Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chira vecht voor haar leven, ze heeft het gehaald!!!
Moderator: moderatorteam
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Zenda
- Zeer actief
-
nance
- Erelid
- MC65
- Zeer actief
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Het wijfie is er nog niet, ze is nog steeds erg stil eet niet goed en ik moet echt alle zeilen bijzetten om haar aan het eten te krijgen maar ze mag bijna niets meer, ik heb nu van die blikken nierdieet en die doe ik dan maar door haar brokjes en dan gaat het nog met lange tanden. Ligt met regelmaat te bibberen.
Ik heb mijn meisje nog niet terug en ik hoop dat ze wel weer de oude wordt, zo stil is eng.. ze zal zelf ook best "geschrokken" zijn? het zal allemaal heel veel indruk op haar gemaakt hebben dus even kijken hoe ze verder gaat maar ik ben nog niet gerust.
Ik heb mijn meisje nog niet terug en ik hoop dat ze wel weer de oude wordt, zo stil is eng.. ze zal zelf ook best "geschrokken" zijn? het zal allemaal heel veel indruk op haar gemaakt hebben dus even kijken hoe ze verder gaat maar ik ben nog niet gerust.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Addy
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Misschien ook af en toe toedekken(of warme waterfles leggen)...ze is veel energie kwijtgeraakt met de shock toestand...en is nog niet de oude...misschien kan ze de temperatuur van haar lichaam nog niet goed regelen...
En anders is het een bibber van de emotie en voorbije stress.
In beide gevallen doet een zacht dekentje wonderen voor geest en lichaam !
Succes bij het verdere herstel !
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- cloris
- Zeer actief
Ja dat is ook waar hoor, maar ben zelf ook nog wat ongerust....Addy schreef:Ze is natuurlijk ook vreselijk ziek geweest en dat heeft tijd nodig om te herstellen Cloor, ik hoop dat ze weer heel snel de oude wordt
Een dekentje gooit ze direct van zich af, ik had haar gister ook een beetje toegedekt maar no-way, dat moet er direct afGipsy schreef:Misschien ook af en toe toedekken(of warme waterfles leggen)...ze is veel energie kwijtgeraakt met de shock toestand...en is nog niet de oude...misschien kan ze de temperatuur van haar lichaam nog niet goed regelen...
Ze bibbert denk ik ook meer van de hele gebeurtenis dan van de kou, al is ze wel afgevallen maar eten doet ze heel lastig op het moment.

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- boemerang
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Haar lichaam en geest hebben een flinke opdonder gehad en ze zal daar nog van moeten herstellen. Knuffel voor jullie en ik duim gewoon nog door

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- *Linda*
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat de waardes gezakt zijn is natuurlijk geweldig nieuws, ik kan me voorstellen dat je nog niet helemaal de vlag uit durft te hangen nu ze nog niet helemaal de oude lijkt te zijn. Dat zal ongetwijfeld met de shock en de klap die ze toch door alles gehad heeft te maken hebben.
Hopelijk herstelt dat zich ook binnen korte tijd, zodat je je helemaal geen zorgen meer hoeft te maken over je prinsesje.
Beterschap!
Hopelijk herstelt dat zich ook binnen korte tijd, zodat je je helemaal geen zorgen meer hoeft te maken over je prinsesje.
Beterschap!
- Zoie
- Zeer actief
heeft ze geen koorts ? Kan me goed voorstellen dat je je nog ongerust maakt. Dat ze heel snel weer op mag knappencloris schreef:[
Een dekentje gooit ze direct van zich af, ik had haar gister ook een beetje toegedekt maar no-way, dat moet er direct af![]()
Ze bibbert denk ik ook meer van de hele gebeurtenis dan van de kou, al is ze wel afgevallen maar eten doet ze heel lastig op het moment.

