Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik denk dat het handiger is als jij gewoon een datum prikt. Maar ik wil ook wel roepen, hoor. Ik spreek het liefst op een zaterdag af en kan dan na 25 oktober pas weer...
Volgende week zondag? (bij goed weer dan, ik hou niet van 200 km rijden om een paar uur in de regen te lopen)
Ik denk trouwens dat we op deze manier 10 verschillende voorkeursdatums gaan krijgen...........ben benieuwd.
kiki78 schreef:wie kan er zondag 1 oktober rond 10 uur? waar gaan we verzamelen?
Wordt er eindelijk een datum genoemd............ kan ik niet!
Felix, het lijkt me het handigste als je zelf 2 of 3 data noemt en dan kijken welke datum de voorkeur heeft bij de anderen.
Ik wil wel wat noemen hoor, maar ik kan pas op zondag 22ste of 29ste weer
johan schreef:Volgende week zondag? (bij goed weer dan, ik hou niet van 200 km rijden om een paar uur in de regen te lopen)
Ik denk trouwens dat we op deze manier 10 verschillende voorkeursdatums gaan krijgen...........ben benieuwd.
Dat denk ik ook, maar goed. Op zondag kan ik in elk geval niet.
Felix schreef:Laika is net gesterliseert, dus 1 oktober is me net ffkes te kort dag
Hoi,
Eerlijk gezegd, verbaas ik me wel een beetje over jouw reacties in dit topic. Jij opent 3 september een topic met de vraag wie er mee wil wandelen bij Kootwijk. Vervolgens vraag jij wanneer er een datum geprikt wordt?! (Ik vind het gebruikelijker dat degene die de oproep doet een datum prikt.) Dat wordt er een datum geprikt en dan blijk jij niet mee te kunnen, omdat je hond net gestereliseerd is!?
Felix schreef:Laika is net gesterliseert, dus 1 oktober is me net ffkes te kort dag
Hoi,
Eerlijk gezegd, verbaas ik me wel een beetje over jouw reacties in dit topic. Jij opent 3 september een topic met de vraag wie er mee wil wandelen bij Kootwijk. Vervolgens vraag jij wanneer er een datum geprikt wordt?! (Ik vind het gebruikelijker dat degene die de oproep doet een datum prikt.) Dat wordt er een datum geprikt en dan blijk jij niet mee te kunnen, omdat je hond net gestereliseerd is!?
Tsja, ze is net gesterliseert ja ... is het dan zo raar dat je dan niet mee gaat lopen
En de in post 1 genoemde gebied, daar ben ik ieder weekend haast wel te vindtn
Felix schreef:Tsja, ze is net gesterliseert ja ... is het dan zo raar dat je dan niet mee gaat lopen
En de in post 1 genoemde gebied, daar ben ik ieder weekend haast wel te vindtn
Nee, het is helemaal niet raar dat je met een net gecastreerde hond niet gaat wandelen. Maar op 22 september vraag je nog of we een keer zullen gaan wandelen met z'n allen en dan prikt iemand anders maar een datum en dan laat jij ineens weten dat je helemaal niet kunt. Op mij komt dat een beetje bijzonder over, maar dat kan ook aan mij liggen, hoor.
Wat mij betreft ligt het niet aan jou Karen.
Felix, noem nou een paar data die jou uitkomen, jij als initiator van deze wandeling. Dit topic begint een langzame dood te sterven als je met niks komt en alleen reageert op een suggestie met 'ik kan niet' zonder zelf met iets te komen.