ow okeJaap* schreef:malinois schreef:als jij mijn hond een psychopatische hond vind prima, ik niet... waarom zou een hond andere honden moeten? Hij moet ze niet, prima, dat mag... en hij mag dat ook laten merken... en hij heeft blijkbaar zoveel taal dat een andere hond het niet in zn hoofd haalt om toch te komen anders had ik al heel vaak moeten schoppen denk ik....Jaap* schreef:Je staat er niet bij stil dat je eigen hond net zo goed de oorzaak is?malinois schreef:...ik schop dus die andere hond weg, die hond die meer wil dan alleen snuffelen want een andere hond was al weggeweest nl.
Want zoveel psychopatische honden lopen er niet rond in mijn optiek.Nee, jouw hond niet (denk ik
)
Ik bedoel dat een hond niet "zomaar" even langswandeld om een andere hond naar de galemiezen te helpen. Want dan zou zo'n hond een psychopaat zijn![]()
Ik bedoel dus dat zo'n ernstig conflict niet zómaar ontstaat, daar is al iets aan vooraf gegaan
dat ben ik met je eens, maar zelfs een patsertje die verder niks wil, zal niet dichterbij komen bij een hond die een dergelijke waarschuwende taal uitslaat...
Gaat hij daar wel op in, komt hij niet alleen om te patsen maar wil hij het ook wel ff laten zien. En dat gebeurd dus niet hier... dan komt hij mij tegen mocht zn baas er niks aan doen of ik moet eerst wachten tot hij 20 km overbrugt heeft.