedoeling. Een hondje met meer pit dan een gemiddelde Maltezer.mytwodogs schreef:Krijgt je moeder een Coton de Tulear? De Cotons zijn leuke maar wel behoorlijke pittige honden.
Groetjes Angela
Een mooie rasomschrijving:
http://www.woef.be/NL/rasstandaard.asp? ... etail&ID=1
Maar het zijn prachtige clows
Groetjes Angela
- Moos
- Zeer actief
Bedankt voor de site! Ik merk trouwens dat er nogal wat uiteenlopende rasbeschrijvingen zijn.mytwodogs schreef:
Oke, dacht ik zeg het maar even, kan ze er in de opvoeding rekening mee houden![]()
Maar het zijn prachtige clows![]()
Groetjes Angela
We hebben vroeger thuis een Samojeed gehad, dus mijn moeder kan wel goed consequent opvoeden. Wat we eigenlijk zoeken is een hondje uit de Bichon groep, maar dan wel met wat pit, en energie om te dollen met mijn broertje. Zo kwamen we dus op de Coton uit. Ben je het daarmee eens?

-
mytwodogs
- Actief
Pit en energie hebben ze zeker! Dat zit wel goed.Moos schreef:Bedankt voor de site! Ik merk trouwens dat er nogal wat uiteenlopende rasbeschrijvingen zijn.mytwodogs schreef:
Oke, dacht ik zeg het maar even, kan ze er in de opvoeding rekening mee houden![]()
Maar het zijn prachtige clows![]()
Groetjes Angela
We hebben vroeger thuis een Samojeed gehad, dus mijn moeder kan wel goed consequent opvoeden. Wat we eigenlijk zoeken is een hondje uit de Bichon groep, maar dan wel met wat pit, en energie om te dollen met mijn broertje. Zo kwamen we dus op de Coton uit. Ben je het daarmee eens?
Als je bovenstaande rasbeschrijving in je achterhoofd houdt, dan komt het allemaal wel goed.
Mijn tip, kijk vooral naar de ouderdieren, zowel de reu als teef.
En ik zou zeker een teef nemen.
Maar....ik vind het geweldige honden en werken willen ze ook graag.
Apporteren graag........en de mijne doet doggydance.
Flybal vinden ze ook heel leuk. Heel veel succes met haar.....enne wel foto's plaatsen...
Op mijn site staan nog enkele foto's van mijn supercoton.
http://members.home.nl/angela.huisman
Groetjes Angela
-
Gast
- Moos
- Zeer actief
Ja, we zullen goed naar de ouderdieren kijkenmytwodogs schreef:
Pit en energie hebben ze zeker! Dat zit wel goed.
Als je bovenstaande rasbeschrijving in je achterhoofd houdt, dan komt het allemaal wel goed.
Mijn tip, kijk vooral naar de ouderdieren, zowel de reu als teef.
En ik zou zeker een teef nemen.
Maar....ik vind het geweldige honden en werken willen ze ook graag.
Apporteren graag........en de mijne doet doggydance.
Flybal vinden ze ook heel leuk. Heel veel succes met haar.....enne wel foto's plaatsen...
Op mijn site staan nog enkele foto's van mijn supercoton.
http://members.home.nl/angela.huisman
Groetjes Angela
Mijn broertje wil heel graag een hondje waarmee hij lekker kan ballen, en met de frisbee kan spelen. Dus apporteren. Dat zit dus inderdaad wel goed als ik jou verhaaltje zo lees
Je site had ik stiekem gisteren al bekeken