Ik heb nog wel een hele leuke foto van haar, zal hem er vanavond wel bijzettenTeckelgek schreef:Dat is niet om te lachen hoor. Hij is gewoon doodeng :N:bianca83 schreef:Ja kloptjanus-powerrr schreef:Bianca, gizmo is die kleine chihuahua he??

Moderator: moderatorteam
Dan moet ik nog even bedenken of janus en ik komen..bianca83 schreef:Ja kloptjanus-powerrr schreef:Bianca, gizmo is die kleine chihuahua he??
Carmen, ik heb een Angel rondlopen, die Gizmo ook al kent. Is ook goed gegaan. Gizmo is ook samen met Q wezen wandelen, ging ook goed.janus-powerrr schreef:Dan moet ik nog even bedenken of janus en ik komen..bianca83 schreef:Ja kloptjanus-powerrr schreef:Bianca, gizmo is die kleine chihuahua he??
Janus is erg enthousiast in spel met kleine hondjes ( he arianne :N:)
Daarbij doen kleine hondjes regelmatig koprol/salto.
Maar als er ook leuke groter honden komen waar janus mee kan spelen dan zal hij de kleintjes wel met rust laten.
Dus ik wacht eerst even af of er speelse grotere honden komen![]()
Wat een gizmo met gebroken ruggetje is niet grappig
Ik neem Quasar niet mee dus voor mij is het geen probleem. De enigste reuen zijn volgens mij Janus en Jagger. Ja en Quincy maar die maakt het allemaal niets uitAimee schreef:wij hebben die Zaterdag wel Hondentraining met Ben....
Dus ben aangewezen op mijn moeder![]()
Jullie horen het nog!
Ben is trouwens niet heel sociaal tegenover dominante reuen..
en Ben kan niet los.dus als dat een probleem is, dan hoor ik dat graag.![]()
gr Aimee
Janus is geen dominante reu, kan soms wel opdringerig zijnbianca83 schreef:Ik neem Quasar niet mee dus voor mij is het geen probleem. De enigste reuen zijn volgens mij Janus en Jagger. Ja en Quincy maar die maakt het allemaal niets uitAimee schreef:wij hebben die Zaterdag wel Hondentraining met Ben....
Jullie horen het nog!
gr Aimee
janus-powerrr schreef:Janus is geen dominante reu, kan soms wel opdringerig zijnbianca83 schreef:Ik neem Quasar niet mee dus voor mij is het geen probleem. De enigste reuen zijn volgens mij Janus en Jagger. Ja en Quincy maar die maakt het allemaal niets uitAimee schreef:wij hebben die Zaterdag wel Hondentraining met Ben....
Jullie horen het nog!
gr Aimee![]()
Hij heeft nu 2 keer op zijn donder gekregen van reuen omdat meneer te veel wou snuffelen.
Hierop komt hij netjes bij mij en laat de reu verder met rust.
Dus als Ben Janus niet meteen dood bijt, gaat het vast wel goed![]()
Maar quasar is ook echt gebeten toch??bianca83 schreef:Nou bijten zal ze niet doen hoor, mag ze ook nietToch he, kijk er wel mee uit met dat bijten, Quasar is toen hij nog pup was ook vaak gebeten door bepaalde honden en hij moet daar nu echt niets meer van hebben
.
Als de regen niet met bakken uit de lucht komt vallen gaan Janoezel en ik ook meebianca83 schreef:Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, 1 uur doen?
Ga je nu zeker mee?
Nou als het hard regent ga ik ook niet hoor, dan krijg ik die 2 hondjes toch niet meejanus-powerrr schreef:Als de regen niet met bakken uit de lucht komt vallen gaan Janoezel en ik ook meebianca83 schreef:Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, 1 uur doen?
Ga je nu zeker mee?![]()
![]()
Is de duinen veel verder rijden dan waar ik laatst ben geweest??
( baarn ofzo was dat )
1 uur vind ik wel prima hoor, dan ben ik ook nog een beetje optijd weer thuis en kan ik iig weer eens een keer met mijn aanstaande eten
Janus vind wandelen in de regen helemaal het einde, dus die wil wel graag gaan als het regent.bianca83 schreef:Nou als het hard regent ga ik ook niet hoor, dan krijg ik die 2 hondjes toch niet meejanus-powerrr schreef:Als de regen niet met bakken uit de lucht komt vallen gaan Janoezel en ik ook meebianca83 schreef:Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, 1 uur doen?
Ga je nu zeker mee?![]()
![]()
Is de duinen veel verder rijden dan waar ik laatst ben geweest??
( baarn ofzo was dat )
1 uur vind ik wel prima hoor, dan ben ik ook nog een beetje optijd weer thuis en kan ik iig weer eens een keer met mijn aanstaande eten![]()
Jij komt vanaf Enschede he? Volgens mij is Baarn voor jou dan iets dichterbij maar dat scheelt echt niet veel
Nee het is de laatste tijd heel erg aan het minderen, gaat goed met het ventjejanus-powerrr schreef:Aimee, valt Ben niet uit naar andere reuen als hij aan de lijn zit??