- cloris
- Zeer actief
Nee koorts heeft ze niet, ze eet zo slecht.. 2 happen en dan loopt ze weer weg, heb nu in overleg met mijn d.a. besloten haar weer gewoon terug te zetten op haar eigen eten omdat het zo niet langer gaat, bij niet eten gaat ze er ook aan onderdoor..
Edit; ze wordt er doodongelukkig van, zo kijkt en gedraagt ze zich ook.. tja een hondje wat altijd vlees heeft gegeten nu ineens op nierdieet is ook niet de slimste keuze maar ik moet wat.. ik weet echt niet meer wat ik nou wel of niet kan en mag voeren
Edit; ze wordt er doodongelukkig van, zo kijkt en gedraagt ze zich ook.. tja een hondje wat altijd vlees heeft gegeten nu ineens op nierdieet is ook niet de slimste keuze maar ik moet wat.. ik weet echt niet meer wat ik nou wel of niet kan en mag voeren

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Cindy de Wolf
- Zeer actief
Carnibest en Bandit hebben een nierdieet. Krijgt ze toch vlees binnen. Je kan ook een eigen nierdieet op basis van barf zelf samen stellen. Iemand op barfplaats doet dat ook.cloris schreef:Nee koorts heeft ze niet, ze eet zo slecht.. 2 happen en dan loopt ze weer weg, heb nu in overleg met mijn d.a. besloten haar weer gewoon terug te zetten op haar eigen eten omdat het zo niet langer gaat, bij niet eten gaat ze er ook aan onderdoor..
- cloris
- Zeer actief
Ik ga eens kijken bij cb en bandit, zelf samenstellen doe ik niet (meer) daarvoor lust zij TE weinig en ik ben als de dood dat ik iets teveel of tekort geef ergens van, dat risico wil ik nu echt niet nemenCindy de Wolf schreef:
Carnibest en Bandit hebben een nierdieet. Krijgt ze toch vlees binnen. Je kan ook een eigen nierdieet op basis van barf zelf samen stellen. Iemand op barfplaats doet dat ook.

-
Cindy de Wolf
- Zeer actief
Dan zou ik lekker op safe gaan en kiezen voor een kvv. Als je in de buurt van Den Haag woont kan ik je Bandit zo'n 40% goedkoper leveren.cloris schreef:Ik ga eens kijken bij cb en bandit, zelf samenstellen doe ik niet (meer) daarvoor lust zij TE weinig en ik ben als de dood dat ik iets teveel of tekort geef ergens van, dat risico wil ik nu echt niet nemenCindy de Wolf schreef:
Carnibest en Bandit hebben een nierdieet. Krijgt ze toch vlees binnen. Je kan ook een eigen nierdieet op basis van barf zelf samen stellen. Iemand op barfplaats doet dat ook..
- cloris
- Zeer actief
Cindy de Wolf schreef:Dan zou ik lekker op safe gaan en kiezen voor een kvv. Als je in de buurt van Den Haag woont kan ik je Bandit zo'n 40% goedkoper leveren.cloris schreef:Ik ga eens kijken bij cb en bandit, zelf samenstellen doe ik niet (meer) daarvoor lust zij TE weinig en ik ben als de dood dat ik iets teveel of tekort geef ergens van, dat risico wil ik nu echt niet nemenCindy de Wolf schreef:
Carnibest en Bandit hebben een nierdieet. Krijgt ze toch vlees binnen. Je kan ook een eigen nierdieet op basis van barf zelf samen stellen. Iemand op barfplaats doet dat ook..

- Rossi
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- MC65
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
Ja het gaat, ik kan vanmiddag een paar bakjes van die Bandit dieet ophalen, eerst maar eens kijken of ze dat lust voor ik 10 kilo aanschaf.,
Verder kreeg ik de tip om vet spiervlees en pens te geven, niet compleet maar dat maakt nu even niet uit als ze maar eet.
Daar ga ik die Bandit maar een beetje mee afwisselen want prinses Chira eet niet graag lang hetzelfde
Dinsdagavond maakte ze mij echt een beetje blij, ze lag te kwispelen en vroeg weer ouderwets om aandacht, ik zag weer een sprankeltje levenslust bij haar
Verder kreeg ik de tip om vet spiervlees en pens te geven, niet compleet maar dat maakt nu even niet uit als ze maar eet.
Daar ga ik die Bandit maar een beetje mee afwisselen want prinses Chira eet niet graag lang hetzelfde
Dinsdagavond maakte ze mij echt een beetje blij, ze lag te kwispelen en vroeg weer ouderwets om aandacht, ik zag weer een sprankeltje levenslust bij haar