Is je Rottweiler overleden?Ladydog schreef:Wie ben je dan wel om te oordelen? Je kan zoveel lezen,maar heb zelf GEEN honden,dus..........malinois schreef:wat een vaag gezeik zeg... Ladydog vertel wat je dwars zit of anders
...
ik wist dat ik het eerder gelezen had zo'n dwaze aanval en verder niks alleen maar blabla... september vorig jaar idd... ga lekker ergens anders zeiken ofzo... raar mens!![]()
Overigens Ragverp: gefeliciteerd!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IPO II voor beertje
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
geef antwoord of lul niet klaar! en wie heeft er geen honden? ikke?Ladydog schreef:Wie ben je dan wel om te oordelen? Je kan zoveel lezen,maar heb zelf GEEN honden,dus..........malinois schreef:wat een vaag gezeik zeg... Ladydog vertel wat je dwars zit of anders
...
ik wist dat ik het eerder gelezen had zo'n dwaze aanval en verder niks alleen maar blabla... september vorig jaar idd... ga lekker ergens anders zeiken ofzo... raar mens!![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja, vervelend dan werkt het tokkie filter van het forum ook niet. Maar als je zo'n last hebt van je verschillende persoonlijkheden moet je misschien wel hulp zoekenLadydog schreef:Jullie doen en denken maar.Ik weet beter en je moet toch een mailadres invullen en dat heeft NIETS met een andere gebruiker te maken die hierop inlogt!!!!!!!!

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Rataplan schreef:Ja, vervelend dan werkt het tokkie filter van het forum ook niet. Maar als je zo'n last hebt van je verschillende persoonlijkheden moet je misschien wel hulp zoekenLadydog schreef:Jullie doen en denken maar.Ik weet beter en je moet toch een mailadres invullen en dat heeft NIETS met een andere gebruiker te maken die hierop inlogt!!!!!!!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
IK heb zelf geen honden!Stang schreef:Is je Rottweiler overleden?Ladydog schreef:Wie ben je dan wel om te oordelen? Je kan zoveel lezen,maar heb zelf GEEN honden,dus..........malinois schreef:wat een vaag gezeik zeg... Ladydog vertel wat je dwars zit of anders
...
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Ladydog schreef:IK heb zelf geen honden!Stang schreef:Is je Rottweiler overleden?Ladydog schreef:Wie ben je dan wel om te oordelen? Je kan zoveel lezen,maar heb zelf GEEN honden,dus..........malinois schreef:wat een vaag gezeik zeg... Ladydog vertel wat je dwars zit of anders
...
Dat is dan je alter ego ?Ladydog schreef:zelf heb ik 4 teven,twee rottie's en 2 bordeauxdoggen van diverse leeftijden en er is nog nooit een probleem geweest tussen de 4 lady's.begin volgend jaar komt er nog een bd pup(teefje bij)

Die zijn van een kennis van mij! Zelf ben ik helaas allergisch voor honden,katten en kleine huisdieren.Maar ik snap al die drukte niet als iemand anders onder andermans naam hier een kijkle wil nemen?Ragverp schreef:Ladydog schreef:IK heb zelf geen honden!Stang schreef:Is je Rottweiler overleden?Ladydog schreef: Wie ben je dan wel om te oordelen? Je kan zoveel lezen,maar heb zelf GEEN honden,dus..........Dat is dan je alter ego ?Ladydog schreef:zelf heb ik 4 teven,twee rottie's en 2 bordeauxdoggen van diverse leeftijden en er is nog nooit een probleem geweest tussen de 4 lady's.begin volgend jaar komt er nog een bd pup(teefje bij)
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hier in Amersfoort zouden ze zeggen dat je rijp bent voor Zon en Schild....Ladydog schreef:Die zijn van een kennis van mij! Zelf ben ik helaas allergisch voor honden,katten en kleine huisdieren.Maar ik snap al die drukte niet als iemand anders onder andermans naam hier een kijkle wil nemen?Ragverp schreef:Ladydog schreef:IK heb zelf geen honden!Stang schreef: Is je Rottweiler overleden?Dat is dan je alter ego ?Ladydog schreef:zelf heb ik 4 teven,twee rottie's en 2 bordeauxdoggen van diverse leeftijden en er is nog nooit een probleem geweest tussen de 4 lady's.begin volgend jaar komt er nog een bd pup(teefje bij)
Enne Ragverp alsnog gefeliciteerd!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tuurlijkLadydog schreef:Die zijn van een kennis van mij! Zelf ben ik helaas allergisch voor honden,katten en kleine huisdieren.Maar ik snap al die drukte niet als iemand anders onder andermans naam hier een kijkle wil nemen?Ragverp schreef:Ladydog schreef:IK heb zelf geen honden!Stang schreef: Is je Rottweiler overleden?Dat is dan je alter ego ?Ladydog schreef:zelf heb ik 4 teven,twee rottie's en 2 bordeauxdoggen van diverse leeftijden en er is nog nooit een probleem geweest tussen de 4 lady's.begin volgend jaar komt er nog een bd pup(teefje bij)

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zal wel heel raar zijn als er heel veel Ladydogs zijn maar eet je die hondenbrokjes zelf van Royal Canin?Ladydog schreef:Die zijn van een kennis van mij! Zelf ben ik helaas allergisch voor honden,katten en kleine huisdieren.Maar ik snap al die drukte niet als iemand anders onder andermans naam hier een kijkle wil nemen?Ragverp schreef:Ladydog schreef:IK heb zelf geen honden!Stang schreef: Is je Rottweiler overleden?Dat is dan je alter ego ?Ladydog schreef:zelf heb ik 4 teven,twee rottie's en 2 bordeauxdoggen van diverse leeftijden en er is nog nooit een probleem geweest tussen de 4 lady's.begin volgend jaar komt er nog een bd pup(teefje bij)
http://www.doggy.net/phpbb2/search.php? ... 8d2ca86f7f

- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
malinois schreef:zal wel heel raar zijn als er heel veel Ladydogs zijn maar eet je die hondenbrokjes zelf van Royal Canin?Ladydog schreef:Die zijn van een kennis van mij! Zelf ben ik helaas allergisch voor honden,katten en kleine huisdieren.Maar ik snap al die drukte niet als iemand anders onder andermans naam hier een kijkle wil nemen?Ragverp schreef:Ladydog schreef: IK heb zelf geen honden!Dat is dan je alter ego ?Ladydog schreef:zelf heb ik 4 teven,twee rottie's en 2 bordeauxdoggen van diverse leeftijden en er is nog nooit een probleem geweest tussen de 4 lady's.begin volgend jaar komt er nog een bd pup(teefje bij)
http://www.doggy.net/phpbb2/search.php? ... 8d2ca86f7f
Aan het taalgebruik en de zinsopbouw te zien is dit iemand anders ..