starfleet schreef:Daar heeft ze ook zo motmercedes2803 schreef:
De tip van Angel Eyes zou ik maar eens goed lezen..
Op Partyflock zitten wel aardig wat jonge meiden die ook moeder zijn.![]()
Anne
ik weet niet eens wat en waar het is!
Moderator: moderatorteam
Angel-eyes schreef:mercedes2803 schreef:
Op Partyflock zitten wel aardig wat jonge meiden die ook moeder zijn.
Rob..wat denk je...zou ze de vier resterende dagen nog volmaken?
Ik denk dat ze het wel kan volmaken, als ze zich maar niet gefrustreerd blijft, want het lijkt wel een grote schreeuw om aandacht nu, en dat is jammer want dat hoeft helemaal niet, we zijn juist allemaal zo begripvol naar haar.
milou1986 schreef:starfleet schreef:Daar heeft ze ook zo motmercedes2803 schreef:
Op Partyflock zitten wel aardig wat jonge meiden die ook moeder zijn.![]()
Anne
ik weet niet eens wat en waar het is!
mercedes2803 schreef: Ik geloof dat ik er maar mee ophoudt.
Je vliegt op de kast en zit ondertussen dus alweer uren achter de computer...uren die je ook gezellig in het zwembad kunt liggen met je zoontje...
Dus voor jouw zoontjes bestwil hou ik er voor vandaag maar weer mee op..Ik hoop dat je vanmiddag wat leuks gaat doen met hem in plaats van hier in de verdediging te schieten en ons te vertellen wat we moeten en niet moeten.
Hup meid...jas aan...naar buiten!milou1986 schreef:mijn zoontje is bij zijn vader!mercedes2803 schreef: Ik geloof dat ik er maar mee ophoudt.
Je vliegt op de kast en zit ondertussen dus alweer uren achter de computer...uren die je ook gezellig in het zwembad kunt liggen met je zoontje...
Dus voor jouw zoontjes bestwil hou ik er voor vandaag maar weer mee op..Ik hoop dat je vanmiddag wat leuks gaat doen met hem in plaats van hier in de verdediging te schieten en ons te vertellen wat we moeten en niet moeten.
dat weten jullie niet...
daarom zit ik nu uren achter de pc... anders voel ik me helemaal zo alleen zonder hond, zonder kindje en de katten spelen buiten...
Met een hond ben je eenzaam met de hond Milou en ook nog eens beperkt als je eens met de bus naar een stad wil gaan, eens iets anders zien. Ook als je straks weer gaat werken of leren, het liojkt misschien een oplossing voor nu, maar dat is het niet.milou1986 schreef:
mijn zoontje is bij zijn vader!
dat weten jullie niet...
daarom zit ik nu uren achter de pc... anders voel ik me helemaal zo alleen zonder hond, zonder kindje en de katten spelen buiten...
basil schreef:een hond verandert daar niks aan. met een klein kind zit je hoe dan ook enorm vast. lekker buiten wandelen kan ook zonder hond. en natuurlijk is het met hond leuker, dat zal je mij niet anders horen bewerenmaar die hond is er altijd... ook als je zoontje ziek is, ook als hij op bed ligt en hij toch nog uit moet 's ochtends en 's avonds, en ook als jij straks gaat werken. hoe doe je dat dan?
Als je peutertje uit bed klimt, dan ben je niet snel genoeg. Een baby die lekker slaapt kan je misschien een kwartiertje alleen laten, maar een dreumes of peuter kan zich aardig in de nesten werken.milou1986 schreef:
sochtends en savonds kan de hond gewoon uit... geen probleem... ik heb een (speciale) babyfoon met bereik van 4km, eigenlijk 5 maar je weet maar nooit)
milou1986 schreef:ik loop ook niet zover... ik was savonds 10 minuten onderweg en dan was ik weer thuis...
ik vond het ook altijd eng...
ik heb niet gezecht dt ik 4km loop maar zoveel bereik heeft dat ding!
