Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nee hij zocht het wat groter anders moest hij er 2 hebben Maar even serieus hij is nogal erg aan het puberen :N: en van hier maakt hij ga weg En andere mensen zijn natuurlijk veeeeeel leuker Maar ik vind het dus wel fijn als ik hem op een normale manier weer terug kan roepen.
Hmmm, meer kleine hondjes heb er hier 1 zitten maar die is niet altijd even lief naar andere honden :N:
bianca83 schreef:Nee hij zocht het wat groter anders moest hij er 2 hebben Maar even serieus hij is nogal erg aan het puberen :N: en van hier maakt hij ga weg En andere mensen zijn natuurlijk veeeeeel leuker Maar ik vind het dus wel fijn als ik hem op een normale manier weer terug kan roepen.
Hmmm, meer kleine hondjes heb er hier 1 zitten maar die is niet altijd even lief naar andere honden :N:
Blijft hij dan niet bij een groep honden? Of gaat hij dan ook op avontuur uit?
Zoek stok! schreef:Leuk leuk leuk als jullie allemaal komen! En we kunnen niet concurreren met de zuiderlijke wandeling hoor, zuiderlingen zijn immers veel gezelliger dan wij midden mensen
Of we maken er gewoon 1 grote gezellige wandeling van
Met het beste van 2 kanten
Volgens mij is die wandeling wel heeeeel erg Zuidelijk en dus ver rijden!! Ik rijd niet zo ver op oudjaarsdag, ben lichtelijk bang voor dronkelappen achter het stuur. Stom he.
Op oudjaarsdag bang voor dronkelappen?
Dat je dat 's nachts en de volgende ochtend ben ja, maar overdag?
Volgens mij is die wandeling wel heeeeel erg Zuidelijk en dus ver rijden!! Ik rijd niet zo ver op oudjaarsdag, ben lichtelijk bang voor dronkelappen achter het stuur. Stom he.
Nooit gehoord van borrels op het werk? Ik wel! :N:
bianca83 schreef:Nee hij zocht het wat groter anders moest hij er 2 hebben Maar even serieus hij is nogal erg aan het puberen :N: en van hier maakt hij ga weg En andere mensen zijn natuurlijk veeeeeel leuker Maar ik vind het dus wel fijn als ik hem op een normale manier weer terug kan roepen.
Blijft hij dan niet bij een groep honden? Of gaat hij dan ook op avontuur uit?
Neeeee lieve kleine hondjes
Nou bang dat hij bij de groep weg gaat ben ik niet want dat doet hij dus niet, het lastigste zal dan zijn als we klaar zijn met de wandeling dat Quasar vind dat hij nog niet klaar is
Tamara en Bowie schreef:
Nooit gehoord van borrels op het werk? Ik wel! :N:
Als ik vrij ben kom ik ook met Cleo. Cleo zien we misschien niet want die gaat waarschijnlijk direct in standje 70 km/uur door de Soesterduinen Of ze gaat spelen en daar hoop ik dan maar op. Als ik er om 12 uur nog sta, komt iemand me dan gelukkig nieuwjaar wensen?
MARC_S schreef:Als ik vrij ben kom ik ook met Cleo. Cleo zien we misschien niet want die gaat waarschijnlijk direct in standje 70 km/uur door de Soesterduinen Of ze gaat spelen en daar hoop ik dan maar op. Als ik er om 12 uur nog sta, komt iemand me dan gelukkig nieuwjaar wensen?
We bellen je dan wel even op je gelukkig nieuwjaar te wensen ok?
MARC_S schreef:Als ik vrij ben kom ik ook met Cleo. Cleo zien we misschien niet want die gaat waarschijnlijk direct in standje 70 km/uur door de Soesterduinen Of ze gaat spelen en daar hoop ik dan maar op. Als ik er om 12 uur nog sta, komt iemand me dan gelukkig nieuwjaar wensen?
Misschien gaat Tuana gezellig mee doen, kunnen we samen wachten Tuana vind het leuk om met honden mee te rennen. Meestal kijkt ze na een tijdje van: volgens mij vergeet ik iemand En dan komt ze weer
Hmm klinkt leuk Ga even peilen want s pap en mam doen want ik durf Job niet alleen te laten met dat vuurwerk... Als ze thuis zijn kom ik met de poedels
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Even een overzichtlijstje, tussen haakjes degene die nog niet 100% zeker zijn:
Linda met Bram
Reini met Vegas
Jidde (Wendy) met Tuana (en Nanni)
Toran met Chaya en Kanjer
Stang (Caroline) met Moritz (en Kaya)
Tamara met Bowie
Rob met ???
Jojenny met Cairn Terriër
Marloes, moeder marloes, broer marloes met Moos en Saar
Demi met ..... (nog niet bekend)
(Jacksel)
(Bianca83 met Quasar)
(Lysette met Floor en Benno)
(Clausipaus)
(Inge O)
(Takkie met Joy)
(Starfleet (Anne) met Buffy)
Laatst gewijzigd door Reini op 28 nov 2005 18:29, 9 keer totaal gewijzigd.
31 december is op zaterdag?
Lijkt me erg leuk om mee te gaan, ben vorig jaar ook meegeweest met de oudejaarswandeling.
Helaas kan ik nog niet met 100% zeggen of ik ook kan, maar ik zeg voor 75% dat ik meega met Joy.
Takkie schreef:31 december is op zaterdag?
Lijkt me erg leuk om mee te gaan, ben vorig jaar ook meegeweest met de oudejaarswandeling.
Helaas kan ik nog niet met 100% zeggen of ik ook kan, maar ik zeg voor 75% dat ik meega met Joy.
Even voor de duidelijkheid voor iedereen die meegaat:
Soesterduinen is een losloopgebied en het zal dan ook een onaangelijnde wandeling worden
Ik neem aan dat iedereen voor zichzelf kan bepalen of dat kan met zijn/haar hond