1 uur is prima.

Moderator: moderatorteam
Het is 9 april geworden.Bayo schreef:Ik ben het even kwijt, is 26 maart de nieuwe datum of loop ik achter?
Ik kan me afmelden natuurlijk. Kunnen we kijken hoe de reacties dan zijn (loop ik stiekum gewoon parallel aan jullie, maar dan op het ruiterpad ofzoM@ri@nne schreef:Doe ik.Marion. schreef:Met mij loop je in elk gevalM@ri@nne schreef:Loop ik zondag alleen met Marion of komen er nog meer?![]()
Misschien even de datum in de titel zetten? Of zijn wij zo afschrikwekkend![]()
En ik ben toc alles behalve afschrikwekkend?![]()
Tsss het ligt vast aan jou.
Hoe laat zou jij kunnen?Belle schreef:Hoe laat gaan jullie wandelen? Ondanks jullie afschrikwekkendheid durf ik best mee, maar ik heb 's morgens training met Catootje en ben pas rond 13.00 u. terug in Nijmegen.
Oh, ik zie het al, jullie gaan om 13.00u. Dat ga ik niet redden. Jammer, misschien een andere keer.
Wil iedereen die meegaat even aangeven of 2 uur ook goed is?Belle schreef:Ik ben ongeveer om een uur terug in Nijmegen (Dukenburg), dan installeer ik Catootje thuis en kan met Belle naar Berg en Dal rijden (Catootje gaat sowieso niet mee dan, want die is veel te moe van de cursus). Twee uur zou moeten lukken.
Shit, daar ga ik met mijn grote mond, moet ik ook nog een meitoxine enting gaan halen voor zondag, i.v.m. die gevaarlijke goldens die meegaan
Op zondag is het daar altijd erg druk met honden dus misschien is dat voor Sam niet handig.massam schreef:daar ben ik bij sam niet bang voor... maar wel voor elke andere reu en elke andere teef die denkt interessant te doen (bijna elke hond dus...) na een 20 minuten lopen gaat het meestal wel, maar het risico is te groot...M@ri@nne schreef:Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe Tico op een pup reageert.
nope, met sam wordt op zondag zowiezo minder gewandeld want dan is het ineens overal druk...M@ri@nne schreef:Op zondag is het daar altijd erg druk met honden dus misschien is dat voor Sam niet handig.massam schreef:daar ben ik bij sam niet bang voor... maar wel voor elke andere reu en elke andere teef die denkt interessant te doen (bijna elke hond dus...) na een 20 minuten lopen gaat het meestal wel, maar het risico is te groot...M@ri@nne schreef:Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe Tico op een pup reageert.
Wel jammer.massam schreef:nope, met sam wordt op zondag zowiezo minder gewandeld want dan is het ineens overal druk...M@ri@nne schreef:Op zondag is het daar altijd erg druk met honden dus misschien is dat voor Sam niet handig.massam schreef:daar ben ik bij sam niet bang voor... maar wel voor elke andere reu en elke andere teef die denkt interessant te doen (bijna elke hond dus...) na een 20 minuten lopen gaat het meestal wel, maar het risico is te groot...M@ri@nne schreef:Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe Tico op een pup reageert.