Ja,dat weet hij.mercedes2803 schreef:
Marie Jose...heb je aangegeven datje graag vrij wilt? Hopen dat je baas daar rekening mee houdt

Moderator: moderatorteam
He! Heb je je berichtje nou aangepast voor mijYoup schreef:Deze afstand is voor ons ook goed te doenLijkt me leuk om een keer te wandelen met een groep.
Een paar weken geleden zijn we met een groep Cane Corso's en Diesel wezen wandelen. Dat ging erg goed. Vanochtend gewandeld met Carmen en Basco en Kira, dat ging ook heel erg goed![]()
Ik zal Ralf even vragen of hij nog geen andere plannen voor die dag heeft.
Misschien wil mijn zusje ook wel mee met haar CC teef van bijna 10 maanden.
Voor Hilje: Diesel richt zich voornamelijk op de honden waarmee hij kan racen en spelen. Misschien dat hij Rimpel wel af en toe opzoekt, maar ik denk niet dat hij zich op zal dringen.
Euhm....morgenZoek stok! schreef:Ik heb m'n ouders nog niet te pakken gekregen. Maarreuh...ik wil wel heel graag dat Marie Jose komt! Is dat al bekend?mercedes2803 schreef: Linda, jou heb ik maar bij zeker gezet![]()
Dan wacht ik het even af. Stomme baasMarie-José schreef:Euhm....morgenZoek stok! schreef:Ik heb m'n ouders nog niet te pakken gekregen. Maarreuh...ik wil wel heel graag dat Marie Jose komt! Is dat al bekend?mercedes2803 schreef: Linda, jou heb ik maar bij zeker gezet![]()
...bedrijfsleider heeft me morgen beloofd antwoord te zullen geven.
Whahaaaa...ramp hè...eerst vrij ..toen werken...toen vrij .....nu misschien weer werken.....
Ik kan hier zó slecht tegen!![]()
Als ik vrij ben ..gaan we het gezellig maken!![]()
Misschien dan even privé met Marie-José een wandeling afspreken? Beetje lullig om zo duidelijk jouw wel/niet aanwezigheid af te laten hangen van 1 persoon. De rest doet je geen reet dusZoek stok! schreef:Dan wacht ik het even af. Stomme baas
Dat staat toch helemaal nergens,Marion. Dat de rest haar geen 'reet' doet?Marion. schreef:Misschien dan even privé met Marie-José een wandeling afspreken? Beetje lullig om zo duidelijk jouw wel/niet aanwezigheid af te laten hangen van 1 persoon. De rest doet je geen reet dusZoek stok! schreef:Dan wacht ik het even af. Stomme baas![]()
Nee, dat staat nergens. Maar dat destilleer ik uit haar woorden. Ze laat à lles afhangen van of jij mee kunt of niet. Als jij geen vrij hebt, gaat ze niet mee. Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet leuk klinken naar de andere wandelaars. En zeker al niet richting organisatorMarie-José schreef:Dat staat toch helemaal nergens,Marion. Dat de rest haar geen 'reet' doet?Marion. schreef:Misschien dan even privé met Marie-José een wandeling afspreken? Beetje lullig om zo duidelijk jouw wel/niet aanwezigheid af te laten hangen van 1 persoon. De rest doet je geen reet dusZoek stok! schreef:Dan wacht ik het even af. Stomme baas![]()
Mijn echte naam is Kimmercedes2803 schreef:lijstje![]()
Hilje (mercedes2803) met Rimpel
Elly (Elmar) met camera
Youp (jouw echte naam?) met Diesel
Zaira (jouw echte naam?) met ? je papilon hondjes?
Linda (zoek stok) met Bram
misschien/zeker![]()
Saskia en vriend (nou weet ik NOG zijn naam niet) met Saffie
Marie Jose met Dusty, Maxi en Bas
Klopt dit nog op deze manier?
Saskia, weet je al meer?
Linda, jou heb ik maar bij zeker gezet![]()
Je komt toch deze kant op voor je ouders geloof ik he?
Ik denk niet dat Hilje dit vervelend vind (heb Hilje nog niet gehoord in ieder geval :N:Marion. schreef:Nee, dat staat nergens. Maar dat destilleer ik uit haar woorden. Ze laat à lles afhangen van of jij mee kunt of niet. Als jij geen vrij hebt, gaat ze niet mee. Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet leuk klinken naar de andere wandelaars. En zeker al niet richting organisatorMarie-José schreef:Dat staat toch helemaal nergens,Marion. Dat de rest haar geen 'reet' doet?Marion. schreef:Misschien dan even privé met Marie-José een wandeling afspreken? Beetje lullig om zo duidelijk jouw wel/niet aanwezigheid af te laten hangen van 1 persoon. De rest doet je geen reet dusZoek stok! schreef:Dan wacht ik het even af. Stomme baas![]()
zaira schreef:Mij maakt het niet uit waar we gaan wandelen het is allemaal niet ver bij mij vandaan.
Er gaat bij mij 1 Papillon mee 1 Engelse cocker en de andere 2 zijn van mijn moeder en dat zijn Cane Corso pups.