Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat zal ik doen?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

starfleet schreef:Wij hebben hier zo'n vervoerskoffertje staan voor de kat als die naar de dierenarts moet, ze zijn op dit moment 7,50 bij onze dierenwinkel, normaal een tientje, zou ze daar niet inwillen. De JR van mijn vriendin lag altijd in zo'n ding.

Ik ken het probleem wel van geen rust kunnen vinden, Buffy heeft dat als pup heel erg gehad. Ze zakte dan door haar pootjes heen en kon alleen echt doorslapen als ik rustig bleef zitten en er niemand binnenkwam. Ze slaapt nu overdag veel meer dan toen ze pup was.

Anne
Ik denk dat ze zo'n vervoerskoffertje erg klein vindt qua ingang, en erg laag zodat ze er misschien niet indurft. Maar voor een tientje kan ik het weleens proberen. Zal eens kijken wat ze hier kosten :ok:

Als pup had ze het in eerste instantie eigenlijk niet zo heel erg, met een maand of 4-5 denk ik kwam dat ze net als Buffy als pup alleen maar door kon slapen als ik stil bleef zitten. Nu is ze dat punt ook voorbij en slaapt ook niet meer als er een kat beweegt of een pluisje op het kleed of een streepje zon :19: Behalve dus half onder de dekens op bed zodat ze die prikkels niet meer ziet.
Ze is nu ziek en slaapt nu wel de hele dag; dat is dus heel raar voor haar doen en geeft ook aan dat ze echt flink ziekig is....
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Moos schreef:
yamie schreef:Afbeelding

en hahaha

Afbeelding
deze heb je ook in eenvis en in een kip, schattig toch ( oke wel 50 euro..)
Ja, hahaha, die bovenste heb ik gehad, durft ze niet in, veeeeel te klein gat :mrgreen:

Die onderste zijn helemaal geweldig, daar loer ik al maanden naar :wink:( die winkel waar jij het plaatje van gekopieerd hebt, zit hier 15 min. rijden vandaan)
Maar ja, 50 euro voor iets wat misschien niet eens zo'n succes is....Daarom wilde ik met een bench beginnen, maar ja, dat schiet nu dus niet op :boos:
Probeer anders eens een oproep op mp met foto erbij ,misschien is er iemand die er ook een heeft gekocht waarbij de kat/hond er niet in wil en heb je hem voor een prikkie.
Ik ben zo aan een prachtige katkrabpaal met huisje gekomen ,splinternieuw ,voor mijn katten :ok:
Djinny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Djinny »

Moos schreef:Dat zei iemand anders inderdaad ook :wink: Alleen ik heb een oranje, en als ik iets een foeilelijke kleur vind :N: :mrgreen:
Een leuk kleedje erover doet wonderen. :wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Djinny schreef:
Moos schreef:Dat zei iemand anders inderdaad ook :wink: Alleen ik heb een oranje, en als ik iets een foeilelijke kleur vind :N: :mrgreen:
Ja, haha, maar dan kan ik net zo goed de bench met kleedje erover laten staan :mrgreen: :wink:
Afbeelding
saffie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door saffie »

Of misschien zo'n canvas bench die je meeneemt op reis. Maar die zal denk ik ook wel aan de prijs zijn
Djinny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Djinny »

Moos schreef:
Djinny schreef:
Ja, haha, maar dan kan ik net zo goed de bench met kleedje erover laten staan :mrgreen: :wink:
Ja, maar daar zitten geen reflectoren op. :pffff:
Afbeelding
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Moos schreef:
Djinny schreef:
Maar van de bench heeft ze schrik?
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
Moos
Zeer actief

~Tine~ schreef:
Moos schreef:
Djinny schreef:
Maar van de bench heeft ze schrik?
Oh, ja, daar heb je een punt inderdaad, beetje dom van mij :denken: :wink:
Afbeelding
Dinges
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dinges »

Misschien een mandje of kussen in een hoek, met een hoge stoel o.i.d. er overheen gezet? Een deken erover en dan kun je in ieder geval proberen of het holletje-idee Saar aanstaat. Is geen gezicht misschien, maar wel goedkoop. :wink:
Moos
Zeer actief

Dinges schreef:Misschien een mandje of kussen in een hoek, met een hoge stoel o.i.d. er overheen gezet? Een deken erover en dan kun je in ieder geval proberen of het holletje-idee Saar aanstaat. Is geen gezicht misschien, maar wel goedkoop. :wink:
Da's ook wel een goede, gaan we proberen :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”