Ik denk dat ze zo'n vervoerskoffertje erg klein vindt qua ingang, en erg laag zodat ze er misschien niet indurft. Maar voor een tientje kan ik het weleens proberen. Zal eens kijken wat ze hier kostenstarfleet schreef:Wij hebben hier zo'n vervoerskoffertje staan voor de kat als die naar de dierenarts moet, ze zijn op dit moment 7,50 bij onze dierenwinkel, normaal een tientje, zou ze daar niet inwillen. De JR van mijn vriendin lag altijd in zo'n ding.
Ik ken het probleem wel van geen rust kunnen vinden, Buffy heeft dat als pup heel erg gehad. Ze zakte dan door haar pootjes heen en kon alleen echt doorslapen als ik rustig bleef zitten en er niemand binnenkwam. Ze slaapt nu overdag veel meer dan toen ze pup was.
Anne
Als pup had ze het in eerste instantie eigenlijk niet zo heel erg, met een maand of 4-5 denk ik kwam dat ze net als Buffy als pup alleen maar door kon slapen als ik stil bleef zitten. Nu is ze dat punt ook voorbij en slaapt ook niet meer als er een kat beweegt of een pluisje op het kleed of een streepje zon
Ze is nu ziek en slaapt nu wel de hele dag; dat is dus heel raar voor haar doen en geeft ook aan dat ze echt flink ziekig is....