Teckelgek schreef:Benji&Brenda schreef:janus-powerrr schreef:Teckelgek schreef:
Zou je wel komen als we naar Groeneveld zouden gaan?
@Yvette: een tijd hebben we nog niet afgesproken. Hoe laat zou jij kunnen?
Is het zand echt zo rul dan in de soesterduinen?
Ik ben er nog nooit geweest, maar is het wel verantwoord wandelen daar voor een hyperdepieper labrador van 7 maand? ( ivm overbelasting ed.)
Yvette, wandel maar gezellig mee hoor, vind janus wel leuk!

Je zou eventueel ook door het bos kunnen lopen, dus om dat rulle zand heen, er is ook een route met paaltjes dus dat moet lukken

Is dat zo
Waar start die dan? Ik vertrek altijd bij het grote parkeerterrein.
Heb je je nooit afgevraagd waar die gele en blauwe paaltjes voor zijn dan
Naja okay als je midden over de duinen loopt zie je die ook niet
Maar er zijn dus 2 routes die om de duinen heen gaan, af en toe zie je wel een stukje duin en je kan natuurlijk altijd even bij zo'n stuk duin stoppen maar het is dus verder gewoon bospad.
De routes starten bij de kleinere parkeerplaats, maar ik zet mijn auto ook altijd op de grote parkeerplaats neer hoor.
Als je bij dat gebouw staat waar je drinken kan kopen etc. dan loop je richting het waterkraantje voor honden. Daar loop je dan rechts langs en daar zie je al af en toe een paaltje. Volg die dan (ik geloof dat je daar blauwe paaltjes ziet). Het is maar een klein stukje (laatste deel fietspad dus even op de honden letten) en dan sta je op de andere parkeerplaats. Even de parkeerplaats oversteken en tadaaa daar staat het beginbord van de route. Blauw is 5 km geloof ik en geel 3,5?
Hoop dat het een beetje duidelijk is