Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

teken tangetjes ???

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

mitmig schreef: Dit jaar valt het hier gelukkig mee (klop af), maar vorige jaar zaten we hier iedere dagen uren de honden na te kijken en dat leverde tientallen teken op! Dan zou ik ze dus in een alcoholbad moeten stoppen, want het is niet te doen om al die wonden te desinfecteren.
Nou dit jaar valt het hier helemaal niet mee.....

Drie van de vijf hebben er al een gehad (en gelukkig was ik er snel bij volgens mij)

En net heb ik er nog een van Pancho afgeveegd..... Die wou een gratis lift denk ik.....
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Ella46
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ella46 »

ik heb zo een tekentangetje, zo een plastic ding. heb hem nog nooit gebruikt dus moet toch maar eens kijken hoe dat werkt. en hoe werkt zo een lasso?
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik heb de plastic tangetjes. Ongeveer overal in huis ligt er één binnen handbereik: op mijn nachtkastje, naast het bad, op de lage tafel in de kamer, in mijn jaszakken.... eigenlijk overal waar gekroeld wordt. Heb ik er geen binnen handbereik, dan doe ik het zonder. Een ontdekte teek moet er bij mij wel gelijk uit. Verder geen moeilijk gedoe met ontsmetten ofzo, dan blijf ik de hele dag mijn honden ontsmetten :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”