ik werk niet!Angel-eyes schreef:Je wilt een hond, een labrador of golden....je laat hem in de ochtend voor je werk uit en 's avonds...en dan als je hem uitlaat 10 minuten?? jaaa....jaaaaaa
milou1986 schreef:ik werk niet!Angel-eyes schreef:Je wilt een hond, een labrador of golden....je laat hem in de ochtend voor je werk uit en 's avonds...en dan als je hem uitlaat 10 minuten?? jaaa....jaaaaaa
ik ben de hele dag thuis!!!
als de kleine slaapt savonds dan gaat de hond 10 minuten uit!
sochtends > 15-20minuten! (dan is de kleine erbij)
rond half 1 > een uur, lekker de polder in! (ook als het regent)
rond 5 uur > een minuut of 20
en savonds heel laat nog die 10 minuten!
en als het lekker weer is dan loop ik naar het strand (1 uur heen en 1 uur terug!)
dat kan ik alleen doen met redelijk goed weer i.v.m. de kleine...
het ligt ook aan het weer enzo....
ik ben een keer de hele middag weggeweest... ging ik om 11 uur bepakt weg en was ik om 5 uur terug met een heel stuk minder bagage (eten en drinken was op)
dit was toen ik de hond nog had...
dat zal met de aankomende hond ook weer zijn!
Angel-eyes schreef:milou1986 schreef:ik werk niet!Angel-eyes schreef:Je wilt een hond, een labrador of golden....je laat hem in de ochtend voor je werk uit en 's avonds...en dan als je hem uitlaat 10 minuten?? jaaa....jaaaaaa
en als het lekker weer is dan loop ik naar het strand (1 uur heen en 1 uur terug!)
ik ben een keer de hele middag weggeweest... ging ik om 11 uur bepakt weg en was ik om 5 uur terug met een heel stuk minder bagage (eten en drinken was op)
Ja maar er werd gevraag wat je ging doen als je werk had, je verteld dat je dan in de ochtend en avond kan wandelen met je hond, is allemaal prima, maar dan zeg je dat je 10 minuten met hem/haar gaat wandelen, dat is toch veel te kort, maar goed je hebt het nu beter uitgelegd
milou1986 schreef:Angel-eyes schreef:milou1986 schreef:ik werk niet!Angel-eyes schreef:Je wilt een hond, een labrador of golden....je laat hem in de ochtend voor je werk uit en 's avonds...en dan als je hem uitlaat 10 minuten?? jaaa....jaaaaaa
Ja maar er werd gevraag wat je ging doen als je werk had, je verteld dat je dan in de ochtend en avond kan wandelen met je hond, is allemaal prima, maar dan zeg je dat je 10 minuten met hem/haar gaat wandelen, dat is toch veel te kort, maar goed je hebt het nu beter uitgelegd
voorlopig zal ik nog heeeel wat jaartjes niet werken (ziektewet, kan en mag niet werken) dat heeft z'n rede!
en al zou ik werken dan is het niet zo dat ie alleen savonds laat en sochtends vroeg uitgelaten word hoor!
dus heb ik nu genoeg gezegt?
dan mogen jullie nu mijn leven verder gaan bepalen
basil schreef:oke, geen werk dusdat maakt het iets makkelijker. met de huidige regering zou ik er overigens niet op rekenen dat je voorlopig niet hoeft te werken
milou1986 schreef:basil schreef:oke, geen werk dusdat maakt het iets makkelijker. met de huidige regering zou ik er overigens niet op rekenen dat je voorlopig niet hoeft te werken
ik heb hier in mijn kastje de verklaringen van de dokter, gemeente, en zo'n speciale arts liggen en ik hoef minstens de komende jaren niet te werken! het mag niet! ook al zou ik graag willen (niet wit in ieder geval, zwart weten ze toch niet)
wat ik zwart doe oke dat is mooi meegenomen maar dat doe ik voornamenlijk allemaal thuis...(vouwen e.d. maar nu is het rustig...)
zo nu weten jullie alweer meer......... waarom ga ik er eigenlijk nog op in....
owja om mijn leven zelf te kunnen bepalen! en om uitleg te geven waar jullie eigenlijk niets mee te maken hebben!
maar omdat jullie er verkeerde dingen over zeggen omdat jullie er niets van af weten moet ik wel!
Je kan achter een computer zitten, je kan met een hond wandelen, je kan je kindje verzorgen. Het kan zijn dat je psychisch wat problemen hebt, maar ook daarmee blijf je niet jaren in de ziektewet, maar kom je in WAO en tegenwoordig en ook niet gemakkelijk.milou1986 schreef:
voorlopig zal ik nog heeeel wat jaartjes niet werken (ziektewet, kan en mag niet werken) dat heeft z'n rede!
milou1986 schreef:sorry ik reageer toch weer even!!!!
- zwart werk kan niemand mij op betrappen tenzij ze het me zien doen!
moet je wel de opleiding ervoor hebben!Angel-eyes schreef:milou1986 schreef:sorry ik reageer toch weer even!!!!
En als je het op een openbaar forum zet, echt heel slim ben je niet he?
Je kan alles maar ontwijken, maar feit blijft dat je makkelijk werk kan doen, een kantoorfunctie kan makkelijk zo te zien
milou1986 schreef:moet je wel de opleiding ervoor hebben!Angel-eyes schreef:milou1986 schreef:sorry ik reageer toch weer even!!!!
En als je het op een openbaar forum zet, echt heel slim ben je niet he?
Je kan alles maar ontwijken, maar feit blijft dat je makkelijk werk kan doen, een kantoorfunctie kan makkelijk zo te zien
tegenwoordig heb je zelfs voor vuilnisman een opleiding nodig!
ik heb wel een diploma dierverzorging en een diploma veehouderij....
Het CIW kan bemiddelen en ook een opleiding bekostigen en ook de kinderopvang betalen. Ik heb jaren geleden een omscholing gedaan op die manier met een kind van 15 maanden. Nou kan ik me voorstellen dat kantoorwerk je niet zo aanspreekt, maar er is wel meer te vinden op gebied van honden en paarden. Maar ja, wordt ook allemaal moeilijk met een hond erbij, want kosten voor de opvang van een hond worden niet vergoed.milou1986 schreef:
moet je wel de opleiding ervoor hebben!
starfleet schreef:Het CIW kan bemiddelen en ook een opleiding bekostigen en ook de kinderopvang betalen. Ik heb jaren geleden een omscholing gedaan op die manier met een kind van 15 maanden. Nou kan ik me voorstellen dat kantoorwerk je niet zo aanspreekt, maar er is wel meer te vinden op gebied van honden en paarden. Maar ja, wordt ook allemaal moeilijk met een hond erbij, want kosten voor de opvang van een hond worden niet vergoed.milou1986 schreef:
Je bent nog jong en na een jaartje thuiszitten zal er ook heus nog wel wat te vinden zijn, maar een hond leeft toch echt wel langer dan een jaar en het komt erop neer dat hij zodadelijk weer geherplaatst moet worden, dat kan je op je vingers natellen.
Anne
tjonge jonge...jij snapt de hele context van mijn bericht niet he?!milou1986 schreef:sorry ik reageer toch weer even!!!!
- een hond hebben is niet verboden! (ik ben vrijgesteld voor hondenbelansting, klein inkomen)
- welke alleenstaande ouder met hond moet niet savonds de hond uitlaten??
- het zal allemaal wel... jullie blijven maar speculeren over hoe het bij mij zou gaan... kijk eerst naar je zelf voordat je over een ander oordeelt!
starfleet schreef:Het CIW kan bemiddelen en ook een opleiding bekostigen en ook de kinderopvang betalen. Ik heb jaren geleden een omscholing gedaan op die manier met een kind van 15 maanden. Nou kan ik me voorstellen dat kantoorwerk je niet zo aanspreekt, maar er is wel meer te vinden op gebied van honden en paarden. Maar ja, wordt ook allemaal moeilijk met een hond erbij, want kosten voor de opvang van een hond worden niet vergoed.milou1986 schreef:
Je bent nog jong en na een jaartje thuiszitten zal er ook heus nog wel wat te vinden zijn, maar een hond leeft toch echt wel langer dan een jaar en het komt erop neer dat hij zodadelijk weer geherplaatst moet worden, dat kan je op je vingers natellen.
Anne