Bij Aveve en in sommige dierenwinkels.Mauyak schreef:Als je op de site van Duck kijkt,dan vind je alle verkoopadressen van Belgie&Nederland.Emke schreef:ik heb hier al een paar keer KVV zien staan maar heb geen idee wat dat is, bedoelen jullie daarmee gewoon meeeten met de keuken? Sorry maar mijn Shih-Tsu kreeg dat vroeger maar voor een dog vind ik dat veel te duur hoor... of bedoelen jullie daarmee iets als Duck, uit de diepvries? Wij hebben maar een kleine vriezer omdat wij alle dagen verse groenten eten... maar zoiets is misschien het overwegen waard... iemand een idee waar ik daar in Oost-Vlaanderen kan aangeraken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wil niet eten
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik ben uit Oost-Vlaanderen Emke, van Sint-Niklaas.Emke schreef:ik heb hier al een paar keer KVV zien staan maar heb geen idee wat dat is, bedoelen jullie daarmee gewoon meeeten met de keuken? Sorry maar mijn Shih-Tsu kreeg dat vroeger maar voor een dog vind ik dat veel te duur hoor... of bedoelen jullie daarmee iets als Duck, uit de diepvries? Wij hebben maar een kleine vriezer omdat wij alle dagen verse groenten eten... maar zoiets is misschien het overwegen waard... iemand een idee waar ik daar in Oost-Vlaanderen kan aangeraken?
Ik koop het bij zoomart of Aveve.
Adressen vind je op het internet.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf